neeeee, doe je door 'image' > 'adjustements' > 'desaturate'quote:Op zondag 23 maart 2008 21:33 schreef Desii het volgende:
[..]
heb er zin an![]()
kan je een cap ontkleuren..... dan moeten we hem helemaal opnieuw inkleuren
(in photoshop doe je dat met luminosity op een witte background)
Ligt er aan hoe het drankje waar ik nou van zit te genieten me beïnvloedtquote:
Ja Fluitertje, ik weet er alles van. Ik hoop dat je je zoon ook wat filmpjes laat zien van de Holy Brian.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:34 schreef tuinfluiter het volgende:
Vandaag zaten we in de tram en mijn zoon zegt: ik ben voor Brian, voor Huub zeker niet, die is agressief.
Ach, DGK niets vinden, maar met een smoes snel om 19:30 naar boven om naar de tweede tv te gaan .
ik doe het altijd met luminosity..... maar zoals jij het zegt, komt me ook wel bekend voor (hahaha, doe ik het dus misschien wel altijd verkeerd)quote:Op zondag 23 maart 2008 21:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
neeeee, doe je door 'image' > 'adjustements' > 'desaturate'
Wil je dat "Holy" vooraan tussen aanhalingstekens plaatsen .quote:Op zondag 23 maart 2008 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja Fluitertje, ik weet er alles van. Ik hoop dat je je zoon ook wat filmpjes laat zien van de Holy Brian.![]()
deal.... ga gelijk mee aan de slagquote:Op zondag 23 maart 2008 21:38 schreef Guuskeee het volgende:
Ik zat te denken aan een cap van jaap, en om hem slank te maken... Zijn gezicht alleen dan, lichaam is te makkelijk... Ik dacht aan zoiets:
[ afbeelding ]
De vorige COS deed er bijna één dag over, dus jaquote:Op zondag 23 maart 2008 21:40 schreef Kinga het volgende:
Zow, wat loopt de COS hard, zo maar al op de 5e pagina...
okee, ik begin er ook aan... doe maar rustig aan, hoe mooier hoe beter!!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:41 schreef Desii het volgende:
[..]
deal.... ga gelijk mee aan de slag
heb nog nooit gedaan, ben meer van de siggies maken e.d.
ben benieuwd wat ik van Japie kan fabrieken
Speciaal voor Ruudemans een cap van "Holy"' Brian op Partyflock, onze virtuoos.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wil je dat "Holy" vooraan tussen aanhalingstekens plaatsen .
Yep..... heb Huubie als achtergrondmuziekje opstaanquote:Op zondag 23 maart 2008 21:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
okee, ik begin er ook aan... doe maar rustig aan, hoe mooier hoe beter!!
Ik was gisteren nog in jouw provincie : langlaufers op de ene witte helling, wandelaars op de volgende groene helling. Off-t I know, maar ik heb ervan genotenquote:Op zondag 23 maart 2008 21:40 schreef Kinga het volgende:
Zow, wat loopt de COS hard, zo maar al op de 5e pagina...
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:48 schreef blomst het volgende:
Mike kent Herman Brood persoonlijk, kende bedoel ik, hij kwam in het kraakpand van hem.
Brian zijn moeder heeft brood ook ontmoet op aruba.
LOL Waar was dat dan?quote:Op zondag 23 maart 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in jouw provincie : langlaufers op de ene witte helling, wandelaars op de volgende groene helling. Off-t I know, maar ik heb ervan genoten![]()
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Speciaal voor Ruudemans een cap van "Holy"' Brian op Partyflock, onze virtuoos.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd, Desii & Guuske.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
okee, ik begin er ook aan... doe maar rustig aan, hoe mooier hoe beter!!
Shit dat wilde ik ook zien. Kan er straks een topic geopend worden met eventueel caps van Amanda bij S&S?quote:Op zondag 23 maart 2008 21:55 schreef beequeen het volgende:
OT: Voor de liefhebbers: De ontmaskering van Char op Ned. 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |