abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 april 2008 @ 19:46:20 #51
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57964045
Mevrouw van bruggen. Verzorging. Klere wat een trut was dat ik ben er wel 14x ofzo uitgesmeten door haar
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Moderator / Redactie FP vrijdag 11 april 2008 @ 20:05:31 #52
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_57989328
tvp
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zondag 20 april 2008 @ 23:11:51 #53
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_58191693
Meneer Sauer op de middelbare school. Hij gaf wiskunde waar ik zeer slecht in ben. Als ik iets niet snapte en het ging vragen stuurde hij me terug om de uitleg nog 10x te lezen. Ik weer vragen, werd ik voor schut gezet in de klas. Ook heeft hij me een keer de klas uitgesmeten omdat ik een dom kind was...
Orde houden kon hij wel prima, hij smeet rustig zn boek naar je kop als je al de gore moed had je buurman/vrouw aan te kijken (letterlijk). En als je een gummetje vroeg aan je buurman/vrouw flipte hij totaal.

Hij haalde altijd zn lenzen uit zn ogen en stak ze in zn mond om ze weer in zn oog te stoppen. Ook zat hij heerlijk in zn neus te peuteren en schoot de snotjes de klas in.

Zodra ik zijn overlijdens bericht in de krant lees geef ik een feestje.

Meester Sanders op de middelbare school was ook geen pretje.
Hij gaf gym, en hielp de dames veel te graag over de bok heen... ook verscheen hij op de raarste momenten in de meisjeskleedkamer.

Dat laatste hield op toen hij een keer een rugzak vol met boeken tegen zn kop kreeg gesmeten van een geschrokken klasgenoot.
pi_58199936
Mevrouw Vrijmaar (wat een naam ) voor frans, had vorig jaar in februari het hele jaar nog maar 3 lessen tot het eind meegemaakt, ik was bij haar de bron van het kwaad, ik kon nooit iets goeds doen, en als er geluid gemaakt werd, kon ik al opstaan om weg te gaan. Voordeel is wel dat ik 2 proefwerken op de gang heb gemaakt met een boek bij me

Verder wil ik dat mijn teamleider van dit jaar een MRI-scan gaat doen om hem op dodelijke ziektes te controleren, kunnen we samen afwachten wat voor dodelijke ziekte hij mogelijk heeft opgelopen, wat een kwal is dat
Vandaag werd ik door mijn mentor verkeerd geinformeerd over een herkansing, gaat hij het me nog even inwrijven toen ik binnenkwam op het moment dat mij werd gezegd dat de herkansing was.
We are living in a material world, and I am a material girl
  maandag 21 april 2008 @ 16:27:48 #55
189777 zagevent
what's in a name
pi_58205130
Heb nooit echt gruwelijke leerkrachten gehad, maar heb toch een paar nare ervaringen gehad: in het eerste studiejaar -groep 3 ofzo- vloog ik van Juffrouw Ria eens naar de directeur omdat ik in een tekening een paar keer buiten de lijntjes had gekleurd. Ik was verdomme zes jaar oud. Kan me uit die periode weinig dingen herinneren, maar dat moment staat nog glashelder in m'n geheugen gebrand.

Heel de lagere school door dezelfde juf voor turnen gehad. Was er nog een van de oude stempel die nog stamde uit de periode toen mijn lagere school een meisjesschool was. Als wij ons moesten omkleden, zat ze altijd op haar gemakje haar krant te lezen en haar thee te drinken. Het kon dan al eens gebeuren dat de les 10 minuten later begon omdat mevrouw nog aan het lezen was. Het gebeurde bijna elke les dat als je vroeg klaar was met omkleden dat je dan haar lege kop thee moest gaan wegbrengen naar de refter.
Een van de eerste keren dat we 'honkbal' gingen spelen, staat nog goed in m'n geheugen. Omdat we toen nog niet zo goed konden mikken met een baseballbat, speelden we met een tennisraket en tennisballen. De juffrouw had toen haar eigen tennisraket meegenomen. Omdat dat zo'n kostbaar ding was mocht alleen zij het vasthouden. Met als gevolg dat zij heel de tijd met het tennisraket home runs sloeg, en wij gewoon toertjes mochten lopen.
Maar vroeger was het naar het schijnt nog erger. Iemand die 7 jaar ouder was, en ook nog les had gekregen dan die vrouw, zei dat ze toen heel vaak voor haar moeten buigen terwijl ze: Ja juffrouw Loes of Wij danken U juffrouw Loes.
Nodeloos te zeggen dat het bij ons feest was toen we hoorden dat ze van de trap gevallen was en we een week of vier een interim kregen.

In het zesde studiejaar -groep 8- waren we met twee klassen. De meester van de andere klas kwam ons één uur aardrijkskunde per week geven. Ik heb daar een gans jaar ruzie mee gehad omdat ik beweerde dat Congo met een C werd geschreven, en hij vasthield dat het Kongo was. Op de proclamatie gaf hij dan toch zijn ongelijk toe.

Ander moment. Tweede jaar middelbaar. Bresseleers voor LO. We zaten in de sporthal met twee groepen onze oefeningen te doen. De ene groep moest iets doen, en de andere moest over de bok springen ofzo. Ik zat in de groep die met het laatste begon. In mijn groep was er een bij wie het niet lukte, en gedemotiveerd ging hij aan de kant zitten. Na een tijdje moesten we switchen. Onze groep ging naar de andere kant van de sporthal. De gedemotiveerde jongen ging met ons mee, en ging ook aan de andere kant in een hoekje zitten. Dit was niet naar de zin van de leerkracht. Hij vroeg twee keer aan die leerling om naar de bok te gaan en daar zijn oefeningen af te maken. Leerling wou dit niet en zei: Gij gaat mij hier niet dwingen hé aap. Maar de leerkracht dwong hem wel. Hij pakte de leerling vast, wrong zijn arm op z'n rug zodat hij makkelijk uit de kom zou kunnen schieten. Zodus sleepte hij die leerling héél de sporthal door naar de bok. De leerling vond dit natuurlijk niet zo prettig en voegde allerlei scheldwoorden toe aan zijn protest waarvan klootzak nog het netste was. Uiteindelijk is het met een sisser afgelopen.
pi_58241806
In groep 5 t/m 7 had ik meester Bert.
Die man had nogal losse handjes, kneep o.a. een jongen in zijn nekvel en deelde trappen uit.

In groep 8 had ik meester Goudriaan.
Die sprak met consumptie, echt heel ranzig.
Maar hij zei ook ontzettend vaak EHHH, wat irritant was.
Een klasgenootje waar ik naast zat, zei hem iedere keer na als hij weer EHHH zei, dus ik hoorde dat de hele dag in stereo.

In de 3e kreeg ik duits van Buitenhuis.
OMG, heel de klas was bang van die man.
Het was een leraar die eigenlijk het liefste met pensioen wilde, maar dat niet mocht, omdat er een lerarentekort was.

Mijn opmerkelijkste lerares was Santifort van wiskunde.
Ze ging met haar katten in bad en ging op vrijgezellen cruise.
Ik ben door haar enkele malen uit de klas gestuurd, omdat ik niet vooraan wilde zitten.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 23 april 2008 @ 22:07:15 #57
46794 Berkery
Fat bastard
pi_58266010
Niet akelig, maar wel arrogant, uit de hoogte en veel te streng was meneer Visser, leraar Nederlands. Jaren later zag ik hem een keer afgaan als een gieter in Twee voor twaalf, met maar drie goede antwoorden.

Dat deed me goed
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_58267277
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 01:28 schreef kyraaa het volgende:
Met 1 goed antwoord op een overhoring kreeg je 1 minnetje. Met een grote mond kreeg je zomaar ineens +64
Wat moest je daarvoor bij hem doen? De Hitlergroet brengen of zo?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:44:17 #59
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_58572405
Kooij, gaf frans en regeerde de klas als een dictator wat hem de bijnaam Fuhrer opleverde. Gooide je tas en jas van drie hoog het raam uit als je jas niet aan de haakjes hing maar over je stoel en je tas moest onder je jas bij de haakjes.

Ben een keer geschorst omdat ik hem de tegenwoordige hitler noemde toen hij mij weer had uitgekozen om tegen te keer te gaan, moet er nu nog om lachen. Was het volledig waard die 3 dagen schorsing.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:16:00 #60
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58573095
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:11 schreef Queen_Minny het volgende:
Meneer Sauer op de middelbare school. Hij gaf wiskunde waar ik zeer slecht in ben. Als ik iets niet snapte en het ging vragen stuurde hij me terug om de uitleg nog 10x te lezen. Ik weer vragen, werd ik voor schut gezet in de klas. Ook heeft hij me een keer de klas uitgesmeten omdat ik een dom kind was...
Orde houden kon hij wel prima, hij smeet rustig zn boek naar je kop als je al de gore moed had je buurman/vrouw aan te kijken (letterlijk). En als je een gummetje vroeg aan je buurman/vrouw flipte hij totaal.

Hij haalde altijd zn lenzen uit zn ogen en stak ze in zn mond om ze weer in zn oog te stoppen. Ook zat hij heerlijk in zn neus te peuteren en schoot de snotjes de klas in.

Zodra ik zijn overlijdens bericht in de krant lees geef ik een feestje.

Meester Sanders op de middelbare school was ook geen pretje.
Hij gaf gym, en hielp de dames veel te graag over de bok heen... ook verscheen hij op de raarste momenten in de meisjeskleedkamer.

Dat laatste hield op toen hij een keer een rugzak vol met boeken tegen zn kop kreeg gesmeten van een geschrokken klasgenoot.
Zo'n docent hadden wij ook
pi_58574623
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:44 schreef Belsezar het volgende:
Kooij, gaf frans en regeerde de klas als een dictator wat hem de bijnaam Fuhrer opleverde. Gooide je tas en jas van drie hoog het raam uit als je jas niet aan de haakjes hing maar over je stoel en je tas moest onder je jas bij de haakjes.

Ben een keer geschorst omdat ik hem de tegenwoordige hitler noemde toen hij mij weer had uitgekozen om tegen te keer te gaan, moet er nu nog om lachen. Was het volledig waard die 3 dagen schorsing.
Ik noemde mijn duitsleraar altijd de fuhrer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:37:25 #62
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_58575728
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:37 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Ik noemde mijn duitsleraar altijd de fuhrer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, ben je er nooit voor uitgetrapt?
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:42:59 #63
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_58575868
Mijn leraar handenarbeid begon met scharen door de klas te gooien als ie boos was, het verbaasde ons dan ook niet zoveel dat de beste man op een goed moment zeg maar op vakantie ging, en zeg maar zo op vakantie dat ie nu nog steeds ergens in een inrichting zit...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:20:28 #64
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58577925
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:42 schreef Klonk het volgende:
Mijn leraar handenarbeid begon met scharen door de klas te gooien als ie boos was, het verbaasde ons dan ook niet zoveel dat de beste man op een goed moment zeg maar op vakantie ging, en zeg maar zo op vakantie dat ie nu nog steeds ergens in een inrichting zit...
Die van ons ging altijd schreeuwen en kijken alsof ie erbij moest janken
pi_58582913
Ergens in de 2e was mijn mentor die gymleraar was "ineens" van school af.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_58583020
Ene Maassen o.a. Engels op het Eijkhagen College. Die gast zou het goed gedaan kunnen hebben als kampleider in een russisch strafkamp.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 00:13:36 #67
88233 Steve
Still the best.
pi_58586922
Op de basisschool had ik in groep 7 een vrouw die echt té antiek was. En het ergste was, toen ik eenmaal aan het eind van het jaar blij was dat ik haar het jaar erna niet meer zou hebben, bleek dat alles gehusseld werd en zij met ons meeging naar groep 8. .

Mijn lerares Frans uit de eerste twee jaar. Wat een vreselijke heks was dat. . Haar manier van lesgeven stond me echt totaal niet aan, en ze was gewoon stom. . Heeft ook nog ooit met krijtjes zitten gooien, de trut. . Gelukkig was de docente Frans na haar wel leuk.
Oh, en een leraar geschiedenis. Op zich was hij niet zozeer akelig, hij kon gewoon niet lesgeven.
En 1 gymleraar heeft mij ooit keihard over zo'n bok (?) waar je overheen moest springen getrokken, daar was ik ook niet bepaald blij mee. Oh en ooit heeft mijn mentor mijn foto van mijn dossier gescheurd omdat ik op die foto toen nog behoorlijk dik was en ik in een paar jaar tijd dat vet nogal had verloren. Daar was ik toen ook nog best kwaad om, omdat ik dat lullig van hem vond om te doen, alsof ik me voor die foto moest schamen. Enige keer dat ik ooit echt tegen een leraar ben uitgevallen.
Oh de trauma's. .

Gelukkig was het aantal toffe leraren waar ik ook leuke herinneringen aan heb een stuk groter. Veel groter. .

En dit gaat niet over akeligheid van leraren, maar ik heb nooit begrepen waarom zoveel leraren wel eens jankend voor de klas staan. Nooit door mij overigens, ik was een nogal brave leerling. Maar janken omdat je je niet serieus genomen voelt nadat je verteld dat je trots bent op je tieten omdat je zo goed borstvoeding kan geven, janken omdat iedereen lacht als je Pamela heet (haha, Pamela Anderson, ja dat is grappig als je 12 bent), janken omdat je een klas niet meer aankunt...

[ Bericht 3% gewijzigd door Steve op 10-05-2008 00:29:59 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_58589543
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:00 schreef Ferdo het volgende:
Wat moest je daarvoor bij hem doen? De Hitlergroet brengen of zo?
Ook Bij het minste of geringste, voor je beurt praten, niet je vinger opsteken etc.

Teringgast
pi_58589568
Meneer Jeuken, engels leraar. Klein iel mannetje met napoleon complex..gedroeg zich echt ongelooflijk infantiel, elke les maar weer. Maakte er een sport van leerlingen voor schut te zetten en te kleineren. Akelige vent
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_58595810
Mevrouw van Rijswijck Lerares Frans. Het mens had al mijn ooms en tantes 30 jaar daarvoor les gegeven, en kreeg nu dus mij en al mijn neefjes en nichtjes voor d'r kiezen. Ze is één keer persoonlijk naar mij toe geworden over mijn moeder, en ik heb haar direct te verstaan gegeven dat ik daar niet van gediend was. Vuile kuthoer. Direct een klacht in gediend bij de conrector, en ze heeft ook een reprimande gekregen. Wel knap van mijn moeder dat ze niet direct naar school is gegaan.

Dhr. Brummans. Leraar geschiedenis. Ik moest me melden bij de conrector omdat ik het lef had om hem te verbeteren, aangezien Toetanchamon NIET in een PIRAMIDE begraven is.
pi_58596026
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:57 schreef fratsman het volgende:
Mevrouw van Rijswijck Lerares Frans. Het mens had al mijn ooms en tantes 30 jaar daarvoor les gegeven, en kreeg nu dus mij en al mijn neefjes en nichtjes voor d'r kiezen. Ze is één keer persoonlijk naar mij toe geworden over mijn moeder, en ik heb haar direct te verstaan gegeven dat ik daar niet van gediend was. Vuile kuthoer. Direct een klacht in gediend bij de conrector, en ze heeft ook een reprimande gekregen.
Huh? Hier kom je zelf juist behoorlijk akelig naar voren
pi_58596109
Onze leraar Aardrijkskunde was een Duitser die mensen aan het huilen kreeg door ze de hele les door te zagen als ze iets niet geleerd hadden. Maar die was gewoon lomp gemeen. We hadden ook een leraar Nederlands die gewoon niet goed snik was en mensen echt voor de lol pestte incl. zijn collegae (voorbeeld: dan had je een 7,5 nodig om een voldoende te staan, en dan schreef hij op je blad 7,5 en gumde dan de ,5 zichtbaar weg). De andere leraar Nederlands vond ik retegrappig maar dat was niet wederzijds

Maar het toppunt was mijn leraar Frans. Die lul heeft mijn hele lol in de taal weten te verkrachten (en dat wil wat zeggen, ben nu taalkundige). De eerste schooldag in de brugklas blafte hij me 2x af voor de hele klas, de eerste keer omdat hij een majestueus armgebaar maakte dat ik niet begreep ("Ik zei toch dat je het raam open moest zetten? Wat doe jij eigenlijk op deze school? Ik kan nu al zien dat je er te dom voor bent. Heeft je moeder je zo geknipt?") en de tweede keer omdat ik mijn vinger opstak ("Denk je dat ik geïnteresseerd ben ik jouw verhaaltjes? Je leert niet echt snel he?"). Hij praatte altijd op zo'n zeikerig denigrerend toontje. Was eigenlijk alleen leraar omdat ie Frans wel leuk vond -kinderen niet- en hij toch iets moest hebben om van te leven aangezien hij in zijn andere leven een religieuze sekte aanvoerde die geloofde in reïncarnatie (maar alleen voor mensen die het waard zijn he, iemand zoals ik hoefde niet aan te komen voor een nieuw leven natuurlijk).
KLOOT-ZAK

[ Bericht 66% gewijzigd door Mwanatabu op 10-05-2008 17:36:33 ]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_58596451
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:09 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Huh? Hier kom je zelf juist behoorlijk akelig naar voren
Wat wauwel jij nou? Ik heb alleen gezegd dat ik er niet van gediend was, dat "kuthoer" heb ik wijselijk achterwege gehouden.
pi_58596678
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:34 schreef fratsman het volgende:

[..]

Wat wauwel jij nou? Ik heb alleen gezegd dat ik er niet van gediend was, dat "kuthoer" heb ik wijselijk achterwege gehouden.
Vreemd persoontje

maar je komt uit limburg, dus ik kan alleen maar medelijden met je hebben
pi_58596876
En fatsoenlijk antwoord geven kan je blijkbaar ook niet... Teveel gezopen in de zon ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')