uh huh...quote:Op zondag 23 maart 2008 22:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
omgomgomgomg!!!
Dit had ik niet willen wetenMaar hij was lekkurrrrrr
Doe het niet, doe het niet!!quote:Op maandag 24 maart 2008 11:18 schreef Ewelina het volgende:
Ik had hier niet op moeten klikkenNu wil ik hem gaan maken en de ingredienten staan hier al in de kast...
hou me tegen
Budget-technisch erg handigquote:Op maandag 24 maart 2008 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga 't op m'n verjaardag maken denk ik
hoef ik niet zo'n grote taart te bakken, want dan 5 happen heeft iedereen al genoeg![]()
en ik heb nog best veel van die zwitserse bijna 80% kookchocolade liggenquote:
Erg pure chocolade bevat minder vet dat gewone pure chocolade. Hoe meer cacao, hoe minder vet.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en ik heb nog best veel van die zwitserse bijna 80% kookchocolade liggen
gelukkig gebruik ik 't bijna nooit uit angst voor mijn weegschaal![]()
ja, daarom heb ik ook alleen de pure chocoladeeitjes uit mijn paaspakket opgegetenquote:Op maandag 24 maart 2008 12:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Erg pure chocolade bevat minder vet dat gewone pure chocolade. Hoe meer cacao, hoe minder vet.
lynchen? deze held heeft 1 van de meest verdorven recepten ooit aan me gegeven. ik ga 'm niet lynchen!quote:Op maandag 24 maart 2008 16:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Wie heeft er veren? Ik heb pek!! We lynchen hem!
j/k
Wie zijn 'jullie' dan?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:50 schreef Den_Haag het volgende:
We hadden het over de dieetdames lynchen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |