Neuh tis zeker anders. COD4 is meer close combat en alles wat je ziet overhoop schieten en Vegas 2 is meer tactisch.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:56 schreef jacco het volgende:
Is COD4 wat betreft gameplay te vergelijken met Vegas 2?
Je moet toch wegrijden en zien te ontsnappen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:54 schreef RacerDKB het volgende:
Wat is dat trouwens voor kutmissie in Saints Row?
Ik zit op 14%, en dan zo'n missie van die gasten met een kruis als symbooltje.
Moet je zo met een neger naar een stripclub om Manuel op te wachten, maar dan komt er ineens een gang die je overhoop schiet. Wegrijden helpt niet want dan schieten ze je lek en ontploft je auto, en doodschieten kan je hem niet?
Die spanjaard in een Hummerachtig voertuig dus.
De missie na McManus
Hoeveel heb je er voor gekregen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zo erg nu ook weer nietIk bedoel gewoon alles los verkopen ipv als geheel.
Dus:
Voeding
360 zelf
hdd
controller
HD-AV kabels
RROD, daarna stroomadapter kwijtquote:
vind jammer van framedrops op sommige plekkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:07 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ben nu dik over de helft met Vegas 2 maar ik ben de game een klein beetje zat al...
Ik heb constant een "been there, done that" gevoel.. Ik heb constant het idee dat ik deel 1 aan het spelen ben...
En dan heb je nog die teammaten die constant lopen te kloten.. soms volgen ze je niet of zien ze vijanden niet die ze hadden kunnen Melee attacken als het spel dat zou ondersteunen.
Vind het jammer dat ze 60 euro rekenen voor een mappackquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind jammer van framedrops op sommige plekken
160 ongeveerquote:
Ik heb deel 1 niet gespeeld, maar ben hem nu voor de tweede keer aan het uitspelen vanwege the achievements.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:07 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ben nu dik over de helft met Vegas 2 maar ik ben de game een klein beetje zat al...
Ik heb constant een "been there, done that" gevoel.. Ik heb constant het idee dat ik deel 1 aan het spelen ben...
En dan heb je nog die teammaten die constant lopen te kloten.. soms volgen ze je niet of zien ze vijanden niet die ze hadden kunnen Melee attacken als het spel dat zou ondersteunen.
Dan haal ik hem deze week er ook nog ff bijquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Neuh tis zeker anders. COD4 is meer close combat en alles wat je ziet overhoop schieten en Vegas 2 is meer tactisch.
COD4 hoef je geen demo voor, iedereen vind COD4 vet.
Heb je Xbox Live Silver? Dan moet je geloof ik 7 dagen wachten voordat downloadable content downloadbaar is. Met Gold kan je alles downloaden wat net uit is (en gratis is)quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:23 schreef UrAnus het volgende:
Ik probeer zo Trailers van movies te downloaden via xboxlive,
maar telkens krijg ik de melding: This item is not available from your current location en ik krijg dit bij elke trailer.
Hoe is dit op te lossen?
Jah ik heb Silver. maarja ik probeer ook trailers te downloaden die al langer dan 7 dagen op Live staan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb je Xbox Live Silver? Dan moet je geloof ik 7 dagen wachten voordat downloadable content downloadbaar is. Met Gold kan je alles downloaden wat net uit is (en gratis is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |