abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57738146
quote:
Op maandag 31 maart 2008 00:59 schreef Ericjuh het volgende:
ik zou ook idd gaan denken dat roelof een paar problemen heeft met de game. Want anders had hij allang wat info gepost een race.

zijn de problemen ernstig? Gaat de game nog door?
Niet egt, was ff een nachtje in het ziekenhuis. Had wat verkeerds gegeten op de bbq van zaterdag.

O ya ras. Zal ff kijken wat ik heb,.... een leuke
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57738182
Heb je al enig idee welke engine je wil gaan gebruiken? Of wil je er zelf een gaan bouwen? En wie gaat het programmeerwerk doen? Welke programmeertaal ga je gebruiken? Waar ga je het artwork vandaan halen? Etc.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_57738292
quote:
Op maandag 31 maart 2008 15:31 schreef Seneca het volgende:
Heb je al enig idee welke engine je wil gaan gebruiken? Of wil je er zelf een gaan bouwen? En wie gaat het programmeerwerk doen? Welke programmeertaal ga je gebruiken? Waar ga je het artwork vandaan halen? Etc.
Sorry, maar dat staat echt al 100 keer uitgelegt in de 2 topics Mischien moet je eerst de topics doorlezen en dan wat posten ipv andersom
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_57738440
quote:
Op maandag 31 maart 2008 15:38 schreef disjfa het volgende:

[..]

Sorry, maar dat staat echt al 100 keer uitgelegt in de 2 topics Mischien moet je eerst de topics doorlezen en dan wat posten ipv andersom
Ok, misschien had ik iets te vlug gepost.

Ik lees het topic later op de dag nog wel een keer door, en post dan opnieuw.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_57739364
quote:
Op maandag 31 maart 2008 15:31 schreef Seneca het volgende:
Ik lever het concept en het idee van de art. En de programerings firma gaat het allemaal uitzoeken.

Ik moet vandaag het uiteindelijke begroting binnen krijgen. Zal ff een belletje geven.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  maandag 31 maart 2008 @ 17:13:18 #181
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_57740209
ok.. wat zeiden ze aan de telefoon? Of sta je in de wachtrij?
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  maandag 31 maart 2008 @ 17:17:16 #182
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57740280
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 17:09 schreef BereNDD het volgende:

[..]
ik kwam er niet doorheen gillen dat je niet in je eentje een game kan maken.
Neuh, dat bedoelde je helemaaaaaaaal niet toen je hier : game in ontwikkeling #2
riep dat stroom zichzelf wel betaalt etc.,
en vervolgens hier : game in ontwikkeling #2
de verkeerde vergelijking met de game van de TS ging trekken, waar het helemaal niet over ging
quote:
Volgens mij kom jij hier dit topic binnenvallen met allerlei wijsneuserige opmerkingen...

Wel het verloop van een topic een beetje op een rijtje houden hé.. en niet je eigen beleving hier gaan projecteren als zijnde de realiteit.
Ik denk dat ik iets meer credits heb om hier mee te praten dan jij eerlijk gezegd

Afijn, back on topic :

Roelof, ik ben benieuwd wat hun offerte was !
Zijn er al updates ?
zzz
  maandag 31 maart 2008 @ 17:28:43 #183
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_57740545
quote:
Op maandag 31 maart 2008 17:17 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Neuh, dat bedoelde je helemaaaaaaaal niet toen je hier : game in ontwikkeling #2
riep dat stroom zichzelf wel betaalt etc.,
en vervolgens hier : game in ontwikkeling #2
de verkeerde vergelijking met de game van de TS ging trekken, waar het helemaal niet over ging
[..]

Ik denk dat ik iets meer credits heb om hier mee te praten dan jij eerlijk gezegd
Mafkeesje, lees nou eens goed dan.. dat was een reactie op jouw post..
quote:
Op maandag 31 maart 2008 17:17 schreef L.Denninger het volgende:

Hahaha, deze nomineer ik bij deze voor het 'trieste opmerking van de week' award..
Zelden zo'n trieste opmerking gelezen

hahaha
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  maandag 31 maart 2008 @ 17:31:55 #184
31101 _Led_
pi_57740622
quote:
Op maandag 31 maart 2008 17:28 schreef BereNDD het volgende:

[..]

Mafkeesje, lees nou eens goed dan.. dat was een reactie op jouw post..
Ja, eentje die nergens op sloeg omdat jij het hebt over het spel van TS en ik niet, maar ik ga dat niet blijven uitleggen.
quote:
Hahaha, deze nomineer ik bij deze voor het 'trieste opmerking van de week' award..
Zelden zo'n trieste opmerking gelezen
hahaha
Ik wacht op de lijst met spellen die jij dan hebt gemaakt ?
zzz
pi_57740930
quote:
Op maandag 31 maart 2008 17:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik wacht op de lijst met spellen die jij dan hebt gemaakt ?
Je loopt nu echt jezelf belachelijk te maken hé Met je credits
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_57742206
Je hebt overigens ook budget nodig om de game de eerste jaren draaiende te houden he... Hij is echt niet vanaf dag 1 winstgevend. Reken minimaal op 2 jaar.....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_57742450
quote:
Op maandag 31 maart 2008 16:31 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

Ik lever het concept en het idee van de art. En de programerings firma gaat het allemaal uitzoeken.

Ik moet vandaag het uiteindelijke begroting binnen krijgen. Zal ff een belletje geven.
kwart voor 7! de onderhandelingen over de begroting zullen wel stroef lopen Roelof, stuk bij been houden en gewoon zorgen dat je niet genaaid wordt! Vooral iemand met weinig programmeer ervaring!
Dit keer zonder signature
  maandag 31 maart 2008 @ 19:25:23 #188
31101 _Led_
pi_57743210
quote:
Op maandag 31 maart 2008 17:44 schreef disjfa het volgende:

[..]

Je loopt nu echt jezelf belachelijk te maken hé Met je credits
Hoezo ?
Simpel telsommetje hoor.

[ Bericht 12% gewijzigd door _Led_ op 31-03-2008 19:34:19 ]
zzz
pi_57743217
quote:
Op maandag 31 maart 2008 18:39 schreef existenz het volgende:
Je hebt overigens ook budget nodig om de game de eerste jaren draaiende te houden he... Hij is echt niet vanaf dag 1 winstgevend. Reken minimaal op 2 jaar.....
De budget is op 5 jaar basis.
En er wordt ook onderhandelt over server kosten enz enz.
pi_57743398
quote:
Op maandag 31 maart 2008 18:50 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

kwart voor 7! de onderhandelingen over de begroting zullen wel stroef lopen Roelof, stuk bij been houden en gewoon zorgen dat je niet genaaid wordt! Vooral iemand met weinig programmeer ervaring!
Ik probeer het uurloon omlaag te halen. luckt aardig.

Daarnaast denk ik dat hun te moelijk denken. Over een web browser game Sommige uren zijn wel (tok....tok).

Het gaat daarnaast wel lekker. Als het goed is komt er 4 functies.

Power happy admin
Admin
Guardian
player.

Moet je raden wie die power happy admin wordt.

En omdat ik niet zo geweldig ben met program komt er een over uitgebouwde power happy admin.
Zodat ik zelf makkelijk rassen ken toe voegen veranderen . En natuurlijk andere dingen.
Dit kost wel wat natuurlijk.

Maar tja. Ik zie wel wat de uiteindelijke prijs wordt.
Probeer natuurlijk het beste te hebben.
pi_57743734
quote:
wij? omdat wij jou zoveel feedback hebben gegeven?
quote:

en als je seriues voor het helft van het geld een php/html cursus gaat volgen en het zelf gaat programmeren? dat is pas onderhandelen

btw, hoeveel (unieke) bezoekers denk jij te trekken met deze game? Want ik kan het niet terug vinden in deze 2 topics!
Dit keer zonder signature
pi_57744985
Moet iedergeval 500 tot 1000 spelers zijn. Anders gaat het lang duren om de inversteering terug te halen.

moet wel lukken .
travian
500.000 spelers

tribal wars
283.942 spelers

Game forge production
8 miljoen spelers. Onderander ogame.

Zo te zien is er tussen 35 en de 50 duizend spelers per land.

Nou dan moet het tog wel lukken.
Daarnaast is er niet veel op space games. weet alleen van ogame en eve. En eve is full paid.
Zijn nog wel andere vage space games. denk ik. maar die gaan meestal naar de dowload en paid sector
pi_57745118
quote:
Op maandag 31 maart 2008 19:50 schreef Ericjuh het volgende:

en als je seriues voor het helft van het geld een php/html cursus gaat volgen en het zelf gaat programmeren? dat is pas onderhandelen

Als ik dat doe ben ik 10 jaar verder. kan ik beter gewoon laten maken. de inkomsten van de game en van 10 jaar werken hebben.
En waarscheinlijk is het spel na 10 jaar verouderd.

Dacht dat dit al eerder was?,...... zal wel aan mij liggen
pi_57745648
Had ff nog 1 vraagje.

onder welke sector vald deze game
En nee ict of game sector staat er niet tussen.

Moet wat invullen bij de kvk. vaag gedoe ook.
stomme vragen.
pi_57745818
quote:
Op maandag 31 maart 2008 20:59 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Had ff nog 1 vraagje.

onder welke sector vald deze game
En nee ict of game sector staat er niet tussen.

Moet wat invullen bij de kvk. vaag gedoe ook.
stomme vragen.
Kansspel
pi_57745863
quote:
Op maandag 31 maart 2008 19:35 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

Ik probeer het uurloon omlaag te halen. luckt aardig.

Daarnaast denk ik dat hun te moelijk denken. Over een web browser game Sommige uren zijn wel (tok....tok).

Het gaat daarnaast wel lekker. Als het goed is komt er 4 functies.

Power happy admin
Admin
Guardian
player.

En omdat ik niet zo geweldig ben met program komt er een over uitgebouwde power happy admin.
Zodat ik zelf makkelijk rassen ken toe voegen veranderen . En natuurlijk andere dingen.

Gedacht aan latere updates? Lijkt me dat je dat dan ook moet uitbesteden.
  maandag 31 maart 2008 @ 21:13:44 #197
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57746009
quote:
Op maandag 31 maart 2008 15:30 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

Niet egt, was ff een nachtje in het ziekenhuis. Had wat verkeerds gegeten op de bbq van zaterdag.
Wat doe je toch Roef!! Als jij echt was gestikt in dat kippebotje was die game er nooit meer gekomen

Voortaan iets voorzichtiger oke?

[ Bericht 0% gewijzigd door AQuila360 op 31-03-2008 21:34:32 ]
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57746629
quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:13 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Wat doe je toch Roef!! Als jij echt was gestikt in dat kippebotje hadden was die game er nooit meer gekomen

Voortaan iets voorzichtiger oke?
Nee
allergie, had wat moeite met ademen.

Leuke zusters in die ziekehuis, y
Moet er maar vaker er naar toe gaan.
  maandag 31 maart 2008 @ 21:35:00 #199
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57746653
quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:34 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

Nee
allergie, had wat moeite met ademen.

Leuke zusters in die ziekehuis, y
Moet er maar vaker er naar toe gaan.
Heb je der verteld over je game?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57747232
quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:35 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Heb je der verteld over je game?

Beetje, allen dat ik er een aan het opstarten ben.

Kreeg een grote kus als bijdrage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')