Mijn fipo wat doe je.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:01 schreef heavenstar het volgende:
acht dat ie al lang open was.....![]()
![]()
![]()
tevens tvp..![]()
tja..vrouwen zijn in het algemeen sneller he....quote:Op maandag 24 maart 2008 20:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn fipo wat doe je.
@ dawg: lees het laatste regeltje in de op eens?
Sorry.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn fipo wat doe je.
@ dawg: lees het laatste regeltje in de op eens?
Ik weet iets waar mannen sneller in zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:04 schreef heavenstar het volgende:
[..]
tja..vrouwen zijn in het algemeen sneller he....![]()
![]()
ow ja...nu ineens wel aanwezig....quote:
verklaar je nader...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet iets waar mannen sneller in zijn.![]()
Nog iets waar we sneller mee zijn dan - het oppikken van seksuele innuendoquote:
ja zover was ik wel ja...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:17 schreef Nexie het volgende:
[..]
Nog iets waar we sneller mee zijn dan - het oppikken van seksuele innuendo
Hij heeft het over ~*Het bedrijven van de liefde*~
Ugh nog iets waar we minder snel in zijn danquote:
wat zijn we poetisch vanavond...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Hij wil zijn angeltje in je bloemetje steken.
bedenk dan maar iets...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:20 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ugh nog iets waar we minder snel in zijn danEr moet toch wel iets (nuttigs) zijn waarin wij winnen!?
donker..check...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Net was je nog donker.
Inderdaad, ik had het over klaarkomen.
De vorige begon ook veelbelovend, maar had in het midden een wat hoog slowchatgehaltequote:Op maandag 24 maart 2008 20:21 schreef Garisson72 het volgende:
seksuele innuendo? bedrijven der liefde? woohoo, na de oeverloosheid van de vorige editie van Singles begint deze in ieder geval weer veelbelovend.
quote:Op maandag 24 maart 2008 20:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Hij wil zijn angeltje in je bloemetje steken.
Dan moet je RZ bedanken. Maar ik lees dat ie nu twijfelt, omdat ie niet weet hoe je eruit ziet. Doe daar eens wat aan, als bedankje voor zijn poetische woordenspel.quote:
Wij zijn sneller in het bijlegen van ruzies! Een kleine (gewelddadige, of in films van tegenwoordig dansvaardigequote:
Stiekem zocht ik gewoon een reden om het woord innuendo weer eens uit de kast te trekkenquote:Op maandag 24 maart 2008 20:21 schreef Garisson72 het volgende:
seksuele innuendo? bedrijven der liefde? woohoo, na de oeverloosheid van de vorige editie van Singles begint deze in ieder geval weer veelbelovend.
En er een beetje leuk uitziet, leuk koppie en natuurlijk heel veel zin in seks heeft doen mannen niet moeilijk.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:24 schreef heavenstar het volgende:
nee als het maar blond/dikke tieten heeft/en een lekker kontje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |