Ik ook weerquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik krijg nog weer tranen in mijn ogen van het verhaal van Diana en *naam kwijt*.
Ik denk het wel. Althans, het zijn er 6, dus als je de rest van de uitzendingen ook gaat kijken is het wel leuk om deze te zien.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:52 schreef Lemijn het volgende:
Wij hadden vanavond stroomstoring van half 9 tot half 11![]()
Is het de moeite van 'uitzending gemist' waard?
als je op de site kijkt zie je geloof ik een uitleg voor dat kamertje.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, oh, wat maakt die Caroline toch een domme opmerkingen.... 'het is toch ongelooflijk' als Fanny en Olof vertellen dat ze zijn goedgekeurd voor pleegzorg. Hoezo ongelooflijk dat het zo werkt in Nederland, wil je maar dat iedereen voor andermans kinderen mag zorgen zonder enig onderzoek? Ik vind dat kamertje ook apart, poppejans. En de opmerking over moeder worden als 'beroep' ook...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door bixister op 04-07-2008 13:29:21 ]
Hahaha dat behang was echt grappig!quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:53 schreef amaranta het volgende:
Je kan natuurlijk ook compleet doorslaan in je voetbal fanatisme.....
*Marijntje,vader Jacob, vader Jacob slaapt GGGGHHHij nog, slaapt GHHHHHij nog..*quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:24 schreef alors het volgende:
Ik heb echt weggezapt bij die Limbo's, ik kan ze niet aanhoren en -zien
En toch honderd keer liever bij hun waarvan ik vondt dat de liefde voor kindje echt afstraalde.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:24 schreef amaranta het volgende:Die Marijn toch!
Zo zie je maar weer dat je je ouders niet voor het kiezen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |