Hebben jullie dat ook? Een vaak voorkomende achternaam als e-mailadres?
Waardoor je bij gmail (zie hieronder) vaak mail krijgt die helemaal niet voor jou bedoeld is?
In Gmail worden punten in een gebruikersnaam niet herkend als tekens. Het punten toevoegen aan of weglaten uit een Gmail-adres is dan ook niet van invloed op het adres waarop berichten worden ontvangen. Berichten voor uwgebruikersnaam@gmail.com, uw.gebruikersnaam@gmail.com en u.w.g.e.b.r.u.i.k.e.r.s.n.a.a.m@gmail.com worden allemaal uitsluitend bezorgd in je Postvak IN.Even wat voorbeeldjes van de 89374924 mails die ik heb.
quote:
Hallo Bert <zijn en mijn achternaam>,
Deze keer een nieuwsbrief vanuit Griekenland. Na Italie wat super was, zijn we al vier dagen aan het genieten op Corfu! Het laatste reisverslag van Italie staat op de site onder 'Italie 4' en ook de foto's staan erop. Veel lees- en kijkplezier.
Heel veel Griekse groeten van Steven en Marlous.
quote:
Hi Ma...
Ek het daai tannie gebel van die rok dis daai einste tannie wat my R 5 500.00 gevra het vir 'n rok...Wanda het 'n bestaande rok gevat....Ek weet waar is sy...
My rok wat ek wil he is nie 'n bestaande rok nie....
Daai plek in Booysens is nog die goedkoopste.....
Maar ek sal maar kyk....
Liefde
Ekke
quote:
prelimanry slides,
The idea isto do these on three screens, so really, these are "two"
slide steps.
3 + 3
There will be some more details, maybe only for when he asks for it (I
like to be prepared.
Martin
quote:
Beste coaches en managers,
Graag even jullie aandacht voor het volgende;
Wekelijks zien wij, met name op de zaterdagochtend, veel kinderen (vaak broertjes en zusjes) binnen de hekken op het hockeyveld een balletje slaan of gewoon naar de wedstrijd kijken. Het is door de KNHB voorgeschreven dat tijdens wedstrijden alleen de (wedstrijd)spelende kinderen zich op het veld mogen bevinden, een ieder die komt kijken en geen bemoeienissen heeft met het spelende team, dienen zich BUITEN de hekken op te stellen.
De Jongste Jeugd commissie is nu wekelijks bezig om mensen te verzoeken achter de hekken te gaan staan, waar na een dringend verzoek door sommigen geen gehoor aan wordt gegeven, wat voor ons zeker niet leuk is. Het gaat m.n om de veiligheid van alle kinderen en daarbuiten is het bijzonder irritant voor de spelende teams om én vreemde kinderen én ballen van spelende kinderen in het veld te hebben.
Dus nogmaals het zeer dringende verzoek aan jullie als coach en managers hier heel goed op toe te zien; TIJDENS DE WEDSTRIJDEN EN TRAININGEN ALLEEN KINDEREN DIE EEN WEDSTRIJD SPELEN OP HET VELD!
Meld het binnen jullie eigen team en schroom niet mensen hier op aan te spreken.
quote:
Menere
Soos per e-mail van 2 Februarie 2007, hiermee weer eens die Sakelys en Notule vir komende vergadering 1 Maart 2007 te Edenvale Hoërskool om 18h30 vir 19h00.
Neem asb kennis van die nuwe lede wat ingestel gaan word asook die verkiesing van `n nuwe bestuur. Jou teenwoordigheid is dus belangrik en moet asb bevestig word met jou bestuurslid.
Die nuutste ledelys volg spoedig. Kontroleer asb jou besonderhede en laat weet indien daar veranderinge is wat gemaak kan word.
Momentum Groete
Op sommige e-mails reageer ik ook wel eens

. ->
quote:
hallo daar my liefste.
Hierdie is n toets om te sien of ek dit wel regekry het om my e-mail op te stel.
so,volgens die blikbrein
is ek nou by jou
waar jy sit met n koue wyntjie
en stories skinner
van die lewe
en oor my en jou
ek weet dis goeie stories
want ek kan dit sommer voel
so aan die wande van my wese
en jy weet wat,
ek gun jou dit, my engel
want jou vlerke is gevou tot hier by my
dis hulle wat my inn die oggend uit die bed uit kry
en laat kans sien vir die nuwe dag
want sonner jou is ek net n dop
vol kennis en bosse
wnat ek is lief vir jou
quote:
Hallo,
Ik geloof dat deze e-mail voor iemand anders is bedoeld.
Ik zie dat je hem naar Nadea probeert te versturen, maar dat ben ik niet :-)
Groeten, Anne.
quote:
Velen Dankie Ann
Soos geloof het ik de verkeerde adress gehad.
Jammer!
Andre
En sommigen mensen geloven je ook niet eens:
quote:
verhuisofferte
quote:
Geachte heer Teunisse,
Ik geloof dat deze e-mail naar het verkeerde mailadres is verzonden.
Hier weet ik in ieder geval niets van af.
Met vriendelijke groeten,
Hierna kreeg ik een email terug met daarin de aanvraag van de persoon met inderdaad mijn emailadres, maar met een heel ander telefoonnummer. (en verder helemaal niks er bij, erg vriendelijk dus)
Ik heb hem daarna nogmaals gemaild dat ik dat niet ben en dat ie die persoon maar op dat nummer moet bellen. Nooit iets van gehoord. Communiceren is blijkbaar niet zijn beste kant

.
Maar goed, af en toe
irritant (daar is de klacht

!), af en toe grappig. Hebben jullie nog voorbeeldjes?