Ik snap niet hoe Trouw dat nog kan verdedigenquote:
Dat vindt jij kunnen ???quote:Op zondag 23 maart 2008 18:17 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als je moslims discrimineert doe je wat anders dan racistisch zijn.
Moslims kennen pasen niet dus eigenlijk moeten ze gewoon gaan werken morgen, wij krijgen ook geen vrij met het suikerfeest!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:17 schreef MetalSonic het volgende:
De gezellige paas gedachte is hier uitermate sterk aanwezig !
Onschuldig tot je bent veroordeeld. Grondwetten.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe Trouw dat nog kan verdedigen
mooi he !quote:Op zondag 23 maart 2008 18:17 schreef deepart het volgende:
Zeg meki, vind je het soms normaal om je naam met graffiti te spuiten op straat? Doe dat gewoon in marroko..
[ afbeelding ]
Plaatje afkomstig uit meki zijn fobo
Ik kan mij voorstellen dat je het vervelend vind allemaal. Maar je reageerd wel erg gevoelig. Ik denk dat je het wel zwaar hebt tussen je moslim broeders. Aangezien zij op straat hangen en veel vechten enzo.. ( Een aantal van jouw leeftijd, waar de ouderen een eigen zaak hebben enzo en volwassendoen )..quote:Op zondag 23 maart 2008 18:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Shariakneus ook nog, Ik ben niet daarvan dus hou op gerust met bla bla en nog eens blaquote:Op zondag 23 maart 2008 18:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Onschuldig tot je bent veroordeeld. Grondwetten.
Heel kinderachtig maar: Dat ken jij zeker niet hé? Shariakneus?
Zegt het woord jihad jou iets?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat vindt jij kunnen ???
Iemand die een oorlog heeft afgekondigd tegen alle moslims ter wereld
Iemand die in Nederland de grondwet wilt veranderen tegen de moslims
dat is erger dan een racist.
Recht van meningsuiting, teringgezeik voor een kwartier durende film die nog niet is gepubliceerd en jouw bekrompenheid en het niet in kunnen gaan op discussies.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Shariakneus ook nog, Ik ben niet daarvan dus hou op gerust met bla bla en nog eens bla
Om welke redenenen neem jij het voor Wilders op
Iemand die een oorlog heeft afgekondigd tegen alle moslims is geen racistquote:Op zondag 23 maart 2008 18:21 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat je het vervelend vind allemaal. Maar je reageerd wel erg gevoelig. Ik denk dat je het wel zwaar hebt tussen je moslim broeders. Aangezien zij op straat hangen en veel vechten enzo.. ( Een aantal van jouw leeftijd, waar de ouderen een eigen zaak hebben enzo en volwassendoen )..
Geert WIlders ie geen racist, hij heeft wat tegen de islam en niet tegen moslims. Dit had hij laatst ook gezegd. En als hij wat tegen de Islam heeft, dan mag hij die mening uiten. Hij doet dat in Nederland, waar vrijheid van menings uiting is. Op het christendom is toch ook vaak genoeg kritiek ? En dan wordt het toch ook niet verboden.
Enige wat waar is over Wilders is dat hij soms enigzins ongenuanceerd bezig is om zoveel mogelijk mensen te berijken. Maarja hij is geen racist.
Nee, crimineel.quote:
nee hiter was een nationalistquote:Op zondag 23 maart 2008 18:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Iemand die een oorlog heeft afgekondigd tegen alle moslims is geen racist
hoe was Hitler dan ?? ook geen racist .
Volgens Artikel 6 voor de Europese Rechten Van de Mens (tekst: EVRM 6) is een ieder onschuldig, tot het tegendeel bewezen is.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Daar heeft gasturbine het toch helemaal niet over? Jou quote slaat kant nog wal..quote:Op zondag 23 maart 2008 18:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat vindt jij kunnen ???
Iemand die een oorlog heeft afgekondigd tegen alle moslims ter wereld
Iemand die in Nederland de grondwet wilt veranderen tegen de moslims
dat is erger dan een racist.
Sinds wanneer heeft moslims jou een jihaad uitgeroepen tegen Nederlanders in Nederlandquote:
Dat soort termen mag je voor je houden.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:23 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Recht van meningsuiting, teringgezeik voor een kwartier durende film die nog niet is gepubliceerd en jouw bekrompenheid en het niet in kunnen gaan op discussies.
nog niet mijn beste meki, maar ik ben bang dat het snel gaat gebeurenquote:Op zondag 23 maart 2008 18:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft moslims jou een jihaad uitgeroepen tegen Nederlanders in Nederland
Ik ga geen moeite doen voor mensen die haat hebben tegen de moslims.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:23 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Recht van meningsuiting, teringgezeik voor een kwartier durende film die nog niet is gepubliceerd en jouw bekrompenheid en het niet in kunnen gaan op discussies.
Vind jij dit een discussie dan? Noem me één sterk punt die Meki heeft gegeven.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat soort termen mag je voor je houden.
Nee echt nietquote:Op zondag 23 maart 2008 18:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
nog niet mijn beste meki, maar ik ben bang dat het snel gaat gebeuren
Dan is het goed. Ik was al bang dat dit alles was wat jij kan zeggen in een discussie.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga geen moeite doen voor mensen die haat hebben tegen de moslims.
niet door jou , maar misschien wel door de extremisten in kabulquote:Op zondag 23 maart 2008 18:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee echt niet
Als wij de elkaar respecteren gebeurt dat nooit
Dat het geblaat van Wilders leidt tot polarisering van de samenleving. En dat is volgens mij ook zo.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:26 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Vind jij dit een discussie dan? Noem me één sterk punt die Meki heeft gegeven.
Nee want het klinkt niet in je oren doorquote:Op zondag 23 maart 2008 18:27 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik was al bang dat dit alles was wat jij kan zeggen in een discussie.
Lekker objectief ben jij zegquote:Op zondag 23 maart 2008 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat het geblaat van Wilders leidt tot polarisering van de samenleving. En dat is volgens mij ook zo.
Verder gewoon met argumenten komen en niet schelden, anders doe je het de rest van pasen maar zonder FOK!
we leven in Nederland niet in Afganistanquote:Op zondag 23 maart 2008 18:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
niet door jou , maar misschien wel door de extremisten in kabul
Niks tegen alle moslims, tegen de Islamquote:Op zondag 23 maart 2008 18:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Iemand die een oorlog heeft afgekondigd tegen alle moslims is geen racist
hoe was Hitler dan ?? ook geen racist .
Volgens mij gaat jouw linksheid een beetje voor de realiteit in dit topic. Geloof me, ik ben het eens als je zegt dat Wilders een idioot is die maar op één ding uit is. Echter: dit topic wordt geruïneerd door Meki die ervan overtuigd is dat ik (samen met deepart) racist ben. Als we dan discussies voeren geeft hij het antwoord: Jij bent een racist!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat het geblaat van Wilders leidt tot polarisering van de samenleving. En dat is volgens mij ook zo.
Verder gewoon met argumenten komen en niet schelden, anders doe je het de rest van pasen maar zonder FOK!
Het feit dat jij 'medelanders' apart groepeert zegt weer wat over de hokjesgeest.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee want het klinkt niet in je oren door
je verdedigt Wilders op basis van vrijheid van meningsuiting. Nou is mijn vraag waarom verdedig je langgenoten en je medelanders niet voor vrijheid voor godsdienst en meningsuiting
wat nou , het klopt tochquote:
Ik hoop dat je dit niet serieus bedoeld voor iemand in jouw functie.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Moslims zijn de Islaamquote:Op zondag 23 maart 2008 18:31 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Niks tegen alle moslims, tegen de Islam
Ik vrees van wel.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet serieus bedoeld voor iemand in jouw functie.
Om te huilen.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat is zijn mening. En met dat artikel in Trouw wou ik aangeven dat dat juist een van de kernpunten in de discussie omtrent Wilders is, of er sprake is van racisme op grond van geloofsovertuiging of niet.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Volgens mij gaat jouw linksheid een beetje voor de realiteit in dit topic. Geloof me, ik ben het eens als je zegt dat Wilders een idioot is die maar op één ding uit is. Echter: dit topic wordt geruïneerd door Meki die ervan overtuigd is dat ik (samen met deepart) racist ben. Als we dan discussies voeren geeft hij het antwoord: Jij bent een racist!
Eh ja, want op discussies met alleen maar gescheld zitten we niet te wachten.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
vrijheid van meningsuiting natuurlijk. godsdienst zou op geen enkele manier in de wet genoemd moeten worden.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:41 schreef remlof het volgende:
Het andere kernpunt is: wat weegt zwaarder, vrijheid van meningsuiting of vrijheid van godsdienst, dat is een hele lastige, want het zijn beide punten uit onze grondwet.
Ik begrijp niet wat je daarmee bedoelt? Net als in het christendom zijn er veel stromingen in de islam. Jij bent een extremistische moslim. Maar er zijn ook gematigde stromingen.quote:
Kom op man. Als ik hele tijd iedereen uitmaak voor racist sta ik binnen no-time in de lijst met 48-uur bans.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is zijn mening. En met dat artikel in Trouw wou ik aangeven dat dat juist een van de kernpunten in de discussie omtrent Wilders is, of er sprake is van racisme op grond van geloofsovertuiging of niet.
Het andere kernpunt is: wat weegt zwaarder, vrijheid van meningsuiting of vrijheid van godsdienst, dat is een hele lastige, want het zijn beide punten uit onze grondwet.
Ze staan allemaal op grondwet 1.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
vrijheid van meningsuiting natuurlijk. godsdienst zou op geen enkele manier in de wet genoemd moeten worden.
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh ja, want op discussies met alleen maar gescheld zitten we niet te wachten.
No offense, maar dit was de post waar het over ging.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:23 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Racistquote:Op zondag 23 maart 2008 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh ja, want op discussies met alleen maar gescheld zitten we niet te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Dit bedoel ik nou. Dit is weer zo'n antwoord. Hij heeft het over godsdienst. En er zijn meerdere godsdiensten (echt waar!). De christelijke zondagsrust kan me gestolen wrden en alleen daarom al zouden we godsdienst moeten verbieden.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Ze staan allemaal op grondwet 1.
Maar vertel me aub waarom de grondwet alleen speciaal voor Moslims moet veranderen
Maar dat wordt het wel, en zal ook nog wel zo blijven voorlopig. Het komt er op neer dat moslims dezelfde rechten hebben als pchristenen en joden etc. Dus recht op gebedshuizen en scholen.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
vrijheid van meningsuiting natuurlijk. godsdienst zou op geen enkele manier in de wet genoemd moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |