En koop van dat geld een zee-egel. Die brengen geluk jwt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:21 schreef xalo het volgende:
zoek de uitgang, verkoop de diamant en word rijk!![]()
Slik 'm door!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:28 schreef iuvenis het volgende:
Zorg ervoor dat je een vetkuif krijgt, dan kan je daar je diamant in kwijt, laatste plek waar vijandige wezens in gaan kijken...
Beetje mijn idee jattenquote:Op zondag 4 mei 2008 09:26 schreef ToT het volgende:
Check of je zelf kick-ass DBZ powers hebt; met een bijltje begin je geen donder tegenover de bad guys: sta je daar vrolijk te zwaaien met dat ding, krijg je een Kamehameha tegen je donder!
Als MASD hier binnen 2 dagen zich niet vertoont maken wij zelf paintjes, en dan alleen maar paintjes met zee-egels enzo...quote:
Als we dan tóch op poep- en piesniveau bezig zijn...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:05 schreef _Nerva_ het volgende:
En pis jezelf nu onder!!11!!111LOLLEREINS1ZWEI222DREI3HERTMITGEWEI
*Schopt MASD in een creatieve bui!*quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:37 schreef MASD het volgende:
Of je wacht gewoon even? Ik paint weer wanneer ik creatief ben, anders krijg je een kuttopic.
Zee-egel in je reet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Slotje, kuttopic.
Of ga even Fok!-enquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef Zotheid het volgende:
Check de computer achter de desk op informatie. En wat is die kaart naast de deur?
Tuurlijk niet! Extra wapens zijn altijd goed!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:14 schreef cablegunmaster het volgende:
het kunnen ook nin chocks zijn 2 van die ninja stokken , maar hij heeft al een bijl dus vrij nutteloos om nog een wapen te krijgen
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:05 schreef xalo het volgende:
Via de computer erachter komen waar je bent en kijken of internet het doet (kun je een zee-egel bestellen)
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:26 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik snap die zee egel de hele tijd nietVerlos me van mijn onwetendheid
Dat dusquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En koop van dat geld een zee-egel. Die brengen geluk jwt.
Oh, dat had ik wel gelezen. Ik dacht eigenlijk dat het iets was wat al een hele tijd terug ging, een klassieker ofzoquote:
Schaam je. Zee-egels zijn lief, brengen geluk en kunnen je steun en toeverlaat zijn in moeilijke tijden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:26 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik snap die zee egel de hele tijd nietVerlos me van mijn onwetendheid
Ok, na de computer te hebben gestart ging ik maar wat doelloos FOK!ken. Topics sluiten enzo altijd leuk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef Zotheid het volgende:
Check de computer achter de desk op informatie. En wat is die kaart naast de deur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |