ja, race was best saai... Tactiek enzo was wel mooi om te zien, maar verder was er weinig aanquote:Op maandag 24 maart 2008 21:32 schreef Bastard het volgende:
F1 race in Malysie was overigs best ruk.. al 10 jaar een kut circuit maar met de regen was het nog wel leuk geworden.
Overigs leuk om te zien dat de andere teams het dit jaar een stuk beter doen!
Ik ook.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Kubica in m'n F1 team
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Nope B.
dat was budgetair onverantwoord
Ik heb geen memory card en gebruik ook penlights.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:30 schreef Chocobo het volgende:
Die Mario Galaxy save doet nog pijn,..... echt uuuuren werk zat daarinZeg,... zijn er memcards om mezelf te beschermen tegen deze shit? Oh,.... en iets van een laadstation,.... zit inmiddels al aan mijn 6e set penlights
![]()
Met andere woorden,... Noot, Strol,... wat gebruiken jullie?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:09 schreef Chocobo het volgende:
Struik vandaag uit mijn Xbox Live friendlist halen
Als je moet...dan moet je.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:10 schreef Bastard het volgende:
Net door een hagelstorm naar mn werk gereden.. rij ik een stuk door een plattelandsweggetje om de snelweg te mijden. Zie ik langs de kant van de weg een auto stil staan, en echt waar naast de auto zat een vent gewoon te schijten![]()
Echt dunne schijt kwam er uit zetten, vol met zn kop in de hagelstorm!!![]()
![]()
Zelf ongeveer 3 kwartier a een uur over gedaan om op me werk te komen.quote:
822 km staat er nu hoor ik op 538.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zelf ongeveer 3 kwartier a een uur over gedaan om op me werk te komen.
3 a 4 ongelukken gezien en 50 rijden over de snelweg.
Wacht nog wel een paar uur voordat ik op pad ga.
Gut, er ligt weer 3 mm sneeuw hoor.quote:Chao op de weg
Het bizarre weer heeft niet alleen tijdens de Pasen voor opmerkelijke taferelen en overlast gezorgd, de dag na Pasen, als Nederland weer massaal aan het werk gaat, was het ook raak. Het weg- en treinverkeer ondervond dinsdag enorme hinder van de sneeuwval. Vooral op de weg is het een grote puinhoop en de vooruitzichten voorspellen niet al te veel goeds. Volgens het KNMI zal de sneeuw die vannacht gevallen is, wel smelten, maar zijn nieuwe buien alweer onderweg vanaf de Noordzee. De ANWB raadt iedereen aan vooral niet de weg op te gaan als dat niet per se hoeft.
Serieus Gijs,... hoe zou jij je voelenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:10 schreef Bastard het volgende:
Net door een hagelstorm naar mn werk gereden.. rij ik een stuk door een plattelandsweggetje om de snelweg te mijden. Zie ik langs de kant van de weg een auto stil staan, en echt waar naast de auto zat een vent gewoon te schijten![]()
Echt dunne schijt kwam er uit zetten, vol met zn kop in de hagelstorm!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |