Duh... dat shirt lag op het bed... moet ie z'n shirt daar maar niet neerleggenquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:25 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Precies! Huub gooide vanaf het bad..dat het op het shirt van Brian terecht kwam was puur toeval..
Ik heb het altijd al belachelijk gevonden dat boetesysteem. Maar het zal wel weer een freebeetje worden voor Brian.... er zal nog wel wat gesleuteld moeten worden aan die nummers. Hoppa maar weer 12 uur de villa uit zonder stemming.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:25 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Precies! Huub gooide vanaf het bad..dat het op het shirt van Brian terecht kwam was puur toeval..
En ook een nachtegaal-stemmetje?quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:27 schreef Prospera het volgende:
Zo zag ik vanavond een Amanda-look-alike, zelfde haar, zelfde grootte en zelfde gezicht in de supermarkt, waar ik voor een oudtante boodschapjes deed.
Ze was rond de 25.
[ afbeelding ]
Ben je al bijgekomen van de schrik?quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:27 schreef Prospera het volgende:
Zo zag ik vanavond een Amanda-look-alike, zelfde haar, zelfde grootte en zelfde gezicht in de supermarkt, waar ik voor een oudtante boodschapjes deed.
Ze was rond de 25.
[ afbeelding ]
Waarom zou Claire niet normaal over straat kunnen? Die heeft geen gekke dingen uitgehaald.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:27 schreef coldstar het volgende:
Huub zegt gewoon, Claire is nog de enige die normaal over straat kan gaan.....Hij heeft echt een hele grot bunker voor zijn kop hoor.
Heb er toch een beetje medelijden mee... Getetter en Tetten. Meer is het niet en meer zal het ook nooit worden......quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mikey is niet zo blij met het getetter van Amanda
[ afbeelding ]
Brian is nog steeds verongelijkt dat Huub hem niet gefeliciteerd heeft, hij begint ook weer te snuiven/blazen.
Niet echtquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben je al bijgekomen van de schrik?![]()
Me tooquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb er toch een beetje medelijden mee... Getetter en Tetten. Meer is het niet en meer zal het ook nooit worden......
Ik ga even mijn bewustzijnsniveau op een lager pitje zetten![]()
![]()
Hoezo zo stom? Huub zat er lekker van te eten hoor..pas toen Amanda én Brian net deden of er iets in zou kunnen zitten werd Huub wantrouwig..quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:24 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waarom? Dat Huub zo stom is dat hij geloofd dat er iets in zijn stukje taart gestopt is. Jaap is wat dat aan gaat veel en veel slimmer. Die zei meteen, dat heeft ze niet gedaan, ze weet best dat ze dan een boete krijgt.
Ze zag er een beetje geslagen uit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:28 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En ook een nachtegaal-stemmetje?
"Ik ben klaar om zelfmoord te plegen."quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:32 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hoezo zo stom? Huub zat er lekker van te eten hoor..pas toen Amanda én Brian net deden of er iets in zou kunnen zitten werd Huub wantrouwig..
Amanda en Brian moeten gewoon niet zo dom lullen...zij waren degene die Huub wilden aanpakken vanwege het niet feliciteren..zij waren degene die Huub lastig vielen toen hij in bad zat..zij vonden het een leuk idee om hem en Claire taart te geven..Amanda stond te schelden naast het bad...zij waren degene die Huub het idee gaven dat er iets smerigs in de taart zat..
En omdat Huub daarom de taartjes weg smeet en er één toevallig op Brian zijn shirt terecht komt zijn zij het slachtoffer?
OMG... hoe zo'n drama kun je maken over een stukje taart op een T-shirtquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:27 schreef Marieke_B het volgende:
' Hij flipt de pan uit en hij verneukt ons persoonlijk bezit' ...
tjongejongejonge wat een ellende..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |