abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57606187
Zodra het donker wordt doe ik ze dicht. Niet dat het echt nodig is verder, woon boven een winkel, en aan de overkant zit boven de winkel een kantoor, dus heb geen inkijk ofzo. Maar vind het gewoon raar om ze de hele avond open te laten.
pi_57607357
Doet me trouwens denken aan gordijntjes voor aan de deur Mijn buren hebben een of ander zwart laken voor de deur hangen
pi_57607888
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:34 schreef Nemain het volgende:
Het liefst dicht.
D'r wonen allemaal ouwe mensen tegenover mij en die doen de hele dag niets anders dan koffie drinken en uit het raam kijken wat er in de buurt gebeurd. Als ik de visite 's avonds uit laat als ze weggaan dan zie ik de luxaflex aan de overkant bewegen.
!

Hier heeft meer dan de helft van de straat rolluiken (op steenworp van de Belgische grens) en daar is de boel altijd potdicht maar bij het deel met open gordijnen daar zie je de mensen openlijk opveren zodra je de straat in komt rijden. Ze moeten hier haast wel afgetrainde bovenbenen hebben. .
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:36 schreef Baseke het volgende:
Ik heb geen gordijnen !!!!!!! Wat klote is, aangezien er een tram halte voor mijn huis staat .
Maar waarom ga je niet naar Xenos om daar wat van die rollapjes te halen? Die kosten amper nog wat en dan heb je toch wat privacy. Of struin marktplaats in jouw regio af, weet zeker dat je gemakkelijk aan gordijnen komt en het nog niet eens kruimel hoeft te kosten. Lijkt me toch beter dan zo te koop zitten.
pi_57608256
Nouja, ik heb een houten geval voor mijn raam wat half iets doorlaat, maar mijn klapdeuren kijken uit op de straat, maar hier op de 1ste verdieping is er niet zoveel naar binnen te kijken.
pi_57608726
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:59 schreef Baseke het volgende:
Nouja, ik heb een houten geval voor mijn raam wat half iets doorlaat, maar mijn klapdeuren kijken uit op de straat, maar hier op de 1ste verdieping is er niet zoveel naar binnen te kijken.
Och en anders geef je die lui op de tramhalte wat te kijken door met een laken en kaarsje in je hand door je huiskamer heen en weer te wandelen. .
pi_57609064
Nou ik vergeet het nog weleens en loop dan naakt naar mn bureau om mn mobiel te pakken en dan kijk ik naar rechts en zie ik een tramhalte vol mensen me aanstaren... even snel zwaaien en weer naar bed.
pi_57609185
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef Baseke het volgende:
Nou ik vergeet het nog weleens en loop dan naakt naar mn bureau om mn mobiel te pakken en dan kijk ik naar rechts en zie ik een tramhalte vol mensen me aanstaren... even snel zwaaien en weer naar bed.
Schitterend! .

Maar jij liever dan ik want zou daar echt niet tegenkunnen. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')