Massaal.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:42 schreef thaleia het volgende:
Men () gaat massaal naar het Van Gogh op eerste Paasdag?
Ja, hier heeft het ook gesneeuwd vandaagquote:Op zondag 23 maart 2008 20:56 schreef k_man het volgende:
Ah, weer een nieuw topic om langs elkaar heen te praten en elkaar bewust of onbewust te negeren.
hier ookquote:Op zondag 23 maart 2008 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hier heeft het ook gesneeuwd vandaag.
Nee, helaas niet. Ik duim nog steeds heel hard dat als ik morgen opsta er een witte deken ligtquote:Op zondag 23 maart 2008 22:58 schreef k_man het volgende:
Het bleef niet liggen toch? Hier niet althans.
Vanochtend bleef het tot ongeveer een half uur na de bui liggen, daarna was het snel weg. Maar toch, ik heb vandaag meer verse sneeuw gezien dan een maand geleden in Oostenrijkquote:Op zondag 23 maart 2008 22:58 schreef k_man het volgende:
Het bleef niet liggen toch? Hier niet althans.
Ik weet niet of je al wakker bent, maar hier ligt een klein wit dekentje over m'n tuinquote:Op zondag 23 maart 2008 22:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Ik duim nog steeds heel hard dat als ik morgen opsta er een witte deken ligt
Heb een MJK? Dat is de truc. Als het druk is even kort gaan en dan eventueel later terugkomen voor de mooie dingen. Het is overigens niet een heel grote tentoonstelling.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:26 schreef Z het volgende:
Ik dacht wel eventjes langs het Van Gogh te hobbelen vandaag om Millais te zien. Hoe naief.
ik heb uitgeslapen, want ik heb de halve nacht door huis lopen spoken van de hoofdpijnquote:Op maandag 24 maart 2008 09:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik weet niet of je al wakker bent, maar hier ligt een klein wit dekentje over m'n tuin
Beterschap.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:59 schreef Muck het volgende:
ik heb uitgeslapen, want ik heb de halve nacht door huis lopen spoken van de hoofdpijn![]()
Merciquote:Op maandag 24 maart 2008 17:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Beterschap.
Hier gaat het nu wat beter, lijkt het. Hoofdpijn is weg en vanochtend voor het eerst weer een temperatuur van onder de 38 graden.
Ik wel jaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:34 schreef Z het volgende:
Zijn jelui allemaal vrij ofzo?
Vanmiddag wel, maar ik heb mijn tijd nuttig gebruikt door bij de Perry Sport bij de arena twee wielershirts met 70% korting te kopen. En dan ga ik nu verder met mijn dagbesteding van gisteren: het perforeren van alle papieren die in dit huis te vinden zijn en het openmaken van vier jaar rekeningafschriften.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:34 schreef Z het volgende:
Zijn jelui allemaal vrij ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |