Ik heb zo'n adresje helaas niet. Hoop dat iemand het symptoom herkent hiero. Zo uniek is ut toch niet?quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:37 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een adresje voor zoiets. Kost me een tientje en hij wordt gerepareerd of bij het grofvuil gezet.
Zou zonde zijn als het maar een kleinigheidje is
word het beeld ook samengebogen dus dat het meer naar de hoeken staat zeg maar. of gewoon 2 strakke lijnen beeld.quote:Op woensdag 26 maart 2008 03:15 schreef pepu het volgende:
[..]
Ik heb zo'n adresje helaas niet. Hoop dat iemand het symptoom herkent hiero. Zo uniek is ut toch niet?
EJMR, het het hele beeld is zwart, muv een horizontale streep van pakweg 1,5 cm breed dat de het "echte" plaatje is. Dit lijkt een projectie fout.quote:Op woensdag 26 maart 2008 03:19 schreef EyeMJR het volgende:
[..]
word het beeld ook samengebogen dus dat het meer naar de hoeken staat zeg maar. of gewoon 2 strakke lijnen beeld.
hmmmm mischien dat je beeldbuis dan naar de knoppe isquote:Op woensdag 26 maart 2008 03:35 schreef pepu het volgende:
[..]
EJMR, het het hele beeld is zwart, muv een horizontale streep van pakweg 1,5 cm breed dat de het "echte" plaatje is. Dit lijkt een projectie fout.
Als je tv niet meer aangaat, hoe weet je dan zo zeker dat het aan de aan en uit knop ligt?quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:59 schreef controlaltdelete het volgende:
nu we het toch over tv´s hebben: de aan/uit knop werkt bij mij niet meer. Weggooien of laten repareren?
Thnx!quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:10 schreef marcel-o het volgende:
als je buis stuk is, krijg je óf allemaal felle horizontale strepen die beetje op n spiraal lijken.
óf hij wordt donker/wazig.
Dit lijkt meer op n transistor of een condensator die op is.
Is wel te fixen door n techneut met de juiste meet apparatuur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |