Chocolade, aan tafel.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:53 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat en waar heeft Jaap zitten morsen
Huub opperde al dat Jaap zijn hond uit zou nodigen, het leek jij wel een leuk om zijn fokking hond een week bij zich te hebben.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:55 schreef Kinga het volgende:
Dit is wel een leuk idee, maar ja, wie nodigt Amanda in godsnaam uit, die heeft niemand. Of Jaap?
Het woord unaniem viel wel degelijk maar we hebben het over het hokje hè? Een soort VV maar dan per brief.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:52 schreef akveor het volgende:
Wat unaniem? Er komt voor elke wannabee 1 naaste... ze moeten een top 3 inleveren.... het is helegaar geen stemming.
Dat begrijp ik dus ook niet.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:03 schreef 2live het volgende:
Komen de familieleden allemaal tegelijk logeren of wisselt het per week?
Claire zegt met zijn allen tegelijk, maar die weet het volgens mij ook niet.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:03 schreef 2live het volgende:
Komen de familieleden allemaal tegelijk logeren of wisselt het per week?
Die wacht natuurlijkl af wat Huub doet.... nu het hoogstwaarschinlijk Joris wordt zal Kenneth wel komen.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:06 schreef coldstar het volgende:
Jaap heeft waarschijnlijk niet genoeg mensen en Amanda weet ook niet zeker of haar zus wel kan komen......
Alleen Brain hebben we nog niet gehoord.
d'r wil niemandquote:Op maandag 24 maart 2008 19:49 schreef akveor het volgende:
Ben erg benieuwd wie Amanda gaat uitnodigen? Nadia? Lieke?
Ik denk het niet hoor. Huub moet/wil met Japio verder na De Kooi,quote:Op maandag 24 maart 2008 20:09 schreef akveor het volgende:
Jaap hoeft natuurlijk niemand uit te nodigen... die gaat donderdag weggestemt worden.... problem for Jaap solved...
Bram wil vast wel, 1 uurtje vond hij te kort om bij zijn zusje op bezoek te gaan.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:10 schreef avonne het volgende:
[..]
d'r wil niemand![]()
*zet gauw streams aan
wie wil wel eigenlijk?
Bram?
En daar zullen de eerste irritaties al onstaanquote:Op maandag 24 maart 2008 20:13 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft wel gelijk. In the beginning waren er ook 10 wannabees, appeltje eitje dus. Zonder gastspelers geen probleem, het wordt een stoelen beddendans.
Er zijn 10 slaapplaatsen, dus gastspelers eruit en het past precies.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:14 schreef Kinga het volgende:
Geloof niet dat al die mensen tegelijk komen, hebben ze zoveel slaapplaatsen over?
Oooh jaquote:Op maandag 24 maart 2008 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk niet dat Brian het doet, maar ik hoop dat voor Brian Netty komt. Ik durf om 200 cp's te wedden dat ze binnen 2 dagen overhoop ligt met Amanda.
Of zijn broertje waar hij al een jaar op afstand mee communiceert gaat voor opa en oma waar hij wel elke dag heen zou kunnen.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:14 schreef coldstar het volgende:
Joris heeft toegezegd dat hij wel komt. Dit had Huub niet echt verwacht. Brain zegt dan ook tegen hem, op de bruiloft van opa en oma niet en hier wel.....tsjaaaaa zegt Huub. Zijn ze bij de familie Ballenogwat, dus ook behoorlijk mediageil.
Als je toch de bruiloft van je opa en oma afzegt omdat honkbal voor gaat, en je gaat wel voor een week DGK in, dan is er iets mis.
nou.... Opa en Oma kun je s avonds ook nog bezoeken, na de wedstrijd. Je broer in DGK niet.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:14 schreef coldstar het volgende:
Joris heeft toegezegd dat hij wel komt. Dit had Huub niet echt verwacht. Brain zegt dan ook tegen hem, op de bruiloft van opa en oma niet en hier wel.....tsjaaaaa zegt Huub. Zijn ze bij de familie Ballenogwat, dus ook behoorlijk mediageil.
Als je toch de bruiloft van je opa en oma afzegt omdat honkbal voor gaat, en je gaat wel voor een week DGK in, dan is er iets mis.
Ik waardeer de mp3tjesquote:Op maandag 24 maart 2008 20:09 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ] Huub belt Joris..................
http://www.evilshare.com/115f5048-4b26-102b-a5a4-000b6aa2a5f8
Klinkt leuk maar Brian zegt nu al dat hij Coño Bo Mama niet uit gaat nodigen. Hij is bang dat iemand(lees Huub) haar gaat beledigen en trekt dan de kop van zijn romp. Kennie is wel een optie. Oh jee, dat lijkt me nog erger....die gaat Huub laten flippen.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:12 schreef noekje het volgende:
Ik vind het écht een geweldig idee!Een beetje reuring, een strontchagerijnige Netty, Amanda die maar niemand te pakken krijgt, Joris met de mooie ogen, Bram, Stinky etc..
Droomscenario natuurlijk.
Brian nodigt Mama niet uit, want als er iemand aan haar komt, fock de prijs en Brian loopt met de kop van diegene de poort uitquote:Op maandag 24 maart 2008 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk niet dat Brian het doet, maar ik hoop dat voor Brian Netty komt. Ik durf om 200 cp's te wedden dat ze binnen 2 dagen overhoop ligt met Amanda.
het woord unaniem viel helemaal niet....quote:Op maandag 24 maart 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het woord unaniem viel wel degelijk maar we hebben het over het hokje hè? Een soort VV maar dan per brief.
Reacties checken op de brief weer?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
het woord unaniem viel helemaal niet....
nee hoor, zit hier altijd.quote:
Ik check het filmpje wel, owkeeeey?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
het woord unaniem viel helemaal niet....
kulquote:Op maandag 24 maart 2008 20:14 schreef coldstar het volgende:
anders stuur ik je de brief wel ffquote:Op maandag 24 maart 2008 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik check het filmpje wel, owkeeeey?
Ja dat merken we,jullie doen net elke keer wat we niet willen.Beetje jammer is dat,wij zijn heel goed in scripts bedenkenquote:
Gelukkig heb ik geen streams.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:22 schreef Varen het volgende:
Brian: Huub hangt de ideale schoonzoon uit, om buiten zijn hachie te redden.
quote:Op maandag 24 maart 2008 20:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
anders stuur ik je de brief wel ff
quote:Op maandag 24 maart 2008 20:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Die wacht natuurlijkl af wat Huub doet.... nu het hoogstwaarschinlijk Joris wordt zal Kenneth wel komen.
mooooiii, mag ik jullie ff bedanken voor dit topideequote:
Lurkerquote:
Geloof je ook nog in Sinterklaas zeker ?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
En dan aan het einde van de week, Kenneth en Joris als twee dikke vriende de villa zien verlaten.
Dan kom ik helemaal niet meer bij....
Ze zitten alleen maar te zeiken en te zeuren.Gewoon blij zijn kunnen ze niet.Huub is gewoon blij en denkt niet aan het spel ofzo als Joris komt.Wat een verschil zegquote:Op maandag 24 maart 2008 20:23 schreef avonne het volgende:
"huub dit, huub dat, huub, huub, huub"
wat een chagerijnen
"er is de laatste maanden niemand positief voor Huub binnen gekomen"
nee, dat valt iedereen op.
Niet dat het waar is, ze worden alleen ultrasnel weer gemoved
waarom zet ik de streams aan ?
Ja,quote:Op maandag 24 maart 2008 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Of zijn broertje waar hij al een jaar op afstand mee communiceert gaat voor opa en oma waar hij wel elke dag heen zou kunnen.
Ik geef mijn ongelijk direct toe. Filmje gezien en heb het woord uniek verwisseld met unaniem.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat zelfs mijn vrouw streamen, als Joris komtquote:Op maandag 24 maart 2008 20:23 schreef Desii het volgende:
[..]
mooooiii, mag ik jullie ff bedanken voor dit topidee
Joris een heule week in de villa.... ik ga gelijk een week vrij vragen
Wat een onzin. Alsof Joris niet voor zichzelf kan bepalen wat op dat moment belangrijker voor hem was.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:14 schreef coldstar het volgende:
Spaar je de moeitequote:Op maandag 24 maart 2008 20:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja en dat gaat mogen.Jaap mag nu al niks doen tegen Amanda omdat ze anders flipt.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:26 schreef Varen het volgende:
Brian en Amanda bespreken de keuzes voor Amanda: Nadia zorgde voor ruzie en Selene ook.
Amanda: O, dat is zo schatje.
Brian wil iemand uit nodigen, die wat kan betekenen voor later., als hij uit de kooi is.
Zijn lijstje is: Darell, Keneth en Sandy.
Amanda is bang, dat als Jaap tegen haar zusje gaat duwen, ze gaat flippen
Ik weet zeker dat ze elkaar geen kwaad hart toedragen en zich bewust zijn dat niet zij maar hun broers in een spelletje zitten... dus heel goed mogelijk.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
En dan aan het einde van de week, Kenneth en Joris als twee dikke vriende de villa zien verlaten.
Dan kom ik helemaal niet meer bij....
Familie uit de 'eerste ring' ???quote:Op maandag 24 maart 2008 20:24 schreef mootie het volgende:
Kenny, Sandy, Darryl, de top 3 van Brian.
Uit Amanda komt nog niet veel zinnigs.
Ach kijk hoe je kijken wil. Huub en Brain zijn ook water en vuur en toch geloof ik niet dat ze echt zo'n hekel aan elkaar hebben.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geloof je ook nog in Sinterklaas zeker ?![]()
Het is wel duidelijk dat Joris en Kenneth elkaar helemaal niet moeten.
tja... wij moeten nou eenmaal onpartijdig blijven...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geef mijn ongelijk direct toe. Filmje gezien en heb het woord uniek verwisseld met unaniem.
Bedankt dat Joriseen week mag komen. Laten jullie Kennie wel thuis?
Claire denkt erover na, wie ze uit wil nodigen, er is geen ruzie hoor.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:28 schreef avonne het volgende:
wat is er met Huub en Claire? Gezichten staan op onweer
Nu kom ik niet meer bijquote:Op maandag 24 maart 2008 20:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
tja... wij moeten nou eenmaal onpartijdig blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |