Nee jankbal, dat je bent blijven zitten heb je volledig aan jezelf te wijten met je 5,6jequote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:27 schreef Miracle_Drug het volgende:
standaard huillie verhaal van een prutser
Hangt het 'over gaan' er vanaf of de leraar je mag of niet dan? Als ik mijn excuses had aangeboden had hij me een 6 gegeven zei hij. Liever een jankbal dan een slijmbalquote:Op zondag 18 mei 2008 02:16 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Nee jankbal, dat je bent blijven zitten heb je volledig aan jezelf te wijten met je 5,6je
Errrrr.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Godsdienstleraar Ab de R. Gaf (duh) godsdienstles, gaf zaalvoetballessen en (hier komt het ergste): hij gaf seksuele voorlichting. Seksuele voorlichting van een dik mannetje met een ronde bierbuik die ook nog godsdienstles gaf, vond ik ehhhhh...ietwat apart.
Later werd de link ook duidelijk: hij verscheen met een balkje voor zijn ogen in de Telegraaf; hij had wat leerlingetjes mee naar huis meegenomen om een ehhh...volwassen film mee te kijken om het daarna na te spelen.
Achteraf gezien was dat dus een hééél akelige leraar....
GSg ?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:07 schreef Berkery het volgende:
Niet akelig, maar wel arrogant, uit de hoogte en veel te streng was meneer Visser, leraar Nederlands. Jaren later zag ik hem een keer afgaan als een gieter in Twee voor twaalf, met maar drie goede antwoorden.
Dat deed me goed![]()
Hmm,quote:Op zondag 23 maart 2008 18:29 schreef tong80 het volgende:
Was jufrouw Doornick. Lerares Engels. Een echte bitch. Deed niks anders dan huiswerk opgeven met woordjes die je moest leren. Deed niks aan luistervaardigheid of tekstverklaring. Alleen maar stomweg dingen uit je hoofd leren. Ik moest bij haar vooraan komen zitten omdat ze het jaar ervoor me een keer uit de klas had gestuurd. Kreeg van haar een 3 voor een tentamen literatuur. Terwijl ik alle films had gezien van de boeken die ik niet had gelezen. Ik nam wraak door een 8 voor het examen te halen. Knotje in het haar en een krijsstem. Dan weet je het wel. Gruwelijk mens.
ehm toevallig JS op obs de K te S ? (cryptischer kan ik t niet)quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:36 schreef Mr-Coffee het volgende:
Op de basisschool, had ik een leraar namelijk Meneer Jack, en Meneer Jack, had welles de neiging om ons kinders ons welles op onze foutjes te wijzen.
Zo vond ie dat m,n lades van mijn tafeltje een tering zooi waren, dus wat doet ie.
Hij gooit die lades leeg over m,n tafeltje en over de grond.
Dus ik kon onder toezicht van de hele klas alles opruimen.
WAT KON IK DIE VENT WEL WURGEN!!!!!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:35 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
ehm toevallig JS op obs de K te S ? (cryptischer kan ik t niet)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |