De nieuw kandidaten. Heel goed vond ik dat de man van nummer twee zijn
wervende woorden specifiek voor liplezers sprak. Het was denk ik heel intens, want hij keek er heel smartelijk bij. Alle jongens van Sportschool "Kicke Man" juichten toen hij in beeld kwam. Kandidate nummer twee lijkt mij volstrekt kansloos. Er kwam wel iets van geluid uit, maar in een voor mij totaal onbegrijpelijke samenhang. Iets van "uitdaging aangaan" en "31 jaar" verstond ik. Ik was denk ik te gefascineerd door haar Voetbal Vol In Het Gelaat hoofd. Zo'n hoofd waar je maar naar blijft kijken, of je wilt of niet. Michael Jackson, in het voorlaatste stadium van zijn transformatie naar blank medemens. Wel jammer dat de uitslag eigenlijk nu al vast ligt. Anoek, de 1e kandidate, die vorige week, geselecteerd op het vertederende Gooise kakaccent, nog alle leadpartijen voor Kinderen voor Kinderen heeft mogen inzingen, daar liep ik niet direct warm voor. Ik dacht eerst te verstaan "een kind van André Hazes" Herkende het meteen, het type. Zitten de laatste 10 jaar met volksstammen tegelijk in kniebroekjes die authentieke Jordaanse sfeer op te snuiven in eeuwenoude cafeetjes. Met 13 man kijken naar een Autochtone Jordanees en hem met zijn allen op zijn rug slaan. Met zijn allen, heel studentikoos een volledig uitgerangeerde artiest opeens weer helemaal te gek vinden. Het Louis Neefs effect. Als grap, gaat nu niet door, het Rex Gildo bungy-jumpen organiseren op een marktplein. Met een glimmend roze pak en zwarte pruik moeten mensen zich naar beneden storten.
Kandidaat 3 vond ik ondanks een surplus aan tanden wel wat hebben. Gaat natuurlijk ook voor een tenenkrommende Kijk Mij Eens Lekker Gek Wijf Zijn sfeer in het huis zorgen. Voorspelling: staat binnen 5 minuten na binnenkomst al de Zingende Diva uit te hangen. Karin kijkt niet eens op van haar borduurwerk. Weekopdracht: Bart en kandidate 3 spelen scene uit Miss Saigon na. Ruud, Willem en Maurice, met woest maaiende armen ("doe maar net alsof je tafeltennist, maurice") spelen de helikopter.
Morgen meer. Groeten, Nico
Vooral de typering van Maurice: met woest slaande armen ('doe maar net alsof je tafeltennist, Maurice').
ROTFL!
Keep up the good work!
Wanneer wordt jij als BN-er nou eens over die schutting gezet ??
Voor diegenen die gisteren niet naar Tros Online heeft geluisterd en ook nog niet de mp3 van R@b gedownload heeft is het nu ook mogelijk om het interview in Real Audio te beluisteren:
http://www.tros.nl/radio_online/
Nando
Ik zeg: omste beurt een wekkie draaien, dit wordt een beetje door(gedraaid)devil borduurt verder op eigen werk........
Marc at www.bambamstudio.in.nl
Kijk mij eens lekker gek wijf sfeer
Hoe verzin je het Geweldig
En helaas het zal nog waar worden ook vrees ik
Groet
Rob
Maar, ik zeg maar zo,
quote:
op 11-01-1999 om 10:30 PM schreef doordevil het volgende:Ik was denk ik te gefascineerd door haar Voetbal Vol In Het Gelaat hoofd. Zo'n hoofd waar je maar naar blijft kijken, of je wilt of niet.
Oefff, Pijnlijk goed.
Grappig om te weten wat voor stem bij deze kollums hoort.
Gewoon een mens die normaal kan praten ook nog. Met een normale baan. Niks met computers.
Leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |