Haha, goed dat je het zegtquote:Op maandag 24 maart 2008 00:26 schreef NY_Giant het volgende:
Vanaf 30 maart mag je 6 uur bij de tijd in Miami op tellen...
Dank je. Waarschijnlijk vandaag zal ik deel 2 online zetten!quote:Op maandag 24 maart 2008 10:13 schreef kevin_ het volgende:
Haase krijgt het in het begin nog wel lastig denk ik tegen de Voest, maar als hij de finale van het challenge toernooi wint en deze vorm vast houdt, moet het wel lukken.
(General, leuke compilatie trouwens)
quote:Op maandag 24 maart 2008 10:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dank je. Waarschijnlijk vandaag zal ik deel 2 online zetten!
Nee, die zijn vergeven (Kuerten, Ancic, Levine, Nishikori, Isner). Zelfs Donald Young moet kwalificatie spelenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan Haase geen WC meer krijgen?
quote:Op maandag 24 maart 2008 10:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dank je. Waarschijnlijk vandaag zal ik deel 2 online zetten!
100mb file upload limiet en verder kan iedereen het bestand snel downloaden, alhoewel er wel een download limiet (aantal downloads) per bezoeker op zit. Best wel aardig.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook erg gelimiteerd zonder premium account.
Juist, 100mb. Deel 1 is bijna 300. Zijn genoeg alternatieven met een grotere limiet en even snelle of snellere downloadsnelheden.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:55 schreef kevin_ het volgende:
[..]
100mb file upload limiet en verder kan iedereen het bestand snel downloaden, alhoewel er wel een download limiet (aantal downloads) per bezoeker op zit. Best wel aardig.
de draw:quote:Federer - Possible Isner/Monfils, Wawrinka, Hewitt/Robredo, Tsonga/Roddick/Karlovic, respectively. SF will be tough as well, Andy Murray/Davydenko/Ferrer/Youzhny/Ancic.
Nadal - Easier than IW, not so easy still, again considering his recent form. Possible Nieminen/Haas, Mathieu/Moya, Nalbandian/Blake, respectively.
Djokovic - Easy. Possible Canas, later Berdych/Ferrero/Gasquet.
Djokovic and Nadal may meet in SF again.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |