abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212471
Ruud was weer heerlijk sexistisch vandaag , maar verder was het een boring aflevering!

------------

Ruud: "de helft is toch 50%..."

Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_212472
Was met met "back" aan het klooien tijdens het begin van de servercrash....was aan het proberen om een andere post erin te krijgen

[Dit bericht is gewijzigd door Cosmo Kramer (Datum 01 November 1999).]

Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
  dinsdag 2 november 1999 @ 00:38:00 #28
521 ruby
Hell yeah!
pi_212473
quote:
op 11-01-1999 om 08:05 PM schreef mrNatural het volgende:
Karin zal idd haar eigen gedachten hebben bij 2 nieuwe vrouwen. Hoe gaat haar knuffel Maurice zich gedragen? It's gonna be a long hot winter.

Ja, dit kan weer tot sensationele afleveringen leiden. Eindelijk weer wat leven in de brouwerij. Zal Karin inderdaad de boel kort en klein slaan als deze vrouwen haar in de weg staan.................?? We wachten met spanning af.

Gegroet

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_212474
Wat een opmerkelijke verandering in Bart, sinds Sabine het huis heeft verlaten. Van gedwee schoothondje is hij getransformeerd in een recalcitrante jongen die graag zijn recht op veto benut.

Hij laat geen spaan heel van bewoners waar hij van baalt (Maurice, Bianca toen ze er nog was). Hij is bot en ruw. Hij schept nog steeds graag op (koorddansen) en wekt daarmee de irritatie van zijn medebewoners op.

Ik vind het een fantastische ontwikkeling. Daarom vond ik het ook zo jammer dat hij vanavond min of meer gedwongen werd zijn ontmoeting met Sabine te beschrijven. Want daarvoor had hij zijn schoothondjes mentaliteit weer nodig en dit staat in schril contrast met zijn huidige instelling. Het was dan ook niet onlogische dat hij van alles deed om de aandacht van zijn verhaal af te leiden.

De reacties van zijn huisgenoten zei overigens alweer genoeg. Vooropgesteld dat de nieuwe bewoonsters niet genomineerd worden (toch wel leuk, dat verse bloed) vrees ik dat Bart en Maurice straks op het lijstje staan om het huis te verlaten. Bart is dat inmiddels wel gewend (er is nog geen nominatie geweest waar hij niet bij zat) maar bij Maurice zullen we wat ongemak gaan waarnemen.

pi_212475
Wat mij wederom opviel was die maurice. Die vent is motirisch gestoord.
Hij sloopt alles wat hij ziet.
Wil effe mee voetballen en trapt de bal over het hek.
Dan dat dansen voor het koortdansen. Hij kreeg niet een keer het goede ritme, zielig gewoon.
Dan dat bal gooien, als enige jongen kreeg hij hem er niet in een keer in.
Dan dat tafeltennisen, hij kon gewoon de bal niet raken.

Die vent is echt zielig. Niet te geloven.
Weg ermee!!!!

dinsdag 2 november 1999 @ 18:07:00 #31
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_212476
Ruuds topper kwa verhelderend inzicht:
'Tja weejje, wij zitten al bijna op de helft... en de helft, da's 50% weejje...?'

The man is a genius...

v

Ja inderdaad, V. ja.
pi_212477
Wat dacht je van: "als de bal op z'n hoogst is moet je er tegen an jassen joh!"
Luan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')