Dit is de site maar of dat valt onder de rubriek : Kutvragen en Klotebrieven" betwijfel ik.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:40 schreef Guuskeee het volgende:
kan er niet nog ff wat info naar het programma gemaild worden, over bijvoorbeeld de anale fixatie van haar sparringpartner, en de wurgsex, en dergelijke pikante info?
toch leuk als ze daarmee geconfronteerd word in de uitzending?
Volgens mij zakt dat haar vanzelf weer omlaag door de viezigheid en vettigheid die erin zitten.quote:
Serum in je pruik smerenquote:Op zondag 23 maart 2008 15:53 schreef beequeen het volgende:
Serum, hairspray, weer serum, tangen, krulspelden en nog meer hairspray......hoe verkloot ik mijn (nep) haar.
Dat kan wel zo zijn maar het is wel dood haar hè?quote:
Maar als Amanda er serum insmeert dan doet ze er wel alles aan om het weer tot leven te brengenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn maar het is wel dood haar hè?
Vlak voordat ze moet vertrekken breekt de pleuris uit, let maar op.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:04 schreef Ziet het volgende:
ja haar haar is megazwaar door alle troep die erin zit
maar ze wordt lekker zenuwachtig zo
Ik heb met stomme verbazing zitten kijken, echt waar.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:20 schreef Leandra het volgende:
Maar als Amanda er serum insmeert dan doet ze er wel alles aan om het weer tot leven te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |