abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212554
Ik weet niet waar Maurice op uitis, eerst zit hij met Karin mee te slijmen...zielig en moeilijk voor haar. Erna zien we hem zeggen dat het wel erg fijn is dat er twee nieuwe bijkomen. En wat voor'n nieuwe...Ik ga voor Anouk en die indonesische snollebol. Die kwamen naar mijn idee het beste over. Kan Miss Bali lekker kroelen met Ruud, Willen een kooklesje nasi geven en Anouk is een leuk nieuw Tilburgs geilertje voor Bart. Komt die ook weer aan het trekken. Nicolettte zou een betere kans maken maar kwam op tv echt niet over. Niet dat ik van studentenkutjes en indo's hou, maar ben wel getrouwd met een vrouw uit Leiden en Naar Bali op huwelijksreis geweest. En ze gaan denk ik de meeste spanning teweeg brengen...
life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get!
pi_212555
Cyrille kwam uit Tilburg.

Anouk.....ik ben verliefd geloof ik.
Laugh, joke, do whatever you will...maar na de glimlach en erg lieve uitstraling was ik verkocht.

We zien wel wat het gaat worden.

<Zucht>

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_212556
Hoera, hoera, hij doet 't weer!

Geen twijfel mogelijk. Volgens mij worden het Anouk en Cyrille. Andere meisje kwam slecht uit de verf. Lekkere intro trouwens van haar vriend, maar niet heus .
Oh, wat een heerlijk mens, die Anouk. Lekker adrem ook richting Rolf. Leuk, spontaan, goed gebekt. Nee, niets mis mee!

Ik weet het nu echt helemaal zeker. Meneer Wouters is definitief niet geschikt voor live-uitzendingen. Waar is ie eigenlijk wél geschikt voor? . Klok staat op 40 seconden en telt af. "Anouk je hebt nog 20 seconden". Klein foutje, weet ik ook wel, maar hij maakt er zo veel.

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_212557
Ik zou het wel leuk vinden als Cyrille er in komt.En dan na een week het gezicht van "sexist"Ruud zien,als hij er achter komt dat het een omgebouwde is
Van alles is weer waardeloos

pi_212558
Ja doe mij ook maar Anouk en Cyrille. Anouk was wel lekker spontaan en Cyrille... ach ik heb nou eenmaal een zwak voor donkere vrouwen. Nicolette kan maar beter bij haar man + hondje blijven

Wel schokkend:
1. Ze lezen alle 3 de Telegraaf
2. Anouk was na 20 sec al over zichzelf uitgepraat
3. De man van N. was na 15 sec al over N. uitgepraat
4. C. komt er (bijna) openlijk voor uit dat ze achter Ruud aan zit en wil al een duetje met hem gaan doen. Nou nou...
5. VOO heeft kennelijk een zwak voor braboos

pi_212559
Anouk is een leuk nieuw Tilburgs geilertje voor Bart.
[/quote]
Ho ho ho .... wel effe ere wie ere toekomt
AAnouk komt uit Utrecht!
pi_212560
vanwege dubbele topics wordt ook deze gesloten. graag alles over dit onderwerp in http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001739.html

[Dit bericht is gewijzigd door phileine (Datum 02 November 1999).]

mooi he, alles
  dinsdag 2 november 1999 @ 03:52:00 #8
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_212561
is ie al dicht? kzie geen hangslot
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')