abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 1999 @ 20:30:00 #1
30 Ruben
Koeien zijn dope!
pi_212522
Jaja, ik heb gehoord dat Mona dr man en Ruud thuis allebei een RC5 koe hebben, dus ik dacht laat ik dat eens aan jullie vertellen aangezien
http://fokzine.net/review.fok?id=80
jorma's ledenwerfaktie (lees maar!) tot nu toe niet genoeg succes heet gehad.
NEEMT ALLEN EEN KOE OF MEERDERE KOEIEN. HET IS DOPE!
BOE!
Kijk in het RC5 forum voor meer info of vragemn, je kan mij ook icqen of meelen als je er geen ree van snapt of als ik je moet motiveren...
Ruben

[Dit bericht is gewijzigd door Ruben (Datum 01 November 1999).]

Ik denk dat ik teveel rationaliseer
pi_212523
Ik snap het wel! Denk ik.. Alhoewel...
Waar de Fok! gaat dit over???
Snap je?
Ja?
Leg mij dan ook ff uit wat ik bedoel....
pi_212524
Dat was iets van internet, en dan brokken code ontcijferen met je pc, een code kraken? Ruud en Ernst. Ik denk, "duh". Ik ben hier iemand die ergens een klok heeft horen doinken, het geluid dat het geeft als je er met je gewone vuist op stompt, maar niet weet waar de klepel hangt (omdat ie het met zijn vuiste heeft gedaan).

Een koe?

En dan toch niet kijken, he. Ik geloof dat ik al gekeken heb naar die link, en daar twee seconden aandacht aan heb besteed, en nu niet weet waar ik het over heb. Is dat erg? Mona's man en Ruud hebben een RC5 koe? Ponder ponder, waar zou het op slaan? Iets met die te kraken code, of heeft dat er niets mee te maken? Wat voel ik me weer dom.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 02 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_212525
Aha, even mijn geheugen opgefrist. De Dutch Power Cows, now I remember. Waarom wil ik die code met jullie kraken?

Moet ik dat distributed.net ook nog helemaal lezen. Ik wor hier nog moe van joh. NOG IN HET ENGELS OOK! Oh nee, select your language. Ik mag de site nu al. Geld? Ken je der geld mee verdiene? Kan iemand van jullie me niet gewoon zeggen waarom ik net als Ernst en Ruud een koe zou moeten 'hebben' en mee zou moeten doen met code kraken? Ik zweef gewoon een beetje op Internet en versla eens een streampje.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 02 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

donderdag 4 november 1999 @ 00:55:00 #5
30 Ruben
Koeien zijn dope!
pi_212526
Dat verhaal van jorma zegttoch alles???
Kijk anders eens op tweakers.net op het forum of klik op de statsitiekjes... Daar is het allemaal begonnen, en dat is het kloppend hart van de Dutch Power Cows!
Ik denk dat ik teveel rationaliseer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')