abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57613259
Waar gaat het over in bad? Huub.
Brian kon er weer niet tussen komen
het water roept
  woensdag 26 maart 2008 @ 00:27:50 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57613262
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:25 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Precies! Huub gooide vanaf het bad..dat het op het shirt van Brian terecht kwam was puur toeval..
Duh... dat shirt lag op het bed... moet ie z'n shirt daar maar niet neerleggen

Of het was een smerig shirt, dan hoorde het bij de dode rat in de wasmand.
Of het was een schoon shirt en dan hoorde het in de kast, maar het hoorde iig niet op z'n bed.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_57613270
Brian: je pakte ze goed aan, je helpt ze over de zeik.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  woensdag 26 maart 2008 @ 00:28:20 #54
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57613272
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:25 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Precies! Huub gooide vanaf het bad..dat het op het shirt van Brian terecht kwam was puur toeval..
Ik heb het altijd al belachelijk gevonden dat boetesysteem. Maar het zal wel weer een freebeetje worden voor Brian.... er zal nog wel wat gesleuteld moeten worden aan die nummers. Hoppa maar weer 12 uur de villa uit zonder stemming.
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
pi_57613276
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:27 schreef Prospera het volgende:
Zo zag ik vanavond een Amanda-look-alike, zelfde haar, zelfde grootte en zelfde gezicht in de supermarkt, waar ik voor een oudtante boodschapjes deed.
Ze was rond de 25.

[ afbeelding ]
En ook een nachtegaal-stemmetje?
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_57613280
Echt zo, wat een mongooltjes. Streetwise bonairebrother Brian die emotioneel vreselijk lijdt onder dit voorval.
  woensdag 26 maart 2008 @ 00:29:00 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57613281
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:27 schreef Prospera het volgende:
Zo zag ik vanavond een Amanda-look-alike, zelfde haar, zelfde grootte en zelfde gezicht in de supermarkt, waar ik voor een oudtante boodschapjes deed.
Ze was rond de 25.

[ afbeelding ]
Ben je al bijgekomen van de schrik?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 26 maart 2008 @ 00:29:39 #59
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_57613290
Wel een beetje jammer, dat we weken hebben moeten wachten op dit soort streams .....
eindelijk een beetje aktie, maar het gaat inhoudelijk helemaal nergens over jammer genoeg.

DGK is op sterven na dood, vrees ik ........
.
pi_57613292
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:27 schreef coldstar het volgende:
Huub zegt gewoon, Claire is nog de enige die normaal over straat kan gaan.....Hij heeft echt een hele grot bunker voor zijn kop hoor.
Waarom zou Claire niet normaal over straat kunnen? Die heeft geen gekke dingen uitgehaald.
pi_57613296
Brian: hee, waar is mijn felicitatie?
Hij kon ze zelf niet aanpakken, maar is trots op Amanda

pi_57613301
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:24 schreef Prospera het volgende:

[..]

Mikey is niet zo blij met het getetter van Amanda

[ afbeelding ]

Brian is nog steeds verongelijkt dat Huub hem niet gefeliciteerd heeft, hij begint ook weer te snuiven/blazen.
Heb er toch een beetje medelijden mee... Getetter en Tetten. Meer is het niet en meer zal het ook nooit worden......

Ik ga even mijn bewustzijnsniveau op een lager pitje zetten
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_57613319
Slaap lekker ruudje
het water roept
pi_57613322
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ben je al bijgekomen van de schrik?
Niet echt
pi_57613324
Huub is over de schreef gegaan volgens Brian
het water roept
pi_57613327
Ach, ach, ach, de paupertjes Brian & Amanda zijn zich weer aan het aanstellen vanavond?
pi_57613332
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Heb er toch een beetje medelijden mee... Getetter en Tetten. Meer is het niet en meer zal het ook nooit worden......

Ik ga even mijn bewustzijnsniveau op een lager pitje zetten
Me too
pi_57613333
<== gaat slapen.....trusten allemaal..had gehoopt op een ontzettende flippende Brain
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
pi_57613338
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:24 schreef coldstar het volgende:

[..]

Waarom? Dat Huub zo stom is dat hij geloofd dat er iets in zijn stukje taart gestopt is. Jaap is wat dat aan gaat veel en veel slimmer. Die zei meteen, dat heeft ze niet gedaan, ze weet best dat ze dan een boete krijgt.
Hoezo zo stom? Huub zat er lekker van te eten hoor..pas toen Amanda én Brian net deden of er iets in zou kunnen zitten werd Huub wantrouwig..

Amanda en Brian moeten gewoon niet zo dom lullen...zij waren degene die Huub wilden aanpakken vanwege het niet feliciteren..zij waren degene die Huub lastig vielen toen hij in bad zat..zij vonden het een leuk idee om hem en Claire taart te geven..Amanda stond te schelden naast het bad...zij waren degene die Huub het idee gaven dat er iets smerigs in de taart zat..

En omdat Huub daarom de taartjes weg smeet en er één toevallig op Brian zijn shirt terecht komt zijn zij het slachtoffer?

"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  woensdag 26 maart 2008 @ 00:33:06 #70
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_57613339
Huub heeft zo gelijk nu over Lieke, well said !!

Samenvatting: Hij had haar vaak huilend in zijn armen als ze weer door Brian was geslagen
en geschopt, maar vervolgens kon ze dat wel vergeten en deed of er niets gebeurd was.
.
pi_57613342
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:28 schreef yellowfirst het volgende:

[..]

En ook een nachtegaal-stemmetje?
Ze zag er een beetje geslagen uit.
pi_57613352
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:32 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Hoezo zo stom? Huub zat er lekker van te eten hoor..pas toen Amanda én Brian net deden of er iets in zou kunnen zitten werd Huub wantrouwig..

Amanda en Brian moeten gewoon niet zo dom lullen...zij waren degene die Huub wilden aanpakken vanwege het niet feliciteren..zij waren degene die Huub lastig vielen toen hij in bad zat..zij vonden het een leuk idee om hem en Claire taart te geven..Amanda stond te schelden naast het bad...zij waren degene die Huub het idee gaven dat er iets smerigs in de taart zat..

En omdat Huub daarom de taartjes weg smeet en er één toevallig op Brian zijn shirt terecht komt zijn zij het slachtoffer?

"Ik ben klaar om zelfmoord te plegen."
  woensdag 26 maart 2008 @ 00:34:15 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57613353
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:27 schreef Marieke_B het volgende:
' Hij flipt de pan uit en hij verneukt ons persoonlijk bezit' ...
tjongejongejonge wat een ellende..
OMG... hoe zo'n drama kun je maken over een stukje taart op een T-shirt

Papa Brian snuivend tegen mama Amanda als hun jongste telg "Precious" na een flesvoeding toevallig naast het spuugdoekje op papa Brian z'n schouder knoeit: "Haal die fokking kind van mij weg Amannie, ze spuugt op mijn Armani shirt!!! Dat is persoonlijk bezit!!! Ik ga bellen met die ziekenhuis waar ze geboren is, ze is niet goed"

Dat wordt trouwens wel een uitdaging voor Amanda: een gezin met kind, en dan niet weten wat je met een wasmachine moet doen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_57613355
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:32 schreef kissa het volgende:

[..]

Me too
Weltruste Kissa en Miss Sombody ook
het water roept
pi_57613360
Waarom schreeuwt Mike nu niet even: "Stelletje aso's, koppen dicht, ik moet weer vroeg op!"........
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')