abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57531997
Hallo,

Ik wil voor iemand zo'n fotoboekje bestellen dat je online kan maken met je digitale foto's.

Ik heb op een aantal sites gekeken, maar meestal is de levertijd "binnen 5 dagen".

Het probleem is dat ik het diegene wil geven omdat hij een aantal maanden op vakantie gaat. Hij vertrekt volgend weekend en vrijdagavond zie ik hem nog. Aangezien het pasen is, is dinsdag pas de eerste werkdag, waardoor het risico dat het te laat is redelijk groot is.

Weet iemand een site waar de levertijd korter is? Als ik hem bij bijv. de Blokker of kodak bestel (Blokker zegt binnen 5 werkdagen, Kodak doorgaans binnen 3-5), hoe groot is dan de kans dat ik hem vrijdagmiddag of eerder nog heb?

Lekker bijdehand om het zo laat pas te bedenken, maar daar valt nu niks meer aan te doen.

Mijn dank is groot als iemand een oplossing heeft

Kodak heeft het trouwens over dagen, niet nadrukkelijk over werkdagen, ik neem aan dat ze dit wel bedoelen?
pi_57534934
Probeer het eens bij een lokale fotoboer?
Met een beetje geluk kunnen ze het voor je doen
Eventueel laat je de foto;s daar drukken, koop je een leuk mapje en steek je ze daar in. *Ja, dat is minder mooi dan dat de foto's gewoon op het papier gedrukt zijn, maar waarschijnlijk de enige oplossing op korte termijn*.
Blaat,
Roy
  zaterdag 22 maart 2008 @ 08:49:34 #3
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_57535015
Ga eens bij de Hema kijken, daar hebben ze leuke / mooie kleine fotoalbums (geen steekmapjes maar echte albummetjes). Bepaal nav je keuze het afdruk formaat en laat ze elders bij 1 uur service afdrukken, vraag wel even voorbeeld afdrukken als je naar een fotoboer gaat waar je nog niet bekend mee bent.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 22 maart 2008 @ 08:59:35 #4
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57535063
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 08:49 schreef ..bennie het volgende:
Ga eens bij de Hema kijken, daar hebben ze leuke / mooie kleine fotoalbums (geen steekmapjes maar echte albummetjes). Bepaal nav je keuze het afdruk formaat en laat ze elders bij 1 uur service afdrukken, vraag wel even voorbeeld afdrukken als je naar een fotoboer gaat waar je nog niet bekend mee bent.
nope
zelfs als je in de winkel gaat kun je geen gebruik maken van de 2 uurs/1 dags service als t geen standaard foto's zijn. dit ivm de apparatuur

voor de albumpjes is de levertijd gewoon 5 dagen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 22 maart 2008 @ 09:10:44 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57535142
Mijn moeder had het er gisteren over de foon ook over dat ze een minifotoboekje had gekregen van mijn zus.
Ik snapte er geen drol van. Wat is dat voor iets? Geen normaal fotoboek?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 22 maart 2008 @ 09:16:13 #6
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_57535188
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 08:59 schreef Ynske het volgende:

[..]

nope
zelfs als je in de winkel gaat kun je geen gebruik maken van de 2 uurs/1 dags service als t geen standaard foto's zijn. dit ivm de apparatuur

voor de albumpjes is de levertijd gewoon 5 dagen
Volgens mij begrijp je mijn post verkeerd .
Bovendien kun je ze zelfs bijsnijden mocht het formaat niet leverbaar zijn.
pi_57535989
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 09:10 schreef Viking84 het volgende:
Mijn moeder had het er gisteren over de foon ook over dat ze een minifotoboekje had gekregen van mijn zus.
Ik snapte er geen drol van. Wat is dat voor iets? Geen normaal fotoboek?
Een klein fotoboek, waarbij de foto's door hun geprint worden op de pagina's. Je kan dan meerdere foto's op één pagina doen, stukje over elkaar heen, achtergrond erbij enz.

Het is een beetje alsof je een eigen fotoboek inplakt, maar dan kleiner en doordat het geprint is ipv geplakt ziet het er mooier uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')