*zet burnout te koop voor 40 euroquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:08 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
40 euri bij de mediamarkt, maar ik doe het van verjaardagsgeld nog dus dat scheelt ^^
Godverquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:15 schreef Cyberia18 het volgende:
OMFG!!!!!! RESIDENT EVIL 5 GAMEPLAY!!
http://www.gamevideos.com/video/id/18134
[ afbeelding ]
WOW!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:15 schreef Cyberia18 het volgende:
OMFG!!!!!! RESIDENT EVIL 5 GAMEPLAY!!
http://www.gamevideos.com/video/id/18134
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
WOW!
Natuurlijke home voor Resident Evil.
Dat je moet installeren vind ik geen probleem. Zoals aangegeven, dat is by-design. Echter als alles echt 5GB is zijn dat wel te grootte getallen als je het mij vraagt. Dan gaat het inderdaad hard als je een leuke game collectie hebt en een 20GB PS3.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kom op zeg, installeren hoort niet op een console. DMC4 moet je installeren (5GB), Lost Planet moet je installeren (5GB), Hot Shots Golf moet je installeren (5GB), en nu GT5:P ook. Als het zo doorgaat is die 60GB snel vol. Lekker als je dan een grote gamesverzameling hebt
Je moet op Youtube eens even wat PS3 presentaties zoeken,....quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:53 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is dat PlayTV trouwens precies? Lees iets over TV Tuner, je kunt programma's opnemen op de HD en bekijken op je PSP via Remote Play?
quote:Killzone 2, Resistance 2 en LBP krijgen datum
Volgens het laatste release schema van Sony Computer Entertainment UK hebben PS3 gamers genoeg om dit najaar naar uit te kijken. Volgens de lijst verschijnen zowel LittleBigPlanet als Killzone 2 in september, en zal Insomniac's Resistance 2 in november worden uitgebracht. De drie PS3-exclusives gaan daarmee de concurrentie aan met Microsoft's Gears of War 2, Fable 2 en Banjo.
Aangezien de releases nog een aantal maanden van ons verwijderd zijn, is het aannemelijk dat bovenstaande datums sléchts richtlijnen zijn voor de games. De kans is aanwezig dat de releases nog verschoven worden.
kijk dan naar al die straatjes... Elk eiland is vergelijkbaar met een sa stad. wat dus inhoud dat we dezelde oppervlak hebben maar dan zonder platteland, wat nog best veel is hoor...quote:
Als het installeren nou snel zou gaan is het geen probleem..quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:41 schreef Cid het volgende:
[..]
Dat je moet installeren vind ik geen probleem. Zoals aangegeven, dat is by-design. Echter als alles echt 5GB is zijn dat wel te grootte getallen als je het mij vraagt. Dan gaat het inderdaad hard als je een leuke game collectie hebt en een 20GB PS3.
Gelukkig heb ik een 60GB, en is het makkelijk uit te breiden
be004837@tweakersquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:01 schreef joost2 het volgende:
dankzij firmware 2.20 ook eindelijk ondersteuning voor video bestanden van >2gb!
Handig voor films etc op HD. Mijn ps3 gaat steeds beter worden!![]()
Oja, hoe kan je simpel en zonder x programmaatjes te installeren makkelijk subtitles onder een filmje zetten? Want srt ondersteuning zat er dan weer niet in......![]()
vrdijag middag/avond/nacht mag ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:38 schreef RedemptioN het volgende:
ok dames en heren hier een kleine update van GT5: Prologue
eerst installatie van de game
vervolgens download van update
dan kan je eindelijk aan de gang...dus eerst MOET je een auto kopen...golfje GTI gekocht natuurlijk...
vervolgens zijn er 3 classes om in te racen, de C, B, en A klasse.
natuurlijk de 2-player mogelijkheid, een arcade mogelijkheid, een leaderbord op basis van time trail zover ik heb gezien (omg omg ik sta nu nog 8ste in londen! met de honda integra:D) en natuurlijk de online mode!
voor zover de goede punten (autos etc hoefk niet op te noemen neem ik aan), er zitten een aantal negatieve punten in zove rik dat vind: de in-car view is mooi, tot je in de buitenspiegel kijkt, die laten echt psx polygonen zienbinnenspiegel is weer super mooi dus waarom ze dat niet hebben kunnen fixen is dan de vraag...
de bomen hadden ze net zo goed weg kunnen laten...psx kwaliteit...
en om online te kunnen...moet je voor een groot aantal races eerst de A klasse hebben uitgereden...en om de "beginner" online races te doen moet je eerst een auto kopen die ook online kan, en dit kan dus NIET met elke auto...dus eerst maar sparen voor de Ferrari's
je wordt dus eerst getriggerd om de offline mode uit te spelen voordat je volledig de online mode kan spelen...het zijn maar 30 races (10 per klasse) maar toch ^^
tis iig wel super vet
@cyb
super grote map, dat word took weer uren plezier =]
thanks, ga het morgen eens even proberen! Klinkt goed, 2 minuten....quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:39 schreef RC2 het volgende:
[..]
be004837@tweakers
Geen idee of deze software al aan bod gekomen was, maar kvond het te belangrijk om het jullie te onthouden. Ondertitels toevoegen aan divx voor de PS3, neemt maar 2 minuten per bestand.
Standaard hernoemt hij de bestanden naar .divx, en deze zijn ook af te spelen.
AVIAddXSubs
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1282711/36
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |