quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:54 schreef Vivi het volgende:
Ik las ergens via via dat Coretty blijkbaar zwanger is van een tweeling!
Ik laat het hier bijquote:
Was dat die vrouw die elke aflevering aan het janken was?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoop zo dat dat ene stel mss nu toch wel zwanger is. Ik heb geen idee meer hoe ze heten, maar volgens mij had die vrouw heel donker/bijna zwart haar. Die waren het ook al onwijs lang aan het proberen.
Does een linkquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:11 schreef Poppejans het volgende:
Die Esther heeft echt ALLES op internet staan op die site van de kinderen![]()
![]()
![]()
Sorry, ik ben echt retenieuwsgierig altijd
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:27 schreef Poppejans het volgende:
Als dat niet mag moet iemand hem maar weer weghalen, maar hij staat ook op hyves e.d
http://www.koningskindjes.kidzsite.nl/
Nee, 3 in totaal.... toch?!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:35 schreef k_i_m het volgende:
Wacht even hoor, heeft ze nog 3 miskramen gehad na haar laatste kind?????
Neen, 4 in totaal. Uiteindelijk is die abortus niet doorgegaan en is het ook een miskraam geworden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, 3 in totaal.... toch?!
Mijn god, een soap is er niets bij wat er allemaal in dat dagboek staat
Nee, ik dus ook absoluut niet, 4x een ''ongelukje'' geloof ik dus niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Neen, 4 in totaal. Uiteindelijk is die abortus niet doorgegaan en is het ook een miskraam geworden.
Maareh..... ik kan mij toch zo niet voorstellen dat als je niet zwanger wil worden je 3 keer achter elkaar zwanger wordt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Was dat die vrouw die elke aflevering aan het janken was?.
En alle data van 'wanneer je het gezellig hebt in de slaapkamer' bijhoudt, terwijl je aan de anticonceptie zit. Heel vaag wel...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Neen, 4 in totaal. Uiteindelijk is die abortus niet doorgegaan en is het ook een miskraam geworden.
Maareh..... ik kan mij toch zo niet voorstellen dat als je niet zwanger wil worden je 3 keer achter elkaar zwanger wordt.
nou dat von dik ook wel vaag.. volgens mij doe je het er dan gewoon om hoor...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En alle data van 'wanneer je het gezellig hebt in de slaapkamer' bijhoudt, terwijl je aan de anticonceptie zit. Heel vaag wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |