abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 1999 @ 23:01:00 #1
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_212587
Bianca en Mona samen bij BVD op RTL4. Gaat dat zien!
pi_212588
Ik heb die kop van Bianca nu wel genoeg gezien.. Ik wacht de reacties hier wel af dank u
  maandag 1 november 1999 @ 23:11:00 #3
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_212589
Kan toch interessant worden. Mona heeft spijt dat ze weggegaan is en nu moeten ze al 1 van de nieuwelingen nomineren.
pi_212590
Bedankt voor de tip.
Mona heeft spijt dat ze het huis heeft verlaten ,er waren geen grote problemen thuis.
Haar man zij tegen Mona ,was toch gewoon gebleven.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

pi_212591
Mona wil Cyrille niet omdat ze gezegd had dat ze graag valsspeelt.... Lache trouwens, dat ze dacht dat ze bij de laatste 3 had kunnen eindigen!
  maandag 1 november 1999 @ 23:16:00 #6
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_212592
Mona bij de laatste 3? Neeeeuuuuuhh!
Verder valt me op dat Freek verschrikkelijk irritant doet en dat Mona om alles lacht
pi_212593
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh.............

Mona wil bij de TV!!!!!! Dat doet ze me toch niet aan hè?!?! En ze heeft ook al aanbiedingen gehad ook, van de "goede" zenders (volgens haar RTL en VOO). Neeeeeeheeee, ik ga emigreren!

pi_212594
- Mona heeft "diverse aanbiedingen" bij de TV
- Bianca is er alweer als de kippen bij om haar truitje te laten openritsen en haar tattoo te showen
  maandag 1 november 1999 @ 23:42:00 #9
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_212595
Mona bij de t.v.? Misschien als stand-in van Ieniemienie bij Sesamstraat?
  maandag 1 november 1999 @ 23:53:00 #10
798 voyeur
bemoeit zich
pi_212596
Maar Bianca was beter dan ik verwachtte. Rustig, stabiel, zeer opgewassen tegen de sitatie en totaal anti-sensatie. Chapeau!
Here we are now, entertain us.
pi_212597
Ben ik nou gek?

Ben ik nou gek en blijft Mona in mijn ogen een heerlijk (echt) mens? Valt Bianca me 100% mee (vind ik haar echt de intelligentste aan tafel)? En vind ik de anderen aan tafel, die al of niet bedekt laten weten het hele BB-gedoe maar belachelijk te vinden, zo dom? Zie ik Freek de Jonge een absoluut niet leuk liedje (nog erger dan 'er is leven na de dood') ten gehore brengen, waarop door Henk van Dorp wordt gereageerd 'leuk'. Nee, niet leuk: maar het zal wel weer diep in de top tien komen. Als mensen worden afgerekend op hun laatste prestatie roep ik vol overtuiging: Mona rules, Freek drules!

maandag 1 november 1999 @ 23:59:00 #12
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_212598
Ik vond dat Bianca ook zich goed staande hield toen ze door BVD nader aan de tand werd gevoeld over haar prive-leven en het feit dat ze dat niet in de openbaarheid wilde brengen. Haar vriendin was er trouwens ook weer. Het is net of die zo uit Blade Runner is weggelopen!
pi_212599
Voor de liefhebbers:

Bianca's tatoeage
is volgens haar eigen zeggen een 18e eeuws ornament. Het gezicht symboliseert de jaargetijden.

dinsdag 2 november 1999 @ 00:34:00 #14
1201 tina
Fok!Member
pi_212600
Die vriendin van Bianca, is dat "een vriendin" of haar (lesbische) vriendin???
Greetz Tina

dinsdag 2 november 1999 @ 00:40:00 #15
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_212601
Daar komen we dus nooit never niet achter Tina. Bianca beschermt haar prive-leven totaal en dat dwingt respekt af (vind ik).
pi_212602
Voor wie het nog een keer wilt zien of niet gezien heeft herhaling ongeveer nu op rtl5.
oo aa
pi_212603
Nu dus weer he, medeFOKkers zonder video!

RTL5! herhaling B&vD (ik reken wel op R@b, (hulde) maar nu nogeens op de buis)

Oeps oud nieuws. Wel weer even de topic 'naar boven'.

Mona is er dus uit gemanoeuvreerd door de BB regie, lijkt me. (Ik zit vast verkeerde topic, buiten de discussie in een andere topic). Maar wat ik hoorde van Mona bij B&vD (zouden die mannen het leuk vinden dat ze een afkorting op dit forum zijn geworden?) suggereert me dat ze slachtoffer is van een bewuste actie. Ze is gefaald voor de 10.000 gulden proef, en Bianca heeft er een voordeel mee behaald.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 02 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

dinsdag 2 november 1999 @ 01:07:00 #18
1236 python
For the time being
pi_212604
quote:
op 11-01-1999 om 11:53 PM schreef voyeur het volgende:
Maar Bianca was beter dan ik verwachtte. Rustig, stabiel, zeer opgewassen tegen de sitatie en totaal anti-sensatie. Chapeau!

Ach, ze had weer aandacht. Tattoo werd weer eens bewonderd. Bianca in haar element.
Wel grappig dat ze zei dat ze vanaf het begin al dacht dat ze er niet to het eind in wilde blijven. Dat hadden ze bij VOO niet geweten.

Ik verbaas me trouwens nog steeds over het feit dat zowel Hummie als Rolf X verrast waren door B's vertrek. Dat ze dat niet hadden zien aankomen...

pi_212605
quote:
op 11-01-1999 om 11:16 PM schreef Mars (onder andere) het volgende:
Verder valt me op dat Freek verschrikkelijk irritant doet en dat Mona om alles lacht

Vooropgesteld dat ik Freek ook wel een beter in vorm heb gezien, het was wel de enige van het hele stel die na afloop het fatsoen kon opbrengen om Mona en Bianca een hand schudden!

Wat me van Freek echter tegenviel was dat hij - na een abrupte onderbreking voor het reclameblok - doodgemoedereerd opnieuw zijn nieuwe tophit (althans tophit, dat was de bedoeling) begon te zingen. In zijn goeie ouwe tijd zou hij ongetwijfeld zijn weggelopen.

pi_212606
Huh? Aanbiedingen voor Mona? De goeie zender, what the ????? My mind is exploding. Dit had ik echt niet verwacht! Dom dom dom? Weet ik veel.

Ik vind Freek wel weer heel fijn. Een stille fan, die niet alles van Freek opslurpt, maar als ie eens iets tegenkomt zich blij verrast laat worden. Wat zijn B&vD vol hulde? Bijna genant.

te allen tijde
op elk moment

pi_212607
Max, dat hebben we in de herhaling nog niet gezien. Je zit de toekomst te voorspellen!

Maar je hebt gelijk. Het <play><pauze><rewind><play><stop> truukje is wel heeeeeel erg genant. Ik dacht meteen zouden ze het er om doen? Even beetje jennen en voor de rest vol lof.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 02 November 1999).]

pi_212608
Heh heh ik ben weer bij. Oh nee shit ik moet de introductie van de nieuwe dames nog op video zien. Mona lachte inderdaad om alles, ik kan me niets voorstellen voor haar, voor de camera's. Ik doe niet aan Mona-bashing, ik was daar een groot tegenstander van, remember? Ik kan me niks anders voorstellen dan terug de anonimiteit in, weg van Big Bad Brother.

pi_212609
quote:
op 11-02-1999 om 01:28 AM schreef JayBee het volgende:
Max, dat hebben we in de herhaling nog niet gezien. Je zit de toekomst te voorspellen!

Maar je hebt gelijk. Het <play><pauze><rewind><play><stop> truukje is wel heeeeeel erg genant. Ik dacht meteen zouden ze het er om doen? Even beetje jennen en voor de rest vol lof.

Het was imho geen kwestie van de band opnieuw starten. Voor de reclame gingen de eerste regels over iemand die "niet meer snuift" en bij de tweede vertolking was dat "al jaren niet meer snuift". Hang me ajb niet op aan de exacte woorden, want die weet ik niet meer zo snel, maar wat betreft dat verschil tussen "niet meer" en "al jaren niet meer", daar durf ik mijn handen voor in de neus van Rolf te steken!

pi_212610
Nee het was inderdaad niet de band terugspoelen, Freek -deed- even terugspoelen. Wat een vertoning. Wat was die extra uitzending ook een -vertoning- zeg! Was het een grapje of doet Anouk echt aftudeeropdracht in het BB huis? Wat -is- dit trouwens met die twee dames die ze er bij steken? Willen ze Ruud echt gek en geslagen zo rond de Kerst? Dit wordt zo onwijs genant. Ik durf bijna niet verder te kijken. Niet dat ik morgen niet kijk ...

pi_212611
Het is een platte soapserie geworden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')