Inderdaad man, je moet je toch kotsmisselijk voelen dan, echt wat wordt Heerenveen hier voor schut gezetquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:43 schreef Riro het volgende:
Hoe langer ik er over nadenk, des te belachelijker ik het vind.
Je zal dat vel omhoog gehouden hebben
Die bovenste idd niet maar ik vond hem wel grappig , of bedoel je dat bij AZ ?quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:29 schreef JLSB het volgende:
Is een simpel spandoekje tegenwoordig ook al tifo?
De NOS is toch Ajaxquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:32 schreef ruud_fr het volgende:
spandoek voor de NOS, da's net zoiets als een TIFO actie voor een andere club
Dit was geen actie van ons en ik had dus ook geen vel omhoog.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:22 schreef NeedeRadicals het volgende:Wat voor kleur vel had jij vast MaxPower? Een rooie?
Neem aan dat jullie van te voren niet wisten wat er te voorschijn zou komen?
sterkquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:32 schreef ruud_fr het volgende:
spandoek voor de NOS, da's net zoiets als een TIFO actie voor een andere club
Dus ook al lagen er vellen op je stoel, omdat het geen actie van jullie is doe je er niet aan mee?quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dit was geen actie van ons en ik had dus ook geen vel omhoog.
TIFO is sowieso ruk, vind het vaak wel mooi hoor. Alleen die hele wie-is-er-beter-dan-de-ander rage gaat wat ver.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:39 schreef Zwoerd het volgende:
Het was wel één van de betere Feyenoord TIFO acties
De actie die wij deden staat ook in dit topic. Kortom ik sta inderdaad aan de andere kant van het stadion. Bovenstaande actie is gehouden door de bingosupporters die altijd in gebreide truien lopen, kortom heeft niets met tifo of ultra te maken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:53 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dus ook al lagen er vellen op je stoel, omdat het geen actie van jullie is doe je er niet aan mee?
Of zat je daar gewoon niet?
ik vond dat blauw-wit nergens op slaan, mogen ze wel eens hun excuses voor aanbiedenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:39 schreef Zwoerd het volgende:
Het was wel één van de betere Feyenoord TIFO acties
Hadden ze dat maar gedaan. Had je een stuk minder voor lul gestaan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:53 schreef dagizmo het volgende:
He , maar het stond in ieder geval niet in de brand
Beetje jammer dan, 2 van die tegenstrijdige groepen in een stadion.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:24 schreef dagizmo het volgende:
Wat een gezeik om Heerenveen. Je hebt NN (waar Max en ik ook staan o.a.). Deze noordzijde houdt zich bezich met tifo, fakkels,etc.
Aan de overzijde heb je Feanfan....de bingosupporters, die na de vele acties van NN, ook weer hebben besloten om zelf acties te gaan houden.
Net zoals bij veel clubs; Feanfan en NN liggen elkaar niet altijd even goed.
NN had zijn eigen actie, waar ik ook aan heb meegewerkt. Feanfan besloot een andere actie te houden die inderdaad discutabel is. Maar dat zal mijn reet roesten, want het is hun eigen keuze geweest. Het is idd niet echt fantastisch nee, maar Feanfan gaat het meer om het feit dat ze een tifo doen, dan om het feit dat ze iets willen uiten. Die doen mee, om mee te doen en om te 'concurreren'.
Heb je overal.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:23 schreef Thieske het volgende:
[..]
Beetje jammer dan, 2 van die tegenstrijdige groepen in een stadion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |