ja, race was best saai... Tactiek enzo was wel mooi om te zien, maar verder was er weinig aanquote:Op maandag 24 maart 2008 21:32 schreef Bastard het volgende:
F1 race in Malysie was overigs best ruk.. al 10 jaar een kut circuit maar met de regen was het nog wel leuk geworden.
Overigs leuk om te zien dat de andere teams het dit jaar een stuk beter doen!
Ik ook.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Kubica in m'n F1 team
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Nope B.
dat was budgetair onverantwoord
Ik heb geen memory card en gebruik ook penlights.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:30 schreef Chocobo het volgende:
Die Mario Galaxy save doet nog pijn,..... echt uuuuren werk zat daarinZeg,... zijn er memcards om mezelf te beschermen tegen deze shit? Oh,.... en iets van een laadstation,.... zit inmiddels al aan mijn 6e set penlights
![]()
Met andere woorden,... Noot, Strol,... wat gebruiken jullie?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:09 schreef Chocobo het volgende:
Struik vandaag uit mijn Xbox Live friendlist halen
Als je moet...dan moet je.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:10 schreef Bastard het volgende:
Net door een hagelstorm naar mn werk gereden.. rij ik een stuk door een plattelandsweggetje om de snelweg te mijden. Zie ik langs de kant van de weg een auto stil staan, en echt waar naast de auto zat een vent gewoon te schijten![]()
Echt dunne schijt kwam er uit zetten, vol met zn kop in de hagelstorm!!![]()
![]()
Zelf ongeveer 3 kwartier a een uur over gedaan om op me werk te komen.quote:
822 km staat er nu hoor ik op 538.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zelf ongeveer 3 kwartier a een uur over gedaan om op me werk te komen.
3 a 4 ongelukken gezien en 50 rijden over de snelweg.
Wacht nog wel een paar uur voordat ik op pad ga.
Gut, er ligt weer 3 mm sneeuw hoor.quote:Chao op de weg
Het bizarre weer heeft niet alleen tijdens de Pasen voor opmerkelijke taferelen en overlast gezorgd, de dag na Pasen, als Nederland weer massaal aan het werk gaat, was het ook raak. Het weg- en treinverkeer ondervond dinsdag enorme hinder van de sneeuwval. Vooral op de weg is het een grote puinhoop en de vooruitzichten voorspellen niet al te veel goeds. Volgens het KNMI zal de sneeuw die vannacht gevallen is, wel smelten, maar zijn nieuwe buien alweer onderweg vanaf de Noordzee. De ANWB raadt iedereen aan vooral niet de weg op te gaan als dat niet per se hoeft.
Serieus Gijs,... hoe zou jij je voelenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:10 schreef Bastard het volgende:
Net door een hagelstorm naar mn werk gereden.. rij ik een stuk door een plattelandsweggetje om de snelweg te mijden. Zie ik langs de kant van de weg een auto stil staan, en echt waar naast de auto zat een vent gewoon te schijten![]()
Echt dunne schijt kwam er uit zetten, vol met zn kop in de hagelstorm!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien tegen Daan zeggen dat hij niet je saves moet wissen?
Een afscheids Haloquote:
Hij had echt gewoon geen tijd om rustig te wachten... hij MOEST nu ... dat was echt pricelessquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus Gijs,... hoe zou jij je voelenAan de dunne,... buiten in de kou,... in het openbaar,.... tijdens de spits,... in een hagelbui,...
whahahahahahahaha
Heeft de Ps3 ook achievements dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een afscheids Halo
ALS hij het cool vind kan hij straks wel MGS4 gaan gamen,.... en GTAIV staat ook voor de deur. Maar 'wij' hebben extra content![]()
En achievements(och ik ben zo'n hoer)
Heb stiekem ook wel zin in een PS3 hoor. Is toch leuk speelgoed. En hij glimt zo mooi. Maar ik wacht. Even verstandig zijn. Het is op het moment toch het potentieel wat me aantrekt, en niet de huidige features en games. LBA, Home, MGS4, FFXIII, etc. Allemaal games die ik wil ervaren. En dan nog BR. Wordt echt tijd om up te graden denk ik! Maar nog even wachten tot er een coole bundel komt.; met een game en een DS3. Liefst voor een mooie prijs! Hopelijk komt die MGS4 pack naar Europa.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:02 schreef Chocobo het volgende:
Een afscheids Halo
ALS hij het cool vind kan hij straks wel MGS4 gaan gamen,.... en GTAIV staat ook voor de deur. Maar 'wij' hebben extra content![]()
En achievements(och ik ben zo'n hoer)
Nee Gijs,.......... daarom zeg ik ook. 'Wij' hebben achievements en extra contentquote:
Heb het een keer gehad in de trein…avond van tevoren twee Turkse pizza’s gegeten. Had maar 10 minuten tot mijn overstapstation maar ik moest! Natuurlijk had ik een dikke winterjas aan en stond het gangpad vol. Nog nooit zo gestressed gepoept.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:00 schreef Chocobo het volgende:
Serieus Gijs,... hoe zou jij je voelenAan de dunne,... buiten in de kou,... in het openbaar,.... tijdens de spits,... in een hagelbui,...
whahahahahahahaha
En het is een strak ding hoor. Prachtig beeld,.. slick menu's,... al je DVD's krijgen een update qua scherptequote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb stiekem ook wel zin in een PS3 hoor. Is toch leuk speelgoed. En hij glimt zo mooi. Maar ik wacht. Even verstandig zijn. Het is op het moment toch het potentieel wat me aantrekt, en niet de huidige features en games. LBA, Home, MGS4, FFXIII, etc. Allemaal games die ik wil ervaren. En dan nog BR. Wordt echt tijd om up te graden denk ik! Maar nog even wachten tot er een coole bundel komt.; met een game en een DS3. Liefst voor een mooie prijs! Hopelijk komt die MGS4 pack naar Europa.
Maar GTAVI wil ik opzeker ervaren op de 360. Achievements en extra content!
Ik ben er ook van overtuigd dat de 360 markt zn beste tijd al gehad heeft, dit word het jaar voor de PS3.. of ik zal zeggen jaren eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs,.......... daarom zeg ik ook. 'Wij' hebben achievements en extra contentIk haal hem opzekers voor de 360. Sterker nog,.... heb die gepreordered.
De PS3 gaat iets met bekers, medailles en entitlements doen. Die kan je dan in Home laten zien of gebruiken. Gratis MMO,... nog watWordt wel wat,.... ik denk op den duur ook wel wat met Gamerscores, want dat voegt gewoon echt iets leuks toe aan gaming. Wat weten ze nog niet
whahahaha,.. oh Gijs ik zie je al zitten daar. Het past amper,... niet kunnen poepen vanwegen al die mensen,... er zit maar een triplex plaatje tussen jou,... de mensen en de poepquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb het een keer gehad in de trein…avond van tevoren twee Turkse pizza’s gegeten. Had maar 10 minuten tot mijn overstapstation maar ik moest! Natuurlijk had ik een dikke winterjas aan en stond het gangpad vol. Nog nooit zo gestressed gepoept.
Die extra content wordt echt gillen. Schijnen twee packs te worden, elk zo groot als Vice City.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:12 schreef Chocobo het volgende:
Nee Gijs,.......... daarom zeg ik ook. 'Wij' hebben achievements en extra contentIk haal hem opzekers voor de 360. Sterker nog,.... heb die gepreordered.
Ja Gijs,... dat wordt geen extra mode of dorpje erbij. Tis echt een GTA4.5 dan,.... Met denk toch wel zeker 10 uur extra gameplay. Echter,... ik hoop natuurlijk wel op echt extra content,... een nieuwe stuk Liberty zeg maar,.... geen 10 missies in de huidige stad zeg maar.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die extra content wordt echt gillen. Schijnen twee packs te worden, elk zo groot als Vice City.Mag ook wel, Microsofte heeft er $20 mln voor opehoest.
Was sowieso een aparte ervaring. Ik had veel sambal bij die pizza's gegeten, dus mijn anus brandde. Maar het vroor die ochtend best hard, -6 of zo. Dus tijdens het poepen kwam er tegelijk met het branden een ijskoude luchtstroom omhoog. Het resulteerde en een algehele gevoelloosheid.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:15 schreef Chocobo het volgende:
whahahaha,.. oh Gijs ik zie je al zitten daar. Het past amper,... niet kunnen poepen vanwegen al die mensen,... er zit maar een triplex plaatje tussen jou,... de mensen en de poep
OMGquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was sowieso een aparte ervaring. Ik had veel sambal bij die pizza's gegeten, dus mijn anus brandde. Maar het vroor die ochtend best hard, -6 of zo. Dus tijdens het poepen kwam er tegelijk met het branden een ijskoude luchtstroom omhoog. Het resulteerde en een algehele gevoelloosheid.
Zo, dat was mijn meest memorabele poepmoment.
Zou me niks verbazen. Die van mij heeft de laatste maanden sowieso veel kuren. Ook veel vastlopers bij LO. Maar als hij stuk gaat haal ik gewoon een nieuwe, een stillere. Ga echt geen maanden wachten tot hij gerepareerd is en ik GTAIV kan spelen. Het is al erg genoeg dat ik tot 6 mei op vakantie ben. :’)quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Anyway,.... Gijsjes,... nog maar 4 weken ofzo manGODVER,.... kan niet wachten!!
![]()
Zal je zien,..... ik voorspel dit,... een van onze 360's,.... een,.... van een van ons,.... gaat het begeven
![]()
Ik ga ECHT voor save,... heb een post pre-order EN ga naar de winkelquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:24 schreef Bastard het volgende:
Ben blij met de reseveringskit.. gewoon de 29e de winkel inlopen zonder stress van hebben ze hem nog. Met Halo3 had ik de een na laatste en Forza2 was niet veel meer. Niks wachten op de post die altijd een kutexcuus heeft
Maar eerst rustig door met LO.. zit weer op een hefboomstukje
Ik zou wel zo'n stille willen,.... die nieuwe bepaalde serie met Falcon ofzoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Die van mij heeft de laatste maanden sowieso veel kuren. Ook veel vastlopers bij LO. Maar als hij stuk gaat haal ik gewoon een nieuwe, een stillere. Ga echt geen maanden wachten tot hij gerepareerd is en ik GTAIV kan spelen. Het is al erg genoeg dat ik tot 6 mei op vakantie ben. :’)
Wordt serieus niet goed van dat lawaai af en toe. Bij sommige stukjes LO heb ik het idee dat er een helikopter in mijn huiskamer aan het landen is. En als ik een zachte tik hoor weet ik al hoe laat het is: disk read error. Gelukkig heb ik niet zo’n model dat je DVD’s bekrast, maar voor de rest…grrrr…quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:28 schreef Chocobo het volgende:
Ik zou wel zo'n stille willen,.... die nieuwe bepaalde serie met Falcon ofzoEn ik geil ook best op die mat zwarte
Ik ga als ik terugkom van vakantie gewoon rustig langs de FRS in het dorp. Of misschien online bestellen. Scheelt toch wat euro’s en dan ligt hij in de brievenbus op me te wachten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:27 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga ECHT voor save,... heb een post pre-order EN ga naar de winkel
Serieus zo stabiel als wat Gijs,.... maar kijk anders naar je PS2,... die liep ook nooit vast. Na de PSone (die wel proberen had) zijn ze de goede weg ingeslagen. Maar de PS3 is echt muis en muisstil,... en zo stabiel Gijsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel respect voor de PS3Daar hoor je nooit negatieve geluiden over, tenminste wat de hardware betreft.
Disk 4. Karakters zijn ongeveer lvl. 60.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:29 schreef Chocobo het volgende:
Waar zit je met LO Gijs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Disk 4. Karakters zijn ongeveer lvl. 60.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel blij dat die uit is hoor,... na bijna 75 uur wordt je toch wel moeEn jij B. Jij zit nu op een stuk waar je even niet meer verder wilt?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Hmm weet de naam niet maar ben ben Seth en dr zoon in een rioolomgeving. Moet daar over paden lopen en hefboom omzetten en terug lopen onzin.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:29 schreef Chocobo het volgende:
Waar zit je met LO Gijs?
Ohhh dan ga je al hard,... vond dat stukje daarvoor met de koning erg leuk,.. backstreets of Uhra. Echt geweldig,... Gijs hierna gaat de trein weer verder,..... wordt echt heel cool.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hmm weet de naam niet maar ben ben Seth en dr zoon in een rioolomgeving. Moet daar over paden lopen en hefboom omzetten en terug lopen onzin.
JJa dat stuk er voor was natuurlijk schitterend.. met die vliegende grand staff, dat bevriezen van de stad enzo.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohhh dan ga je al hard,... vond dat stukje daarvoor met de koning erg leuk,.. backstreets of Uhra. Echt geweldig,... Gijs hierna gaat de trein weer verder,..... wordt echt heel cool.
Op het laatste level na danPfffff,... Grand Staff revisited. Ben zo benieuwd wat jullie ervan vinden.
Hot Shot Golf. Heb een deel op de PSP. Erg leuk, maar het is geen Tiger Woods.quote:
Ik was er al bang voor. Spartan: Total Warrior was ook poep. The Creative Assembly kan het beter bij RTS op de PC houden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:48 schreef Chocobo het volgende:
He heerlijk,............ kan ik schrappen
http://ps3.ign.com/articles/861/861397p2.html
Oh Gijs,.... ik voel het,..... je haalt het einde van de zomer niet,....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
Als die extra content niet exclusief voor de 360 was geweest, had ik trouwens een PS3 met GTAIV gehaald. Ik moet er niet aan denken om halverwege een missie disk read errors tegen te komen. Met LO af en toe ook zo frustrerend. Ben je net 45 minuten door een dungeon gelopen, lekker gelevelled en skills geleerd. *PATS* kun je weer opnieuw beginnen. Laatst ook zo zitten stressen. Een behoorlijk lang stuk verhaal gedaan, paar moeilijke boss fights achter elkaar, maar geen save punt! Dat maakt het spel wel spannender, maar om de verkeerde redenen.
Ik denk dat wanneer ik een PS3 heb, dit mijn console wordt voor multiformaat games. Beetje omgekeerde van vorige generatie. Nu ik erover nadenk. Misschien dat wanneer de PS3 versie niet heel erg verschilt van de 360 versie, ik die gewoon haal. Als ik moet kiezen tussen stabiliteit en extra content, dan weet ik het wel.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een hoop bijlezen zo
Wiimote: gewoon wegwerkp Philips Powerlife batterijen. Komen vaak bij V&D of Blokker in de aanbieding en zijn de beste batterijen voor een normale prijs.
PS3: Ik ga er na de zomer weer een kopen, tegen de Kerst ofzo denk ik. Heb hier een flink aantal Blu Ray films al staan en ik MOET Final Fantasy XIII spelen als die uitkomt
GTAIV: Mijn eerste GTA, heb San Andreas geprobeerd maar die vond ik kut. Sinds Saints Row en Crackdown heb ik echter gezien dat er wel goede free roaming games zijn. Daarnaast speelt IV in New York
Poepen: Ik moet altijd rennen als ik thuiskom en met de trein van mn ouders afkom. Heerlijk als ik dan eenmaal zit!
RROD: Ik denk dat de mijne de zomer niet haalt
Hij roept wel naar me Gijs. Maar ik moet even een beetje op de centjes letten. Ik ga nog 2x op vakantie! En ik wil toch nog wat reserve hebben voor het geval de vaatwasser ermee ophoudt. Klote is dat ik de afgelopen maand 2 PS3’s heb kunnen overmaken als Gemeentelijke Belasting, Waterschapsbelasting, verzekeringen, etc…quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:17 schreef Chocobo het volgende:
Oh Gijs,.... ik voel het,..... je haalt het einde van de zomer niet,....Niet veel verschilt,.... niet veel verschilt,... Gijs de versies zullen beiden identiek zijn hoor. Ohhhh zou die pianolak dan eindelijk je huiskamer vinden Gijs
Hahahahaha, je kent me! Ik was inderdaad aan het kijken. Je hebt nu twee packs, die met Ratched & Clank en Uncharted (¤469) of die met GTA Prologue (¤399). Kaal kost hij ook gewoon ¤399. Al die games trekken me niet zo, dus als ik er een zou halen zou ik voor de goedkoopste optie gaan. DS3 is inderdaad nog wel te importeren via Play-Asia. Plus dat ik met extra games die ik anders toch niet had gekocht alleen mijn backlog groter maak. Levert alleen maar stress op. Ik had het er gister met een vriend van me over. Hij noemde het “zelfopgelegde druk”. En ik ben eigenlijk gek dat ik mezelf dat aandoe met games, boeken en films.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:37 schreef Chocobo het volgende:
Ik voel dat Strol aan het googlen is naar PS3 packsOverigens,.... soms voelt de gamerscore en de achievements en je live status gehaast aan. Alsof ik voor anderen bepaalde shit moet halen
Anyway,.... GTAIV wordt denk ik mijn laatste multiconsole game,.... of ik doe ineens idioot en haal met Strol de PS3 versie,... hahahaha,.... gratis live chillen
Zouden we Struik tegenkomen
?
Weet wel preciiiiies wat je bedoeld Gijs,... soms ben ik zo bang dat ik niet kan saven tijdens LO. Disc 4 laadtijden zijn een stuk langer en groter dan normaal,... tevens is me het overkomen ook,... hangers,... Gek,... bij elke release van een game hoop ik dat mijn 360 het trekt,... te gek voor woorden toch
@Strol,... denk dat de DS3 principe weg moet zetten,.. gaat niet gebeuren. En who cares,... een sixaxis erbij is ook leuk. DS3 haal ik zelf wel. Ding is nu 399 toch? Niet veel geld voor een console die het dit jaar gaat maken en helemaal niet sinds BR gewonnen heeft.
Begin nu te twijfelen,... Condemned 2 op 360,... of toch PS3,... zou Condemned 2 mijn eerste PS3 game worden
@Noot,.... je bent je LO status vergeten te melden cunt
Oh ik zou echt schijt hebben aan die punten.. disc3 zit echt vol met kaak-op-de-grond momentenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik haal multi-games gewoon op de PS3. Zodra mn 360 kapot gaat koop ik een nieuwe en lever ik de oude in met de nieuwe bon. Die kan de winkel dan als DOA wegsturen
Mijn LO status: begin disc 3. Heb vorige week eigenlijk alleen Lost Via Domus gespeeld. Best een aardige game voor de fans van de serie. En een 1000/1000 gamerpoints game
Nee. Kijk maar eens goed.quote:DS3 is inderdaad nog wel te importeren via Play-Asia.
Dat wel ja!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:47 schreef Chocobo het volgende:
Mijn 360 moet het tot NG2 halen
[ afbeelding ]
quote:
Flikkers.quote:This item is not available for shipping to
• European Union
• Iceland
• Liechtenstein
• Norway
Ik voelde je googlen Gijsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hahahahaha, je kent me! Ik was inderdaad aan het kijken. Je hebt nu twee packs, die met Ratched & Clank en Uncharted (¤469) of die met GTA Prologue (¤399). Kaal kost hij ook gewoon ¤399. Al die games trekken me niet zo, dus als ik er een zou halen zou ik voor de goedkoopste optie gaan. DS3 is inderdaad nog wel te importeren via Play-Asia. Plus dat ik met extra games die ik anders toch niet had gekocht alleen mijn backlog groter maak. Levert alleen maar stress op. Ik had het er gister met een vriend van me over. Hij noemde het “zelfopgelegde druk”. En ik ben eigenlijk gek dat ik mezelf dat aandoe met games, boeken en films.
Maar ik wacht even de reviews af. Even kijken waar hem nu precies de verschillen inzitten. Maar ik herken me wel in wat je zegt. Elke keer weer die stress of je spel niet vastloopt. En als je een uur niet gesaved hebt een lichte paniek beginnen te voelen. Dat is gewoon niet relax gamen. Met LO worden we weer met de neus op het feit gedrukt dat de 360 kwalitatief gezien een baggerconsole is. Eigenlijk is het zelf schandalig! Daarvoor heb ik geen console gekocht. Met de PS2 inderdaad nooit druk hoeven te maken. FFXII bijvoorbeeld kunnen spelen zonder me een keer druk te maken over saven. En dat wil ik met GTAIV eigenlijk ook.
Weet nog goed toen ik mijn PS2 kocht, met GTAIII en Jak en Dexter. Mijn eerste eigen console. Voelde goed. Aansluiten en gamen maar. Nooit vastlopers, patches, drivers upgraden, etc. Heerlijk was dat. En dat gevoel ben ik met de 360 toch kwijtgeraakt.
Wat games betreft volledig,... echt volledig,...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Flikkers.
Gelukkig hebben we ook nog eBay.
Is de PS3 eigenlijk regiovrij?
Ik heb ook zoiets. Voordat je alles hebt gedaan in een GTA ben je meestal wel een uurtje of 40 verder. En op dan meteen die extra content te gaan spelen? Nee, dan staat Ninja Gaiden waarschijnlijk voor de deur. Of MGS4.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:58 schreef Chocobo het volgende:
Ik voelde je googlen GijsZat ook te kijken voor je. Begin echt heel erg te twijfelen over die extra content versus het complete spel, maar dan in een stabiele omgeving. Tegen die tijd van de extra content speel ik vast weer wat anders,....
Zou GTA dan mijn eerste PS3 game worden?
Oooooooooooeeee...dat maakt het wel interessanter. Zeker met de huidige dollarkoers.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:01 schreef Chocobo het volgende:
Wat games betreft volledig,... echt volledig,...FFXIII US Gijs
Niet meer wachten!! En de films voor al zeker 40% Dvdboxoffice.com heeft zelfs een speciale sectie voor US BR films die het op een PAL PS3 doen.
Gijs ik kom echt eens kijken in je nieuwe appartement. Eens kijken of je smaak hebt en op je troffeen geilenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oooooooooooeeee...dat maakt het wel interessanter. Zeker met de huidige dollarkoers.
GTAIV kost bij VGP+ ¤ 40.00. Daar wordt mijn portemonee blij van.
Home lijkt me straks ook erg tof. Beetje bij mekaar langslopen. Of zelfgemaakte levels bij LBP uitwisselen. Kijken wie de mooiste piemel kan maken.
Hij is in het PS3 topic gesignaleerd en is vast weer aan googlenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
5 euro op een PS3 in Strol's huis vóór 1 april.
HDMI moet erbij ja, maar wat is het verschil tussen een gold plated A-brand kabel van 100 euro en die kabel die Noot heeft gekocht voor 6quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij is in het PS3 topic gesignaleerd en is vast weer aan googlenMoest er nou een HDMI kabel bij? Of zat die er al bij? Component? Games? Zal ik er een film bij bestellen,.... toch gaat hij gillen hoor
Echt gillen,... en volgende maand de XMB in een update
Ik ga denk ik toch meer voor een traditioneel Japans huis. Als ik dan toch mijn fantasie werkelijkheid kan laten worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:10 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ik kom echt eens kijken in je nieuwe appartement. Eens kijken of je smaak hebt en op je troffeen geilen
afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, eerste week van mei. Ik ben om. Samen met GTAIV komt er een PS3. Of de reviews moeten aangeven dat de framerate op de console van Sony echt abominabel slecht is, of dat er andere technische issues zijn. Kan ik daarna in Juni voor MGS4 gaan en daarna Ninja Gaiden 2. Dan is het tot de herfst wel een klaarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
5 euro op een PS3 in Strol's huis vóór 1 april.
Welke heb jij al allemaal? Ik heb gehoord dat die Planet Earth documentaire van de BBC een must-have is. Ik wil sowieso Rambo IV hebben. Kijken of die gasten mooier uit elkaar spatten in HD.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:15 schreef Chocobo het volgende:
Die Struik,.... gewoon zijn 360 verkocht,... en een PS3 in huis gehaald. Altijd gedacht dat Strol eerder zou zijnMaar toch,... HD films mensen,...
Zo heftig!!
Het is niet zozeer hype. Al heeft de PS3 voor dit jaar zeker potentieel. Maar ik was de afgelopen 4 dagen vrij, en ik heb best veel lange LO sessies gehad. Daarbij toch een dozijn vastlopers en disk read errors gehad. Wat tot gevolg had dat ik bepaalde stukken overnieuw kon gaan doen. En daar heb ik met GTA zoooooooooo geen zin in.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, eerste week van mei is ook al vét voor je aanvankelijke plan![]()
Heerlijk beinvloedbare hypehoeren hiero
Het is tijd om de mannen te scheiden van de jongensquote:
Altijd vol met bullshit jij hequote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is tijd om de mannen te scheiden van de jongens
ik ben nog steeds tevreden met mn 360 hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is tijd om de mannen te scheiden van de jongens
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:15 schreef Chocobo het volgende:
Die Struik,.... gewoon zijn 360 verkocht,... en een PS3 in huis gehaald. Altijd gedacht dat Strol eerder zou zijnMaar toch,... HD films mensen,...
Zo heftig!!
360 heeft absoluut toffe games. Maar die console is, om het op z'n Amerikaans te zeggen "een piece of shit". Zo geen zin in gezeik met disk read errors of stofzuigergeluiden als ik zit te relaxen met GTAIV.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:36 schreef Chocobo het volgende:
STROL
De 360 als de PS3 versie van GTAIV zijn volgens de makers volledig identiek. Maar toch,.... als ze hem op BR/PS3 front ontwikkelt hadden was het een ander verhaal geweest GijsDe PS3 kan meer dan devs nu aankunnen. Sony's schuld voornamelijk, maar er worden meer trainingen gegeven. Ja,... dit wordt het jaar van de PS3. Ik zit er ook aan te denken GTAIV op de PS3 te halen. Stabiel,.... geen problemen.
Net in de auto moest ik nog hard lachen om je helicopter opmerking. Gijs het geluid hier van het laden tijdens een LO sessie is ziekelijk..... moest mijn center speaker aanpassen wilde ik het verstaan. De PS3 is echt muis,.... muisstil!! Juweeltje hoor
Tevens zal ik dit jaar mijn Xbox Live abo niet verlengen. Oktober houd het op,.... tis leuk geweestTijd voor Home.
Duh.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:49 schreef kepler het volgende:
http://www.xboxonly.nl/ni(...)t_beter_dan_Blu-Ray/
uiteindelijk draait alles toch om de prijs bij de consumenten![]()
De BR versie van 300 zal je ziekelijk mooi beeld geven. Deze US versie is regio-vrij!. Tevens wil ik heel graag Beowulf op BR,... geweldige film vond ik dat!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
360 heeft absoluut toffe games. Maar die console is, om het op z'n Amerikaans te zeggen "een piece of shit". Zo geen zin in gezeik met disk read errors of stofzuigergeluiden als ik zit te relaxen met GTAIV.
Xbox Live zet ik denk ik over op Silver (heb de maandelijkse variant). Kun je nog wel demo's downloaden. Als Left 4 Dead tof is zet ik hem wel weer op Gold.
Misschien dat ik na LO zorg voor een RROD. Mag Microsoft hem nog maken voor dat NG2 uitkomt.![]()
Heb ook zin in HD films
Niet elke consument is een simpele ziel natuurlijk. De helft weet niet wat die koopt en zal in de verjaardagskring vol trots zijn HD-DVD aankoop nog laten zien ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:49 schreef kepler het volgende:
http://www.xboxonly.nl/ni(...)t_beter_dan_Blu-Ray/
uiteindelijk draait alles toch om de prijs bij de consumenten![]()
Ik verwacht voor eind april nog wel mooiere deals.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:46 schreef Chocobo het volgende:
Tering,..... alsof de duvel ermee speelt. Een 479 pakket voor 399
[ afbeelding ]
Persoonlijk vind ik het niks. Zou de games niet eens spelen. En dat is zonde,........... of kaal,.. of een goede gamequote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik verwacht voor eind april nog wel mooiere deals.
Dat heb ik ook. Wil af van die zelfopgelegde druk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:51 schreef Chocobo het volgende:
Persoonlijk vind ik het niks. Zou de games niet eens spelen. En dat is zonde,........... of kaal,.. of een goede game
Pimp My Ride spulquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:54 schreef Chocobo het volgende:
Heb mijn oog overigens op deze Alpine gezet,....weg is het CD tijdperk
Gaat me wel wat kosten maar OK. Straks wel 500Gig aan muziek in hoge kwaliteit in de auto,....
![]()
[ afbeelding ]
http://www.break.com/index/face-slap-in-slow-motion.htmlquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beehhhhh Xbox 360 Beeeeehhhh
[ afbeelding ]
Alpine,.... creme de la creme Gijsquote:
Serieus, wat een GE-NI-AAL filmpjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://www.break.com/index/face-slap-in-slow-motion.html
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
zou je dan niet wachten op dat MGS4-pack? Of duurt dat te lang?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Wil af van die zelfopgelegde druk.
Als er tegen die tijd niks beters is, haal ik wel die GT Prologue pack. Maar als ik een kale voor 359 mee krijg doe ik dat.
Volgens mij gaat hij voor zijn RROD na zijn LOquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef kepler het volgende:
[..]
zou je dan niet wachten op dat MGS4-pack? Of duurt dat te lang?
laatst kwam iemand bij de Makro aan mn kassa met een HD-DVD speler voor de 360quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet elke consument is een simpele ziel natuurlijk. De helft weet niet wat die koopt en zal in de verjaardagskring vol trots zijn HD-DVD aankoop nog laten zien ook. Maar mocht je oude DVD speler een vernieuwing nodig hebben en je hebt geen geld voor BR,.... dan snap ik het wel.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:10 schreef kepler het volgende:
[..]
laatst kwam iemand bij de Makro aan mn kassa met een HD-DVD speler voor de 360Ik nog uitleggen dat het geen zin meer heeft, maar ze vonden het te goedkoop om te laten liggen... Zonde van je geld gewoon, zoveel toffe films zijn er niet op HD-DVD
Dat is er een Gijs!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet elke consument is een simpele ziel natuurlijk. De helft weet niet wat die koopt en zal in de verjaardagskring vol trots zijn HD-DVD aankoop nog laten zien ook. Maar mocht je oude DVD speler een vernieuwing nodig hebben en je hebt geen geld voor BR,.... dan snap ik het wel.
Alleen als GTAIV op de PS3 minder goed is dan op de 360.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef kepler het volgende:
zou je dan niet wachten op dat MGS4-pack? Of duurt dat te lang?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:10 schreef Chocobo het volgende:
Volgens mij gaat hij voor zijn RROD na zijn LO
Jij stond vast vanmorgen op en dacht heel even aan je toekomstige PS3,... dat moet je een glimlach gegeven hebbenquote:
Serieus? Verdomme,... kon al twee dagen niet gamen. Ga vanavond act 3 doenquote:
Briljante fase,...quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:23 schreef Bastard het volgende:
Maar serieus.. ik denk wel 5x in de week dat Jasmijn staat te schreeuwen/zingen/praten .. en dan slaapt ze weer ff en dan gaat ze weer.![]()
En als je dan vraagt of ze wil gaan slapen is het antwoord "nee!" Veel nee bij haar tegenwoordig
Hoort erbij Gijsquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:56 schreef Bastard het volgende:
Moet er achteraf ook wel om lachen hoor... kan op de een of andere manier niet boos worden, vooral niet op de oudste![]()
Echt een Pietje Bell is het, en dan zo'n eigenwijze blik er bij
Nee Gijs,... het was een kennismaking,.... praatje met de directie voordat zijn eerste schooldag begint. Boem, knal,... prrrrtt,.... en Daan stelde zichzelf even voorquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:08 schreef Bastard het volgende:
PROESTom 3 scheten bij de directie zitten
Whahahahahaquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs,... het was een kennismaking,.... praatje met de directie voordat zijn eerste schooldag begint. Boem, knal,... prrrrtt,.... en Daan stelde zichzelf even voor
Ik vrees elke keer weer voor een aardbeving als ik Jort zijn zin niet geef en voor mijn ramen als die een autootje vast heeftquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:45 schreef Magneet het volgende:
Die DaanMerlijn begint ook al flink te peuterpuberen hoor. Zin niet krijgen = op de grond liggen e.d. Slapen gaat gelukkig wel goed, meestal is hij halverwege de trap terwijl je nog bezigbent te zeggen dat hij na wonderteam of Dora ofzo moet gaan slapen
Zoooooooooooooooooooooooo'n respectquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Nee Gijs,... het was een kennismaking,.... praatje met de directie voordat zijn eerste schooldag begint. Boem, knal,... prrrrtt,.... en Daan stelde zichzelf even voor
Merlijn gooit nu ook overal mee maar meer als hij iets wilt geven, niet eens als hij boos isquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik vrees elke keer weer voor een aardbeving als ik Jort zijn zin niet geef en voor mijn ramen als die een autootje vast heeft
Oh dat heeft Amber ook.. beker heb ik niet meer nodig, hop weggooien dan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
Merlijn gooit nu ook overal mee maar meer als hij iets wilt geven, niet eens als hij boos is
Multiculturele maaltijd!quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
We gaan hier thuis vandaag shoarma eten![]()
...
Met andijvie stamppot
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
We gaan hier thuis vandaag shoarma eten![]()
...
Met andijvie stamppot
KNAL, KNAL Ik ga ook voor de PS3 versie!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ziet er fantastisch uit!
Blij dat het nog steeds zombie-negers zijn
Ik denk het niet Gijs,... de PS3 is regio gebonden aan de DVD regels. US PS2 titels werken bijvoorbeeld niet. Blu-ray is over het algemeen regio-vrij maar moet wel gechecked worden. Over een a twee jaar zijn bijna alle films volledig regio-vrij. De games zijn wel regio-vrij overigens,... kan je kopen waar je maar wiltquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:47 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs, als je gewoon DVD-films via de PS3 afspeelt, is hij dan ook regiovrij? Of alleen met games en sommige Blue-Rays?
Ben gehyped voor de PS3. Xbox360 had en heeft absoluut toffe games, maar dat apparaat.PS3 is gewoon een mooie, degelijke en volledige machine. Zeg maar volwassen! Ik voorspel dat hij mijn 360 langzaam gaat verdringen. Ik denk dat Halo3 het hoogtepunt voor de 360 was (niet voor mij persoonlijk overigens), nu begint de era van Sony weer. Ze hebben alle schaakstukken neergezet. Nu gaan ze ze samenbrengen.
Heb eigenlijk beetje spijt van m'n Wii. Trek die kleurrijke vrolijke games gewoon niet meer. Zal wel de leeftijd zijn. Ik wil volwassen games: Bioshock, Half Life, GTA... Gelukkig vindt mijn kuiken het nog leuk.
Behoorlijk. Niet lekker ookquote:
Wat een antwoord Gijs. Fantastischquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:06 schreef Chocobo het volgende:
399 euro voor dit alles,..... tja ik vind het geen geld,.... echt geen geld! Straks geen 360 games meer,.... geen gold abo,.... me puur richten op een (lees 1) console,... zoals vroegerGeen gehaast gevoel meer,... gratis,.... aarrgghhhh,... laat de games maar komen
Hype? Heb dat ding al een jaarquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overdreven hype ook Cho. De 360 krijgt veel meer games dan je nu bedenkt en die gaan er ook zeker voor zorgen dat je de 360 nog vaak zal aanzetten. Verder gaat MGS4 echt niet veel verkopen, de MGS reeks is veel te hardcore om een echt succes te zijn als bijvoorbeeld Halo of Call of Duty. Home is ook niet meer dan een simpele Second Life kloon waarbij je achievements kan bekijken in de vorm van een troffee. Voegt niets toe buiten het feit dat je uren bezig gaat zijn met je uiterlijk en interieur die je ook in toffe games kan stoppen.
Verder heb je gelijk wat betreft een stabiele console, maar het is dan ook een enorm bakbeest ook. Overigens zijn alle consoles altijd wel goed gebouwd, alleen valt de PS3 nu positief op omdat de 360 zo bagger slecht is qua hardware. Verder is Sony dom bezig geweest met al die verschillende versies en geen BC meer in de nieuwste 40 GB modellen.
Samenvattend, de PS3 is een mooi apparaat, maar die hype van je nu slaat nergens op.
Je hebt dat hele jaar geen woord over je PS3 gerept, eerder afgekraakt zelfs, dat bedoel ik meer. Waarom je nu ineens hyped bentquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hype? Heb dat ding al een jaarWelk 360 'exclusive' spel moet ik na NG2 dan nog gamen
Oh je antwoorde alquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt dat hele jaar geen woord over je PS3 gerept, eerder afgekraakt zelfs, dat bedoel ik meer. Waarom je nu ineens hyped bentGeen idee.
360 exclusives die nog interessant zijn: Fable 2, Gears 2, Too Human en Banjo. En dat zijn nog maar de aangekondigde games. Zoals je zelf al zegt heb je géén idee wat er allemaal nog aankomt.
Zie je. Ik heb gelijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:23 schreef Chocobo het volgende:
,.......................... Precies Gijs!!
Volgens mij ben je m'n verloren tweelingsbroer. Move van Struik was wel een eye opener. Maar de 360 verkopen gaat me te ver. Maar het wordt denk ik de console die na de zomer in de kast staat, en die ik aansluit als er een coole titel uitkomt. Ninja Gaiden 2, Left4Dead en Alan Wake zijn de enige titels waar ik echt naar uitkijk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:28 schreef Chocobo het volgende:
Maar nu je het zegt,.... Banjo inderdaad![]()
Ik uit echter alleen wat ik nu wil gaan doen,.... heb weinig tijd,.. wil me meer richten op een console,... de move van Struik heeft me even wakker gemaakt. That's it Gijs. Maar je kent me he,... wil nog wel eens in mijn hypes verdwalen,...
Pets me Gijs,... pets me
Ik zat precies aan hetzelfde te denken,.... console opzij leggen,.... gamen zodra 'de' exclusive komt die je wilt gamen,.... maar voor de rest,... gewoon een console onder mijn plasma voor films en games! Serieus,... internet ook s' avonds wel eens met de PS3 trouwens,....quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je m'n verloren tweelingsbroer. Move van Struik was wel een eye opener. Maar de 360 verkopen gaat me te ver. Maar het wordt denk ik de console die na de zomer in de kast staat, en die ik aansluit als er een coole titel uitkomt. Ninja Gaiden 2, Left4Dead en Alan Wake zijn de enige titels waar ik echt naar uitkijk.
PS3 past gewoon beter bij mijn huidige leven. Af en toe gamen of een lekker filmpje kijken.
Gijsquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:38 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kan wel uitverkoop gaan houden trouwens. Als de Wii weggaat kan mijn component switchbox ook wel pleiten. Noot, zocht jij niet nog zo’n ding?
Neuh, heb weer een andere TV opstelling nu. Gebruik nu weer een 4:3 JVC van 55 cmquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:38 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kan wel uitverkoop gaan houden trouwens. Als de Wii weggaat kan mijn component switchbox ook wel pleiten. Noot, zocht jij niet nog zo’n ding?
Ja. Gewoon geen tijd...goed gesprek met maat van me gehad. Wil af van die zelfopgelegde druk. Dan maar geen NMH. Mario Kart was ik sowiezo niet van plan te halen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:40 schreef Chocobo het volgende:
GijsNo more heroes? Freeloader? Mario Kart,... of heb je net als Struik gewoon een mega eye opener gehad. B. zoekt toch nog een Wii?
360 kan dan rechtstreeks via component, PS3 via HDMI. Klaar.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:41 schreef Chocobo het volgende:
Overigens denk ik dat je beeldkwaliteit met 5 sterren omhoog gaat als je component switch Joytech heet en je die terecht verwijderdSerieus,... HDMI of component direct op je TV,.... er is niks beters. Wit wordt wit Gijs,.... zoals het bedoeld is,.... geen sepia toestanden
Ik zie mijn friendslist meer als een online social check en digitaal verantwoordings bijdrage. Ik game NOOIT met of tegen iemand. Zo nu en dan met Surfer een coop game,... that's itquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neuh, heb weer een andere TV opstelling nu. Gebruik nu weer een 4:3 JVC van 55 cmMn HD ready LCD monitor zit waar aan mn PC vast, zeker nu ik binnenkort een nieuwe PC krijg is dat wat fijner dan een dikke CRT op mn buro.
Wat betreft de errors op de 360, ja, helemaal mee eens ook.daarop. Maar ja, die games heh, en Live integratie. Friendslists enzo. Zoveel beter dan op welke console ook.
Yep. En demo's downloaden, etc. Alleen niet MP spelen. Ga het ook doen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:45 schreef Chocobo het volgende:
Ik zie mijn friendslist meer als een online social check en digitaal verantwoordings bijdrage. Ik game NOOIT met of tegen iemand. Zo nu en dan met Surfer een coop game,... that's itDaarom zat ik er aan te denken te stoppen met Gold. Met silver kan ik toch ook zien wie er online is en wat ze gamen? Of niet?
HD Readyquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
360 kan dan rechtstreeks via component, PS3 via HDMI. Klaar.
M'n HDTV is wel HD Ready, en niet full HD. Scheelt dat nog heel erg?
Ohhhhhh prachtig Gijs,...quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
360 kan dan rechtstreeks via component, PS3 via HDMI. Klaar.
M'n HDTV is wel HD Ready, en niet full HD. Scheelt dat nog heel erg?
4 penlightsquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja. Gewoon geen tijd...goed gesprek met maat van me gehad. Wil af van die zelfopgelegde druk. Dan maar geen NMH. Mario Kart was ik sowiezo niet van plan te halen.
B. Gijsjesprijs?![]()
Nintendo Wii + Wii Sports
2 remotes
2 nunchucks
Component kabels
4 penlights
1 classic controller
Excite Truck
Zelda: Twillight Princess
Super Mario Galaxy
Resident Evil 4
Freeloader
No More Heroes NTSC
400 euro voor de hele set.
Als je een huis koopt voel je die paar honderd euro's extra ook niet meer.
Die heeft dezelfde als ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:47 schreef Chocobo het volgende:
Nee Gijs,... mijn tv is ook niet full HD,... alleen die van Struik geloof ik?
Full HD is ook dubbel geld, zodra je meer geld betaald voor een tv dan voor een tweedehands auto ben je niet goed bij je hoofdquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HD ReadyHou het dan maar op de WIi. PS3 is dan waaaaay out of your league!
Verstandig Gijsquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:23 schreef Bastard het volgende:
Wat een posts![]()
Strol nee sorry .. zou het graag doen maar als ik dat doe kan ik de eerste maanden wel op de bank gaan slapen
First things first en daar heeft ze wel gelijk in.. kheb gelukkig een rem op mn hypetrain als ik het zo lees.
Echt elkaar gek maken hier met spullen, films, games, consoles.. er is meer dan materie in het leven denk ik wel eens...
Succesquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:30 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand trouwens een site waar je programmas kan downloaden voor een Palm Treo 750v
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:23 schreef Bastard het volgende:
Echt elkaar gek maken hier met spullen, films, games, consoles.. er is meer dan materie in het leven denk ik wel eens...
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:30 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand trouwens een site waar je programmas kan downloaden voor een Palm Treo 750v
Beetje last van slapeloosheid Gijs?quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:21 schreef Chocobo het volgende:Morguh Strol,.... succes met de verkoop. Met de huidige Wii levertijd zou het geen probleem moeten zijn.
Heerlijk blad,....quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beetje last van slapeloosheid Gijs?
Wii komt wel goed. Heb er genoeg games en extra's bij. Hele maand april de tijd om hem te verkopen, dus geen haast.
Zat vanochtend in de trein de nieuwe Edge te lezen. Stond een stuk in over de 360 en hoeveel hardware problemen ze hebben. Hun strategie was oorspronkelijk om de 360 als een soort media center neer te zetten die het middelpunt zou vormen van je entertainment center. Ik wens ze veel succes. Niet alleen door de RROD maar ook door het lawaai die dat ding maakt. Zoals je zegt, ik moet het geluid vaak harder zetten om het gezoem te overstemmen.
Ik begrijp wel waar het vandaan komt. Ze wilde het eerst op de markt komen met een next-gen console, tegen een concurrerende prijs. En dat betekent goedkope onderdelen en slechte (of ontbrekende) kwaliteitstesten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijk blad,....De een maakt minder geluid dan de ander. Surfer's 360 (een van de weinige launch-consoles) piept namelijk,.... in de voeding,... serieus alsof er een V-snaar in zit. Mijn deed stoomlocomotieven na en steeg op een dag echt op,... de dag van de RROD. De huidige is wel het stilst maar heeft een vreselijke irri brom in de cd-la. Een la die overigens heeeel slecht leest. Heel veel disc-errors gehad.
Het blijft eenconsole, maar het mediacenter gebeuren is iets wat ze misschien met de volgende console bereiken. Hun markt is wel gezet hoor,..... ze moeten alleen de betrouwbaarheid terugwinnen van de consument. Maar,... mocht M$ een nieuwe console lanceren, dan zeg ik het bij deze,... ik wacht even een half jaar tot aankoop
Gewoon te bizar voor woorden dat iedereen weet wat een RROD is,... nog erger dat iedereen het bijna heeft meegemaakt. Denk er eens over na,..... dat gaat toch nergens over.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:18 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Hee zij woont in de buurt
Ze liegen!!! De hoeren!quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:21 schreef Chocobo het volgende:
He,.... maar die wonen ook allemaal hier Gijs![]()
Damn, relativeert wel je eigen zorgen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:47 schreef Bastard het volgende:
Mogen we maar van geluk spreken met zn allen blijkt maar weer
Wat ben jij opeens wijs Gijs?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:04 schreef Bastard het volgende:
Sja, ieder zn pakket denk ik altijd maar, het gaat er dan om hoe je er mee om gaat.
Misschien een boek gelezen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat ben jij opeens wijs Gijs?
[ afbeelding ]
Ik hou mn mond wel dan ... we houden het luchtigquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat ben jij opeens wijs Gijs?
[ afbeelding ]
Was toch geen slechte gok vooralsnog om Kubica niet te nemen maar de hoop te vestigen op Toyotaquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
User Punten
Bastard 304
Notorious_Roy 249
gijsje79 202
kepler 130
Ik heb 'm wel dus, beetje jammer van de eerste race, maar de tweede maakte veel goed. Zo'n 200 punten gehaald deze rondequote:Op donderdag 27 maart 2008 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was toch geen slechte gok vooralsnog om Kubica niet te nemen maar de hoop te vestigen op Toyota
Is het wat?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, Sjo, Strol: http://mp3.forever-server.net/drammatica/16-Somnus.m4a
Eerste track van de FFXIII soundtrack.
Mwah, tis een beetje een verdrietig liedje. Heb er ook nog geen speciaal gevoel bij ofzo ookquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is het wat?
Straks even luisteren
quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:38 schreef Bastard het volgende:
Ik maak net een domme fout.. Ik koop Vettel ipv Fishella... en denk oh nee, Button rijd in een betere auto en gezien de laatste 2 races is dat de betere keus... verkoop Vettel aankoop Button, kosten weggegooid 6 ton
Piano herkenbaar,.... vrouwenstem geeft me kippenvel,... dit moet inderdaad een FF game zijn,........ verdomme zeg,..................... gaat kriebelen,... zou het dit jaar dan,... neeeehhhquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, Sjo, Strol: http://mp3.forever-server.net/drammatica/16-Somnus.m4a
Eerste track van de FFXIII soundtrack.
No Wai inderdaad, 2009. Kerst.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Piano herkenbaar,.... vrouwenstem geeft me kippenvel,... dit moet inderdaad een FF game zijn,........ verdomme zeg,..................... gaat kriebelen,... zou het dit jaar dan,... neeeehhh
nou ja, 1 model... Iets met BC verwijderen, of een DualShock uitbrengenquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben blij dat Sony in heeft gezien dat dit niks is, en gewoon één model heeft. Ook zie je dat zij als fabrikant van consumentenelektronica kwaliteit belangrijk vinden, maar dat zit met die Japanners altijd wel goed.
ik heerschquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
User Punten
Bastard 304
Notorious_Roy 249
gijsje79 202
kepler 130
Ik snap m nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hard en misschien NSFW: http://www.fmft.net/archives/Dead%20Horse/Dead%20Horse%204.JPG
Ik dacht ook,.... zal weer weer een vossenjacht rel gemist hebben in Engeland ofzo,.... laat ik maar niet reagerenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik snap m niet
En verder een dood paard .. sja hierbuiten ligt een dood vogeltje, ook SFW
Verdommequote:Op donderdag 27 maart 2008 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier dan, om het goed te maken:
http://65.171.60.18/dl/cf(...)girl_xxxmsncam_4.jpg
*Kut luxaflex achter me staat open*quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier dan, om het goed te maken:
http://65.171.60.18/dl/cf(...)girl_xxxmsncam_4.jpg
Ik kwam er pas achter dat ik 10 kilo was afgevallen, lekkere meevallerquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol, jij bent ook veel afgevallen toch, hoe heb je dat precies gedaan? Ik sta al ongeveer drie maanden op ongeveer hetzelfde gewicht nu
Ik ben inmiddels overgestapt van drie keer eten naar vier keer eten op een dag, maar dan in kleinere porties. Dit verhoogt de activiteiten in je spijsvertering schijnbaar. Verder ben ik weer gaan fitnessen, maar het schiet niet echt op...
Daarnaast heb ik regelmatig gewoon trek in chips, maar dat koop ik maar gewoon zelden nog
Sporten en minder/gezonder eten. Meer niet eigenlijk. Ben inmiddels wel weer een paar kg bijgekomen (gezelligheidskilo’s die samenhangen met een relatie). Maar ik blijf gelukkig nu wel stabiel, dat is me ook wat waard.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol, jij bent ook veel afgevallen toch, hoe heb je dat precies gedaan? Ik sta al ongeveer drie maanden op ongeveer hetzelfde gewicht nu
Ik ben inmiddels overgestapt van drie keer eten naar vier keer eten op een dag, maar dan in kleinere porties. Dit verhoogt de activiteiten in je spijsvertering schijnbaar. Verder ben ik weer gaan fitnessen, maar het schiet niet echt op...
Daarnaast heb ik regelmatig gewoon trek in chips, maar dat koop ik maar gewoon zelden nog
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:38 schreef Bastard het volgende:
Ik kwam er pas achter dat ik 10 kilo was afgevallen, lekkere meevaller
Okay, dus eigenlijk gewoon geduld hebben nuquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sporten en minder/gezonder eten. Meer niet eigenlijk. Ben inmiddels wel weer een paar kg bijgekomen (gezelligheidskilo’s die samenhangen met een relatie). Maar ik blijf gelukkig nu wel stabiel, dat is me ook wat waard.
Jawel, maar sta nooit op de weegschaal verder en dacht dat het ook geen 10 kilo wasquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Merkte je niet dat je kleding wel erg ruim begon te zitten?
fitnessen (echte krachtsporten dus) raak op je op een gegeven moment ook geen kilo's meer kwijt. Dan moet je toch echt meer conditie-sporten gaan doen volgens mijquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, dus eigenlijk gewoon geduld hebben nuDe eerste kilo's vlogen er vanaf, nu gaat het wat langzaam. Pasen was ook een bitch trouwens
Zolang je energie verbrand val je af. Tuurlijk vervang je vet voor spieren waardoor het echte gewichtsverlies uitblijft, maar je komt wel beter in modelquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:40 schreef kepler het volgende:
[..]
fitnessen (echte krachtsporten dus) raak op je op een gegeven moment ook geen kilo's meer kwijt. Dan moet je toch echt meer conditie-sporten gaan doen volgens mijDingen zoals hardlopen, spinning, etc
Wat denk je nou?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:24 schreef Bastard het volgende:
Lost Gijsjes:
Chaos
Surfer
Brown
Nadien
George
Ker
Noot
Wat een schatje zegquote:
Oei!quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:52 schreef Chocobo het volgende:
GODVER
Open beta van Home half april?
[ afbeelding ]
Ik voel een GT5 PS3 pack aankomenquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:21 schreef Strolie75 het volgende:
Wii zo goed als verkocht. Hij komt hem vanavond ophalen.
Wel eerst even installerenquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, en dan verkoop ik GT5 Prologue voor 30 euro
whahahaha,.. Gijs ik laat ze meestal gewoon hier thuis komen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:15 schreef Strolie75 het volgende:
Zooooooo...400 euro binnen.
Toch altijd een beetje spannend via een forum verkopen. Afgesproken op een donker station.
Bleek wel aardige gast te zijn. Nintendo-fan. Vriendin mee.
Ik zou zo'n slechte drugsdealer zijn
is het al 29 april?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:47 schreef Chocobo het volgende:
Ohhhh Gijsjes die GTAIV trailerVerdomme
Ja, maar de hype kwam niet van Wilders af maar van al die bange poeperds in de regering. Allemaal angst zaaien voor niks.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:02 schreef kepler het volgende:
nou, die Wilders-film ook weer geweest. Ophef om niks
Strontverkouden. Maar dan heel vaag, snot komt er niet voren uit, maar achterlangs mijn keel in. En als ik lig wordt het erger. Was om 4 uur wakker, en toen niet meer in slaap kunnen vallen. Op een gegeven moment maar opgestaan, kuiken werd gek van m'n gedraai.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:11 schreef Chocobo het volgende:
Vroeg Gijs,.... op zoek naar een PS3 vandaag? Lekker aansluiten alles,... demo's checken, firmware updaten,... een aantal games zijn zelfs gratis (GT),... sommige demo's zijn het zelfs waardWat wordt je eerste game? GTAIV,.... of stiekum toch Condemned 2 voor PS3
![]()
Ohhhh,... dat ding uit de verpakking straks,.... met een speciaal stofdoekje elke week oppoetsen
Vroeg trouwens wa?
Oh mijn gruwelijke god ...................quote:Op vrijdag 28 maart 2008 05:03 schreef Strolie75 het volgende:
Laatste GTA IV trailer: iedereen is een rat
Weet ook niet waar ik moet beginnen,............ dit spel wordt God!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh mijn gruwelijke god ...................
Beetje off-topic. Maar heb je The Kingdom al gezien? Erg coole film met een redelijk hoog RS/CoD4 gehalte.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:18 schreef Chocobo het volgende:
@Gijsje,.... Act 3 van Vegas gedaan,..... extreem cool in de school en dan daarna die chase. Door al die tuinen van mensen overdag manHuilende babies enzo,.... en dan dat einde van dat level in die trailer-park... echt geniaaaaal. Spel is echt beter dan deel 1!
Ik trek midden-oosten setting films nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beetje off-topic. Maar heb je The Kingdom al gezien? Erg coole film met een redelijk hoog RS/CoD4 gehalte.
Leuke velden he.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:18 schreef Chocobo het volgende:
@Gijsje,.... Act 3 van Vegas gedaan,..... extreem cool in de school en dan daarna die chase. Door al die tuinen van mensen overdag manHuilende babies enzo,.... en dan dat einde van dat level in die trailer-park... echt geniaaaaal. Spel is echt beter dan deel 1!
Ik heb beelden op het journaal gezien. Voor de rest hoef ik die hele film niet meer te zien. Ik vind hem tegenvallen en de hype absoluut niet waard. De film is simplistisch gemaakt, doet me nog het meeste denken aan de Dream sequences in Lost Odyssey. Net iets mooier dan Powerpoint.quote:
Maar ga de film niet kijken Gijs,... het boeit me allemaal zo weinigquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:17 schreef Chocobo het volgende:
Ik trek midden-oosten setting films niet
Vind eigenlijk de hele discussie over Vrijheid van Meningsuiting wel belangrijk, hoe deze wordt ingeperkt door allerlei gelovigen die zich bij het minste of geringste gekwetst voelen. En de kruiperige en angstige reacties van onze regering, met die laffe drol van een JP voorop.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:21 schreef Chocobo het volgende:
Maar ga de film niet kijken Gijs,... het boeit me allemaal zo weinig
Kingdom of Heaven wel gezien,.... die setting uit die tijd haalde me over. Wel een leuk film. Maar,.... tis meer de moderne versie van het Midden-Oosten wat ik niet trek. Black Hawk Down,...... The Kingdom,.... ik trek het niet,.... maar ga op je advies toch wel even de torrent binnenhalen. Moet er alleen nog zeker 20 zien!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]The Kingdom is echt stoer Gijs. Download hem anders.
Kingdom of Heaven ook nog niet gezien?
[ afbeelding ]
Niemand wilt sterven Gijsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat er geen echte controversiële film aan ten grondslag ligt.
Was te verwachten na zoveel ophef.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb beelden op het journaal gezien. Voor de rest hoef ik die hele film niet meer te zien. Ik vind hem tegenvallen en de hype absoluut niet waard. De film is simplistisch gemaakt, doet me nog het meeste denken aan de Dream sequences in Lost Odyssey. Net iets mooier dan Powerpoint.
Ik had gehoopt dat Wilders een stateman kon maken. Door bijvoorbeeld de overdreve angstige reacties van politici te tonen, of op z’n minst een goede kritische film zou maken. Zie bijvoorbeeld de film van Theo van Gogh. Koran teksten over een mishandelde gesluierde vrouw. Dat maakt indruk. Dit niet. Het lijkt iets wat hij op een zondagmiddag op zolder in elkaar gezet heeft.
Ben toch bang dat Wilders een simpele politicus is, met een simpele boodschap. En geen tweede Fortuyn.
Join the club. Ik haal er meer binnen dan ik kijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:24 schreef Chocobo het volgende:
Moet er alleen nog zeker 20 zien!
Hoe kan je nou een meining hebben over een film zonder hem uberhaupt gezien te hebben?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb beelden op het journaal gezien. Voor de rest hoef ik die hele film niet meer te zien. Ik vind hem tegenvallen en de hype absoluut niet waard.
Met het NOS Journaal, RTL4 Nieuws en Netwerk denk ik dat ik wel genoeg beelden heb gezien. Maar zal hem wel eens helemaal kijken. Ik denk dat ik wat meer verwacht had, een echte kritische documentaire.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:41 schreef Bastard het volgende:
Hoe kan je nou een meining hebben over een film zonder hem uberhaupt gezien te hebben?
Je bent nu niet anders als al die bange politica die paniek zaaide voor de release, ook geen milliseconde film gezien!
Heb de film zelf net gekeken, niks nieuws onder de zon, we zien een opsomming van plaatjes die we kennen, we horen en zien teksten uit de koran die sterk doen denken aan het Nazisme van 60 jaar geleden waarvan overigs ook gedacht wwerd dat het niet zo'n vaart zou gaan lopen met Hitler en zijn volgelingen. We zien al met al de gekken en de extremisten in een geloof..
Het is goed denk ik dat de film er is, laat er nu vanuit de moslimwereld een nuance worden gegeven over de film, zo niet, dan staan ze er compleet achter.. en dan mag jij denk ik iedere dag wachten op de bom in jou trein, god behoedde overigs.
Cho? Had jij nu Uncharted al gespeeld? Heb hype nodig.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:08 schreef Strolie75 het volgende:
Strontverkouden. Maar dan heel vaag, snot komt er niet voren uit, maar achterlangs mijn keel in. En als ik lig wordt het erger. Was om 4 uur wakker, en toen niet meer in slaap kunnen vallen. Op een gegeven moment maar opgestaan, kuiken werd gek van m'n gedraai.
Vanmiddag na het werk even kijken of ik een GT5P Pack kan vinden, al zet ik het spel zelf meteen in V&A.HDMI-kabel erbij en een afstandbediening. Twijfel nog om een beetje om er een spel bij te halen, al neig ik naar Uncharted. Vanaf de eerste beelden op de E3 al onder de indruk van dit spel, en de reviews zijn goed. Spel heeft een goede Tomb Raider Vibe. Heb jij die nog niet gespeeld?
Ja, en dan de PSN store verkennen. Heb al gehoord dat de lay-out nogal verwarrend is. Maar dat geeft niet. Beetje zoeken is altijd wel leuk. Wil de demo van Ninja Gaiden Sigma wel proberen. Beetje voor-hype voor NG2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |