Lastig te vinden he, de indexquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Van welk forum ben jij eigenlijk mod, fruts?
Ik deed een CTRL+F en je naam kwam niet naar voren maar ik heb er subfora uitgesloopt bedenk ik me nu. Dubbel sorry want dit was een suffe vraag en je weet meteen dat jouw forum niet in mijn index staat. Goeie indruk maak ik wel zoquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lastig te vinden he, de index![]()
![]()
De Elementen: Onstuimige Aarde
The elements of Earth
Nee hoor.. ieder zijn ding natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik deed een CTRL+F en je naam kwam niet naar voren maar ik heb er subfora uitgesloopt ben ik me nu. Dubbel sorry want dit was een suffe vraag en je weet meteen dat jouw forum niet in mijn index staat. Goeie indruk maak ik wel zo
Zeg ik had hoop jahquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:39 schreef Greys het volgende:
Dat zegt niet altijd wat hoor![]()
Bink is bijna 12 maar nog net zo stout soms als 11,5 jaar geleden
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga er in ieder geval eens een kijkje nemen want ik moet bekennen dat ik DE nog nooit van binnen heb gezien.
Heel voorzichtig roep ik: Twintig graden.. (eind volgende week)... als ik de weerkenners in DE zo kan volgenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:44 schreef Greys het volgende:
Don't you just looooooooove us, Lizzy?![]()
En naar het schijnt komt volgende week die zon en hogere temperaturen!
Och , die sneeuw had ook wel ietsquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:51 schreef Greys het volgende:
Dat lijkt me echt zálig Fruts, wat hogere temperaturen!
Ohhh..quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg ik had hoop jahLekker stel zijn jullie hieroh
ik zeg dat je die temps wel kan vergeten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Heel voorzichtig roep ik: Twintig graden.. (eind volgende week)... als ik de weerkenners in DE zo kan volgen
Dag of 14 geleden riep ik ook dat we sneeuw met pasen zouden krijgen...quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zeg dat je die temps wel kan vergeten.
Dat is echt noooooooooooit nu al te voorspellen.
Meer dan 10 x denk ik.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dag of 14 geleden riep ik ook dat we sneeuw met pasen zouden krijgen...
Maar goed, valt idd niet te voorspellen... de modellen worden het nog niet eens met elkaar... maar voorzichtig hebben we goede hoop toch![]()
Hoe is het met de dames?
* senesta word wreed uit haar gelukzalige meimering getrokken door qweaquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zeg dat je die temps wel kan vergeten.
Dat is echt noooooooooooit nu al te voorspellen.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:08 schreef senesta het volgende:
[..]
* senesta word wreed uit haar gelukzalige meimering getrokken door qwea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |