Tot zoquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:04 schreef CarOnline het volgende:
Oké ik ga mn wasgoed naar mn vriendin bregen, later!
Ik hoop dat je het ook netjes hebt gestrekenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:04 schreef CarOnline het volgende:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het ook netjes gaat strijken
neem dat van mij dan ook even meequote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:04 schreef CarOnline het volgende:
het beloofd een gezellige avond te wordenquote:
Ja soms he? Wil ik wat corrigeren en dan maak ik het van kwaad tot ergerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het beloofd een gezellige avond te worden
Heeft die ook een ban dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:53 schreef Soury het volgende:
Voor Veulenst die nog steeds niet wil en kan posten op Fok![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lange tenen die door de sneeuw moeten. Gelieve niet op trappen. Alvast bedankt
Yepquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:00 schreef Soury het volgende:
Nou dan ga ik ook maar ff de kroeg in..[ afbeelding ]
Kan dat paard niet eens vrijgegeven worden dan?quote:
Op msn vermoed ik.......vraag het aan Gert, die zal het vast wel weten.....'t is volgens mij z'n lievelingetje.....getuige z'n zuurgraad als je er ook maar iets over zegt.....quote:
Als ze nou ff haar pm box sharedquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op msn vermoed ik.......vraag het aan Gert, die zal het vast wel weten.....'t is volgens mij z'n lievelingetje.....getuige z'n zuurgraad als je er ook maar iets over zegt.....
Allemaal foute opmerkingen, zowel van mij als van jou, krijg je vroeg of laat op je brood hier......quote:
Sssst..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Allemaal foute opmerkingen, zowel van mij als van jou, krijg je vroeg of laat op je brood hier......![]()
Don't mention the L name.....
ik ben aan het wachten op interviews en persconferentiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |