Nou, hè? Ik vind ze heel leuk, en dat heb ik niet gauw met mensen van tv. Hoe ze buiten stonden, hij uitlegde hoe ze ooit naar de gedenkplaats van hun dochter zouden gaan met dikke buik, en zij daar voor het eerst brak.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:24 schreef clauwheee het volgende:
Joyce en Oscar hebben echt m'n hart gestolen. Wat een leuk stel! En weer zwanger
Klopt. Ze was in Egypte ziek geworden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Joyce en Oscar zijn leuk inderdaadEn die 2 lesbo's vind ik ook lief, heel leuk samen
![]()
Wat ik me afvroeg, dat kindje van dat jonge stel is toch ook niet gepland eigenlijk? Omdat ze dat vertelde van dat de pil niet werkte enzo?
Ik erger me trouwens ontzettend aan Caroline Tensen, ze komt heel onoprecht over.
ja dat snap ik ook net helemaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:50 schreef Poppejans het volgende:
Zouden ze zich dan al zwanger hebben opgegeven voor Babyboom??
Of zouden ze zwanger willen worden, maar eigenlijk iets later dan nu het geval is.
Hm beetje vaag
Ja dat vroeg ik me dus ook afquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:50 schreef Poppejans het volgende:
Of zouden ze zwanger willen worden, maar eigenlijk iets later dan nu het geval is.
Hm beetje vaag
ik denk het laatstequote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:50 schreef Poppejans het volgende:
Hm beetje vaag
omg, dat is echt te triestquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik denk het laatste
maar vroeg t me ook al af
Ik zit trouwens op die site bij de geboortekaartjes te kijken..Staat er een kaartje van Dean, zoon van Dennis en Diana, broertje van Delinda, Dylan en Dinand...
Helemaal mee eens. Dat stel heeft me echt geraaktquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:24 schreef clauwheee het volgende:
Joyce en Oscar hebben echt m'n hart gestolen. Wat een leuk stel! En weer zwanger
Ik wilde het net zeggen. Hij zal wel niks hebben gedaan ten tijde van nr 1.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:12 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik zo maf vond is dat de man van het 'grote leeftijdsverschil'-stel niet wist wat een romper was en wat er de bedoeling van was. Hij heeft toch al een dochter?
Ik erger me wat aan die prototypische vaders van de tweede leg die ineens wél betrokken zijn. Lijkt me ook nogal wrang voor de ex en de kinderen die er al zijn.
Ik gok zwanger opgegeven, en gezien hun leeftijden uiteraard gelijk goedgekeurd als TV-materiaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:50 schreef Poppejans het volgende:
Hm beetje vaag
Ik heb sowieso het idee dat het voor hem allemaal niet zo hoeft, en dat zij vooral een kind wil, hij wil haar alleen maar tevreden houden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:12 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik zo maf vond is dat de man van het 'grote leeftijdsverschil'-stel niet wist wat een romper was en wat er de bedoeling van was. Hij heeft toch al een dochter?
Ik erger me wat aan die prototypische vaders van de tweede leg die ineens wél betrokken zijn. Lijkt me ook nogal wrang voor de ex en de kinderen die er al zijn.
Op de blog staat dat ze in sep 2009 gestopt was met de pil en in maart 2010 op vakantie gingen. Ze kwamen er begin juni 2010 achter dat ze zwanger was. Dus denk niet dat het niet gepland was.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Joyce en Oscar zijn leuk inderdaadEn die 2 lesbo's vind ik ook lief, heel leuk samen
![]()
Wat ik me afvroeg, dat kindje van dat jonge stel is toch ook niet gepland eigenlijk? Omdat ze dat vertelde van dat de pil niet werkte enzo?
Ik erger me trouwens ontzettend aan Caroline Tensen, ze komt heel onoprecht over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |