Ja vastquote:
Jaap met zijn paashaas staat er ook, maar daar sneeuwt het ook al.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
EEEEEEEEEJJJ !! Mijn cap is geript en aangepast !!!
Fuckers !! Staat mn naam erbij?![]()
Ze zal gisteren wel even gekeken hebben.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:33 schreef beequeen het volgende:
Even terug zei Amanda tegen Brian dat er allemaal foto's en leuke berichten hier staan. Hoe weet ze dat?
Wicawdo is terug.![]()
WTF!!!quote:Op maandag 24 maart 2008 16:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap met zijn paashaas staat er ook, maar daar sneeuwt het ook al.
Nope, lijkt me ook niet zo verstandig....de drukste dag van het jaar. Hij zal wel een dagje vrij krijgen om te shoppen.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:40 schreef blomst het volgende:
Is Mike nog naar ikea geweest vandaag??
Ikea heeft elke avond koopavond, niks aan het handje.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, lijkt me ook niet zo verstandig....de drukste dag van het jaar. Hij zal wel een dagje vrij krijgen om te shoppen.![]()
Zijn ze aan het oefenen met de SL knop?
Volgens mij jatten ze wel meer plaatjes. Zeker voor dat fotoboek van Huub, dacht ik er op hun website toch ook wel een paar van mij tegengekomen te zijn....quote:Op maandag 24 maart 2008 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
WTF!!!
Wie is die Calpe dan?
Das mijn plaatje
Er zit geen Copyright op je caps, maak je niet druk skattie.quote:
Iedereen mag ze van mij hebben hoor. Maar als je ze op een ander forum gaat plaatsen is het toch wel zo netjes om dat even te melden lijkt mij.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zit geen Copyright op je caps, maak je niet druk skattie.![]()
En Brian maar Papiaments lullen tegen Mike.....waar is Day?
Daar heb je gelijk in, ik vermeld de capper ook altijd.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:02 schreef mazaru het volgende:
Iedereen mag ze van mij hebben hoor. Maar als je ze op een ander forum gaat plaatsen is het toch wel zo netjes om dat even te melden lijkt mij.
ze zet er niet je naam bij, maar ze zet er ook nog haar eigen naam op.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen mag ze van mij hebben hoor. Maar als je ze op een ander forum gaat plaatsen is het toch wel zo netjes om dat even te melden lijkt mij.
Ik vind het altijd heel storend als er zo'n watermerk in een plaatje zit, maar ik ga toch eens zoeken naar die optie nu.
Dan mag je de 4in1 cap in je OP ff aanpassen en de mijne erbij zettenquote:Op maandag 24 maart 2008 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik vermeld de capper ook altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |