abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 maart 2008 @ 22:17:05 #201
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57747808
quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:53 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

Beetje, allen dat ik er een aan het opstarten ben.

Kreeg een grote kus als bijdrage
Ja das flauw zeg nu mag ze zeker ook een Power Happy Admin worden!

Sorry maar zover ga ik niet
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57750478
quote:
Moet iedergeval 500 tot 1000 spelers zijn.
Ik hoop dat je met zo'n investering toch wel wat meer dan 1000 spelers haalt. nog geeneens 1/10 zal gaan betalen voor de game. Je zult een groot gedeelte hebben die na die tijd niet meer weerkomt. De overige zullen voor grootste gedeelte gratis gaan gamen.
Dit keer zonder signature
pi_57752711
als je kijkt naar andere web browser games hebben meer dan 20 tpt 50 duizend spelers per taal/server

(dat zijn de wat grotere)

de kleinere onbekende gaan ook naar 5-10 duizend spelers.

Dus ik denk wel dat ik 1000 actieve spelers kan vinden.
De main inkomen zal bij het begin waarscheinlijk de advertentie zijn.
Daanaast de game.
Als en Als het spel zelf genoeg $$ oplevert zal waarscheinlijk de advertentie verwijderd worden. Alleen maar iritant.
Of alleen voor paid account,.... idee
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  dinsdag 1 april 2008 @ 12:20:54 #204
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_57758191
quote:
Op maandag 31 maart 2008 19:25 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Hoezo ?
Simpel telsommetje hoor.
euhm.. nee hoor,
je blijft gewoon een gevalletje "ik maak mezelf gewoon lekker belachelijk hier"..
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  dinsdag 1 april 2008 @ 12:33:14 #205
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57758413
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:20 schreef BereNDD het volgende:

[..]

euhm.. nee hoor,
http://www.mobygames.com/developer/sheet/view/developerId,146474/

Kijk eens naar 'games credited' : een simpel telsommetje, toch ?
quote:
je blijft gewoon een gevalletje "ik maak mezelf gewoon lekker belachelijk hier"..
Jij bent degene die niet begreep waar het over ging, niet ik
Jji probeert zoveel mogelijk redenen te verzinnen waarom het Roelof niet zou lukken, maar uiteindelijk blijk je van gamedevelopment gewoon niet zo veel te weten.
Prima hoor, jij zult wel weer andere specialiteiten hebben, maar ga dan niet zo lopen miepen.
zzz
pi_57758547
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:33 schreef L.Denninger het volgende:
[..]

Kijk eens naar 'games credited' : een simpel telsommetje, toch ?
Je blijft doorgaan met je "maar ik ben beter dan jullie" huilie acties hé

Goedzo, maar care.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  dinsdag 1 april 2008 @ 12:40:35 #207
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_57758553
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:33 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Games Credited
Killzone (2004), SCEA
Shellshock: Nam '67 (2004), Eidos Interactive Ltd.

Dus een simpel telsommetje qua credits.
[..]

Jij bent degene die niet begreep waar het over ging, niet ik.
Jji probeert zoveel mogelijk redenen te verzinnen waarom het Roelof niet zou lukken, maar uiteindelijk blijk je van gamedevelopment gewoon niet zo veel te weten.
Prima hoor, jij zult wel weer andere specialiteiten hebben, maar ga dan niet zo lopen miepen.
Ok respect voor je lijst met games / bedrijven waar je aan werkt / hebt gewerkt..
Moet dat dan gelijk gepaard gaan met die arrogantie als: "ik denk wel dat ik meer credits heb in dit topic"

Wat is je doel precies dat je die lijst hier post? Is je blik zielige reacties nou nog niet leeg? Of trek je nog even een nieuw blik open?
That boy needs therapy..
  dinsdag 1 april 2008 @ 12:44:28 #208
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57758625
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:40 schreef disjfa het volgende:

[..]

Je blijft doorgaan met je "maar ik ben beter dan jullie" huilie acties hé

Goedzo, maar care.
Het gaat idd al lang niet meer over Roelof en zijn game
  dinsdag 1 april 2008 @ 12:47:41 #209
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57758692
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:40 schreef BereNDD het volgende:

[..]

Ok respect voor je lijst met games / bedrijven waar je aan werkt / hebt gewerkt..
Moet dat dan gelijk gepaard gaan met die arrogantie als: "ik denk wel dat ik meer credits heb in dit topic"

Wat is je doel precies dat je die lijst hier post?
Jij reageerde op een post van mij, maar je begreep 't blijkbaar verkeerd (want je begon te roepen over Roelofs game terwijl ik een algemene vraag stelde) -> game in ontwikkeling #2

In plaats van dat ruitelijk toe te geven ga je over de zeik en doe je alsof ik op moet flikkeren -> game in ontwikkeling #2
en
game in ontwikkeling #2

Dus om te laten zien dat ik hier best op mijn plek ben, en geenszins van plan om op te flikkeren,
probeer ik je erop te wijzen dat
  • in tegenstelling tot jou, ik het verhaal hier wel gevolgd heb en jij maar raar reageert voor iemand die duidelijk gewoon iets fout begrepen heeft
  • ik waarschijnlijk iets meer verstand van zaken heb - maar als ik dat gewoon zou zeggen zou je dat uiteraard niet aannemen, dus onderbouw ik het even.

Zo goed ?
    Kunnen we nu Roelof's topic weer even met rust laten
  • zzz
      dinsdag 1 april 2008 @ 12:50:45 #210
    53753 BereNDD
    drampo uit je raam
    pi_57758753
    redelijk goed..
    En voor de verandering geen arrogantie in je post..
    That boy needs therapy..
    pi_57763537
    EINDELIJK!!

back to topic.

Ben vadaag bezig met elle laatste puntjes an het invullen.
    Als het bedrag rond is en een alles akoort is gegaan wordt er een duidelijke planing gemaakt (week/maaand) indeling.
    Waneer wat alles af is.
    The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
    pi_57768897
    quote:
    Waneer wat alles af is.
    en hoe vinden je pa en ma dit?
    pi_57769544
    Mijn pa en ma?

Ze vinden het een goed idee. Maar ze willen niet dat ik te veel risico neem, dat ik met schulden mijn leven begin.

Ik ga ff pitten. morgen weer veel te doen.
    En sorry van mijn afwezigheid hier. Komt wel goed.
    pi_57770152
    quote:
    Ik ga ff pitten. morgen weer veel te doen.
    maar hoe doe je dat naast school dan? of zit je niet meer op school?
      woensdag 2 april 2008 @ 08:28:12 #215
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_57773555
    Jawel hij zit op school maar hij heeft een presentatie vandaag!

Succes er mee Roelof! En strax is er champagne voor iedereen omdat de 1e steen is gelegd wat betreft de game!
    pi_57776520
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 08:28 schreef AQuila360 het volgende:
    Jawel hij zit op school maar hij heeft een presentatie vandaag!

Succes er mee Roelof! En strax is er champagne voor iedereen omdat de 1e steen is gelegd wat betreft de game!
    maar vraag jij jezelf dat niet af aquila? Ik bedoel.. als je op school zit en je moet daarnaast nog een dure game ontwikkelen! Dat zal behoorlijk wat tijd kosten. Ik denk dat roelof gewoon, door de game, geen vrije tijd heeft.

maar aan de andere kant. Een echte zakenman heeft ook geen tijd...
    pi_57783628
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 11:47 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

maar vraag jij jezelf dat niet af aquila? Ik bedoel.. als je op school zit en je moet daarnaast nog een dure game ontwikkelen! Dat zal behoorlijk wat tijd kosten. Ik denk dat roelof gewoon, door de game, geen vrije tijd heeft.

maar aan de andere kant. Een echte zakenman heeft ook geen tijd...
    Ik heb ook voledig toestemming van mijn docenten.
    Dus als er iets is of ik wordt gebeld.
    Dan mag ik daar op reageren en gewoon uit de les lopen. Bellen/msn enz enz
    Tenzij het een toets of een presentatie is. Dan mag het niet.

Daarnaast heb ik nu al bijna geen vrije tijd. Maar dit zijn ook tijden waar ik voledig bij moet zijn.
    Het concept heb ik tot de puntjes uit getyped. Zodat ze zoveel mogelijk zonder mij verder kunnen. En daarom ben ik nu ook bezig de laatste puntjes met de team leider aan het door nemen.

Naast mijn les uren ben ik ook met een school project bezig. Het walibi project heb ik net afgerond. Het nieuwe project is een boot. Van de grond af op te bouwen. 14 meter lang met een KAP2 systeem die ik mag gaan bedenken. Cool

Maar moet weer verder. mensen zitten te wachten.

Thanks.
    pi_57783708
    ist al klaar?
    pi_57789129
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 17:28 schreef Edwinuss het volgende:
    ist al klaar?
    wat, welke, huu??
    pi_57794492
    De url is al bekend: www.gw-games.com
    This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
    pi_57795497
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 23:43 schreef existenz het volgende:
    De url is al bekend: www.gw-games.com
    cool gevonden.

zat al te wachten hoe lang het ging duren.

Maar nee. die is alleen tijdelijk aangemaakt.
    Om te testen en voor mail.

We zitten al te denken over een veel cooler naam dan GW.

En die host is ook niet al te wouw. Maar gratis is gratis.
    pi_57795987
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 00:24 schreef Roelof_Kremer het volgende:
    [..]
    cool gevonden.

En die host is ook niet al te wouw. Maar gratis is gratis.
    Gratis is gratis betekend dat je minimaal een nieuwe domein mag aanvragen omdat deze nu staat naar je gratis hostje ja. En zo koel, een google vind al meerdere posts met zelfde vraagstelling op meerdere fora. Die link die die meneer had gevonden staat gewoon op je profiel van insidegamer Zei ik ook al wat over vorige week

Het verhaal van je vorige topic voor insidegamer is nog interesanten. Waar je hulp krijgt en niets hebt gevonden blijkbaar aangezien je weer opnieuw begint

Maar verder nog een nieuwe status. Is het al geregeld met je programeurs, kan je de verhaallijn al loslaten op de wereld? Kan je vertellen wat we moegen gaan meemaken? Kunnen we marshmelows gaan bakken op een vuurtje als de game werkt? Vertel. We zitten met smacht op kleine updates die maar niet komen te wachten.
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_57796348
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 00:53 schreef disjfa het volgende:

[..]

Gratis is gratis betekend dat je minimaal een nieuwe domein mag aanvragen omdat deze nu staat naar je gratis hostje ja. En zo koel, een google vind al meerdere posts met zelfde vraagstelling op meerdere fora. Die link die die meneer had gevonden staat gewoon op je profiel van insidegamer Zei ik ook al wat over vorige week

Het verhaal van je vorige topic voor insidegamer is nog interesanten. Waar je hulp krijgt en niets hebt gevonden blijkbaar aangezien je weer opnieuw begint

Maar verder nog een nieuwe status. Is het al geregeld met je programeurs, kan je de verhaallijn al loslaten op de wereld? Kan je vertellen wat we moegen gaan meemaken? Kunnen we marshmelows gaan bakken op een vuurtje als de game werkt? Vertel. We zitten met smacht op kleine updates die maar niet komen te wachten.
    Wat je niet allemaal kan doen met google

Maar okey.
    De programmeurs zijn nu rond. Bedrag is vast gesteld.
    902 uur
    Voor een bedrag van. 22550 Euro.
    Nu moet ik zeker een inversteerder nodig (zoeken). Heb anders geen budget voor reclame of iets. Of moet geld opsparen tijdens het maken van het spel. En dan komt er meer onzekerheid om de hoek kijken.

Ag komt allemaal wel in een mooi documentje.

Komt goed.
    En heb ff geen tijd om een verhaaltje met plaatjes te doen. Moet weer ingaan scannen herschrijven. enz enz.
    Ben behoorlijk druk bezig met de laatste dingen te regelen.
    Moet nog een inversteerder overhalen. Heb een KvK afspraak belastings dienst.

Had namelijk een goede vraag. Als het goed is ( zover ik kon lezen) valt het buiten de belasting. (meschien normale inkomsten belasting.) Maar het is niet egt een product of wel? binnenland of buitenland zaken?
    Wordt de belasting vervallen, 0%tarief of normale 19%.
    Weet er toevallig iemand er iets meer over?
    Daarom ook de afspraak bij de belastingdienst. FF zeker weten.

Als het de 0% tarief wordt (mooiste)
    Kan ik de Kleinschaligheidsinvesteringsaftrek op vragen
    scheeld 25%

thanks.

[ Bericht 2% gewijzigd door Roelof_Kremer op 03-04-2008 01:24:57 ]
    pi_57796370
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 01:19 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

Wat je niet allemaal kan doen met google

Maar okey.
    De programmeurs zijn nu rond. Bedrag is vast gesteld.
    902 uur
    Voor een brdrag van. 2250 Euro.
    Nu moet ik zeker een inversteerder nodig (zoeken). Heb anders geen budget voor reclame of iets. Of moet geld opsparen tijdens het maken van het spel. En dan komt er meer onzekerheid om de hoek kijken.

Ag komt allemaal wel in een mooi documentje.

Komt goed.
    En heb ff geen tijd om een verhaaltje met plaatjes te doen. Moet weer ingaan scannen herschrijven. enz enz.
    Ben behoorlijk druk bezig met de laatste dingen te regelen.
    Moet nog een inversteerder overhalen. Heb een KvK afspraak belastings dienst.

Had namelijk een goede vraag. Als het goed is ( zover ik kon lezen) valt het buiten de belasting. (meschien normale inkomsten belasting.) Maar het is niet egt een product of wel? binnenland of buitenland zaken?
    Wordt de belasting vervallen, 0%tarief of normale 19%.
    Weet er toevallig iemand er iets meer over?
    Daarom ook de afspraak bij de belastingdienst. FF zeker weten.

thanks.
    Je mist een 0?

Je kan het hosten in het buitenland waar geen belasting wordt betaald, volgens mij mag dat
    pi_57796406
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 01:21 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Je mist een 0?

Je kan het hosten in het buitenland waar geen belasting wordt betaald, volgens mij mag dat
    miste een 5

Maar de inkomsten. Belasting
    Ik heb wel gedeeltelijk nederlandse klanten zogezegd.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')