Mona wil bij de TV!!!!!! Dat doet ze me toch niet aan hè?!?! En ze heeft ook al aanbiedingen gehad ook, van de "goede" zenders (volgens haar RTL en VOO). Neeeeeeheeee, ik ga emigreren!
Ben ik nou gek en blijft Mona in mijn ogen een heerlijk (echt) mens? Valt Bianca me 100% mee (vind ik haar echt de intelligentste aan tafel)? En vind ik de anderen aan tafel, die al of niet bedekt laten weten het hele BB-gedoe maar belachelijk te vinden, zo dom? Zie ik Freek de Jonge een absoluut niet leuk liedje (nog erger dan 'er is leven na de dood') ten gehore brengen, waarop door Henk van Dorp wordt gereageerd 'leuk'. Nee, niet leuk: maar het zal wel weer diep in de top tien komen. Als mensen worden afgerekend op hun laatste prestatie roep ik vol overtuiging: Mona rules, Freek drules!
Bianca's tatoeage is volgens haar eigen zeggen een 18e eeuws ornament. Het gezicht symboliseert de jaargetijden.
RTL5! herhaling B&vD (ik reken wel op R@b, (hulde) maar nu nogeens op de buis)
Oeps oud nieuws. Wel weer even de topic 'naar boven'.
Mona is er dus uit gemanoeuvreerd door de BB regie, lijkt me. (Ik zit vast verkeerde topic, buiten de discussie in een andere topic). Maar wat ik hoorde van Mona bij B&vD (zouden die mannen het leuk vinden dat ze een afkorting op dit forum zijn geworden?) suggereert me dat ze slachtoffer is van een bewuste actie. Ze is gefaald voor de 10.000 gulden proef, en Bianca heeft er een voordeel mee behaald.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 02 November 1999).]
quote:
op 11-01-1999 om 11:53 PM schreef voyeur het volgende:
Maar Bianca was beter dan ik verwachtte. Rustig, stabiel, zeer opgewassen tegen de sitatie en totaal anti-sensatie. Chapeau!
Ach, ze had weer aandacht. Tattoo werd weer eens bewonderd. Bianca in haar element.
Wel grappig dat ze zei dat ze vanaf het begin al dacht dat ze er niet to het eind in wilde blijven. Dat hadden ze bij VOO niet geweten.
Ik verbaas me trouwens nog steeds over het feit dat zowel Hummie als Rolf X verrast waren door B's vertrek. Dat ze dat niet hadden zien aankomen...
quote:
op 11-01-1999 om 11:16 PM schreef Mars (onder andere) het volgende:
Verder valt me op dat Freek verschrikkelijk irritant doet en dat Mona om alles lacht
Vooropgesteld dat ik Freek ook wel een beter in vorm heb gezien, het was wel de enige van het hele stel die na afloop het fatsoen kon opbrengen om Mona en Bianca een hand schudden!
Wat me van Freek echter tegenviel was dat hij - na een abrupte onderbreking voor het reclameblok - doodgemoedereerd opnieuw zijn nieuwe tophit (althans tophit, dat was de bedoeling) begon te zingen. In zijn goeie ouwe tijd zou hij ongetwijfeld zijn weggelopen.
Ik vind Freek wel weer heel fijn. Een stille fan, die niet alles van Freek opslurpt, maar als ie eens iets tegenkomt zich blij verrast laat worden. Wat zijn B&vD vol hulde? Bijna genant.
te allen tijde
op elk moment
Maar je hebt gelijk. Het <play><pauze><rewind><play><stop> truukje is wel heeeeeel erg genant. Ik dacht meteen zouden ze het er om doen? Even beetje jennen en voor de rest vol lof.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 02 November 1999).]
quote:
op 11-02-1999 om 01:28 AM schreef JayBee het volgende:
Max, dat hebben we in de herhaling nog niet gezien. Je zit de toekomst te voorspellen!Maar je hebt gelijk. Het <play><pauze><rewind><play><stop> truukje is wel heeeeeel erg genant. Ik dacht meteen zouden ze het er om doen? Even beetje jennen en voor de rest vol lof.
Het was imho geen kwestie van de band opnieuw starten. Voor de reclame gingen de eerste regels over iemand die "niet meer snuift" en bij de tweede vertolking was dat "al jaren niet meer snuift". Hang me ajb niet op aan de exacte woorden, want die weet ik niet meer zo snel, maar wat betreft dat verschil tussen "niet meer" en "al jaren niet meer", daar durf ik mijn handen voor in de neus van Rolf te steken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |