abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212503
http://www.rd.nl/bigbrother/#

’Een onbewoond eiland, da’s pas back to basic’

oops, bestaat al een topic voor.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 05 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_212504
ZIJ VORMT NOG STEEDS EEN GEMIS IN ONS OP HEDEN ZO SOMPIGE MIDDEN....

En we kunnen nou niet bepaald zeggen dat Anouk (Alias 'de gillende vrouwelijke kalimero 'zij zijn groot en ik is klein, en da's nie eerlijk.') of Steriel (de kut op stelten) beiden samen nou zo'n staande persoonlijkheid als Bianca kunnen vervangen.

Ze hebben beide ongeveer de sexuele uitstraling en dezelfde nietszeggendheid als een groenbak (Je weet wel, zo eentje die tot de nok aan toe vol zit met bami en broodjes bapao van 6 weken geleden, waarbij de penetrante geur van voordeur naar voordeur riekt.) c.q. een weidepaal.

Er was overigens duidelijk te zien in de interviews dat Bianca in het echt veel stabieler is ook, maar zich opgelaten voelde door bepaalde normen en waarden die wat haar betreft overschreden waren.

Goeie move dus om weg te gaan, maar jammer voor de kijker.... ze rulezde.........

jA!

Message aan de nieuwe bewoners: dUH!

Message aan die lui die die ranzige 'fanpage' (lees: GEILPAGE) voor Anoukje hebben op gericht: Nog dUHER!

Grtz,

Meerhoerman en Puckz....
Ook namens Doodenrij....

Message aan Doodenrij: DIE KROP ANDIJVIE IS ZEKER VOOR MIJ, CHECK DE POLLS!!!!
http://bigmother.tsx.org

/\- Afdeling schaamteloze advertisement B.V.

Kent u het gemak van onze laadbak? Ook voor Anouks en Steriels.

pi_212505
"Bianca's psychologische uitspraken,
waren om van te braken."
"Ik baalde van haar domme uitspraken,
die nog niet het diepste in mijn ziel konden raken."
"Ik kan haar alleen maar afkraken,
en dit gedicht hiermee afmaken"

٩๏̯͡๏)۶
pi_212506
Bij Veronica is de operatie "Pest Bianca Posthuum" in volle gang, zag ik op de officiële site. Ze heeft haar hielen nog niet gelicht of de bewoners krijgen opeens toestemming om de hartewens van Bianca te vervullen. Ze mogen nu hun gedachten op papier zetten en frustraties van zich afschrijven! Zieke grap hoor.
pi_212507
quote:
op 11-06-1999 om 01:15 AM schreef Max het volgende:
Bij Veronica is de operatie "Pest Bianca Posthuum" in volle gang, zag ik op de officiële site. Ze heeft haar hielen nog niet gelicht of de bewoners krijgen opeens toestemming om de hartewens van Bianca te vervullen. Ze mogen nu hun gedachten op papier zetten en frustraties van zich afschrijven! Zieke grap hoor.

Ach weet je Max, ik denk dat wij er meer mee zitten dan zij. Die vindt haar weg wel.

Fijne meid!

The trick is to keep breathing
  zaterdag 6 november 1999 @ 04:04:00 #31
1393 Superman
Ready for Take-off
pi_212508
Nou Nou Nou, ik snap niet dat iedereen Bianca zo mist, ze is vrijwel dagelijks ergens te zien of te horen. Ze was zelfs te horen in het BB huis om Bart te troosten. Dan wel niet echt in het BB huis maar toch, en terugkomen kan je toch wel vergeten...
Groove is in the Heart
  zaterdag 6 november 1999 @ 12:20:00 #32
1562 Mastino
Just a very nice person
pi_212509
Ben blij dat ze weg is, zij was niet mijn favoriet en die tattoo was afschuwelijk, wat een verminking, Bart moet winnen. Trouwens hij heeft eigenlijk al een beetje gewonnen, Bianca is eruit
Woef woef grrrrrrrrrrrr<P><BR>
  zaterdag 6 november 1999 @ 12:40:00 #33
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_212510
ik vind het wel jammer dat ze weg is
en haar tattoo was kei mooi!!!!!!!!!!!
echt mooi
maar ja ze ging zelf he
ach ja en die bart die mag wel winnen want ik vind gewoon dat die er goed uitziet
maar toch vind ik dat ruud moet winnen
hij is de enige verstandige in het huis
hij weet wanneer hij zijn mond moet houden en wanneer niet

Ik weet het zeker, zekerheid bestaat niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')