SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door duplicaat op 25-03-2008 17:01:19 ]
Ja ik heb me van het weekend ook wel wat overpaint ik ga eerst een week inspiratie opdoen en kom dan keihard terug (lees: ik heb tentamens en geen tijd om strakke paints te maken komende weekquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:zal wel aan mij liggen, de andere paints van jou vond ik beter
![]()
Ja ik had beter een paint met jouw en Ringo starr (die kent iedereen toch wel) kunnen maken (1e idee) dan had ik dit gezeik niet gehad.quote:
dat kan alsnogquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:58 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Ja ik had beter een paint met jouw en Ringo starr (die kent iedereen toch wel) kunnen maken (1e idee) dan had ik dit gezeik niet gehad.
uit het zuiden des landsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:10 schreef duplicaat het volgende:
Uit het oosten maar ik kan het niet thuisbrengen. Overigens moet je een week wachten op die paint of heel misschien vanavond.
sjoenkele is wat (vooral de oudere) mensen doen als er carnavalsachtige hoempapa muziek word gespeeld...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:16 schreef duplicaat het volgende:
Ik op google kijken allemaal semi duits (dus ik dacht uit het oosten) daarna je fobo zie ik carnaval dus moest het wel zuiden zijn. Ik ben zelf een noordeling vandaar dat ik er echt niets van kon maken.
Maar nu weet ik nog niet wat het betekend![]()
AUBquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
dat is best gayen duplo moet ik over een week deel 2 openen dan?
als deze vol is
Nee sorry, ik doe alleen vrouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If house is a nation, I wanna be president.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:47 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Nee sorry, ik doe alleen vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------
Paint mijn naam gewoon eens dan, das niet zo heul moeilijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:50 schreef duplicaat het volgende:
de House-Musik keuring
1 Vrouw [ja] [nee]Heeft u ja ga dan door naar vraag 2
2 Lekker [ja] [nee] Heeft u ja dan komt u in aanmerking om gepaint te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |