’Een onbewoond eiland, da’s pas back to basic’
oops, bestaat al een topic voor.
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 05 November 1999).]
En we kunnen nou niet bepaald zeggen dat Anouk (Alias 'de gillende vrouwelijke kalimero 'zij zijn groot en ik is klein, en da's nie eerlijk.') of Steriel (de kut op stelten) beiden samen nou zo'n staande persoonlijkheid als Bianca kunnen vervangen.
Ze hebben beide ongeveer de sexuele uitstraling en dezelfde nietszeggendheid als een groenbak (Je weet wel, zo eentje die tot de nok aan toe vol zit met bami en broodjes bapao van 6 weken geleden, waarbij de penetrante geur van voordeur naar voordeur riekt.) c.q. een weidepaal.
Er was overigens duidelijk te zien in de interviews dat Bianca in het echt veel stabieler is ook, maar zich opgelaten voelde door bepaalde normen en waarden die wat haar betreft overschreden waren.
Goeie move dus om weg te gaan, maar jammer voor de kijker.... ze rulezde.........
jA!
Message aan de nieuwe bewoners: dUH!
Message aan die lui die die ranzige 'fanpage' (lees: GEILPAGE) voor Anoukje hebben op gericht: Nog dUHER!
Grtz,
Meerhoerman en Puckz....
Ook namens Doodenrij....
Message aan Doodenrij: DIE KROP ANDIJVIE IS ZEKER VOOR MIJ, CHECK DE POLLS!!!!
http://bigmother.tsx.org
/\- Afdeling schaamteloze advertisement B.V.
Kent u het gemak van onze laadbak? Ook voor Anouks en Steriels.
quote:
op 11-06-1999 om 01:15 AM schreef Max het volgende:
Bij Veronica is de operatie "Pest Bianca Posthuum" in volle gang, zag ik op de officiële site. Ze heeft haar hielen nog niet gelicht of de bewoners krijgen opeens toestemming om de hartewens van Bianca te vervullen. Ze mogen nu hun gedachten op papier zetten en frustraties van zich afschrijven! Zieke grap hoor.
Ach weet je Max, ik denk dat wij er meer mee zitten dan zij. Die vindt haar weg wel.
Fijne meid!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |