Dat begrijp ik dus ook niet.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:03 schreef 2live het volgende:
Komen de familieleden allemaal tegelijk logeren of wisselt het per week?
Claire zegt met zijn allen tegelijk, maar die weet het volgens mij ook niet.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:03 schreef 2live het volgende:
Komen de familieleden allemaal tegelijk logeren of wisselt het per week?
Die wacht natuurlijkl af wat Huub doet.... nu het hoogstwaarschinlijk Joris wordt zal Kenneth wel komen.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:06 schreef coldstar het volgende:
Jaap heeft waarschijnlijk niet genoeg mensen en Amanda weet ook niet zeker of haar zus wel kan komen......
Alleen Brain hebben we nog niet gehoord.
d'r wil niemandquote:Op maandag 24 maart 2008 19:49 schreef akveor het volgende:
Ben erg benieuwd wie Amanda gaat uitnodigen? Nadia? Lieke?
Ik denk het niet hoor. Huub moet/wil met Japio verder na De Kooi,quote:Op maandag 24 maart 2008 20:09 schreef akveor het volgende:
Jaap hoeft natuurlijk niemand uit te nodigen... die gaat donderdag weggestemt worden.... problem for Jaap solved...
Bram wil vast wel, 1 uurtje vond hij te kort om bij zijn zusje op bezoek te gaan.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:10 schreef avonne het volgende:
[..]
d'r wil niemand![]()
*zet gauw streams aan
wie wil wel eigenlijk?
Bram?
En daar zullen de eerste irritaties al onstaanquote:Op maandag 24 maart 2008 20:13 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft wel gelijk. In the beginning waren er ook 10 wannabees, appeltje eitje dus. Zonder gastspelers geen probleem, het wordt een stoelen beddendans.
Er zijn 10 slaapplaatsen, dus gastspelers eruit en het past precies.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:14 schreef Kinga het volgende:
Geloof niet dat al die mensen tegelijk komen, hebben ze zoveel slaapplaatsen over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |