Zit een accuutje in, en een adapterje, kabeltje in helicoptertje, paar minuten opladen en dan 15-20 minuten vliegen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:09 schreef Dibble het volgende:
wat doe je erin, benzine?
Ik heb het opgezocht en op de doos staat ''15 minuten laden, 15 minuten vliegen''quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:46 schreef JK het volgende:
Denk dat je andersom bedoelt; 15-20 minuten opladen en dan een paar minuten vliegen.
Ik heb zelf de Picoo Z van Silverlit. Zelfde concept en zelfde soort accu.
Ach, je moet het wel ff onder de knie krijgen. Ik heb hem alleen maar 5 minuutjes in mijn kamer geprobeerd, verder niets. Volgens de fabrikant heb je het pas echt onder de knie na een half uurtje.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:38 schreef elcastel het volgende:
Hoe is de besturing, reageert dat een beetje lekker ?
effe oefenen en je blijft spelenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:38 schreef elcastel het volgende:
Hoe is de besturing, reageert dat een beetje lekker ?
mijn picozz doet het 20min en deze doet het bij mij 15 minquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:46 schreef JK het volgende:
Denk dat je andersom bedoelt; 15-20 minuten opladen en dan een paar minuten vliegen.
Ik heb zelf de Picoo Z van Silverlit. Zelfde concept en zelfde soort accu.
Hmm, liever verzenden ipv ophalen. Dit omdat ik niet vaak thuis ben, veel op school en werk, en om de 2 dagen bij een ander adresquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:38 schreef Wisheh het volgende:
waar op te halen?
¤27,50 en we hebben een dealquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:22 schreef Wisheh het volgende:
¤ 25,-
Je wil niet geconfroteerd worden met andere mensen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hmm, liever verzenden ipv ophalen. Dit omdat ik niet vaak thuis ben, veel op school en werk, en om de 2 dagen bij een ander adres
Hoeveel zou je ervoor geven bij ophalen? Als ik het genoeg vind dan is dat gewoon inclusief verzendkosten
Nou dat maakt me niet zozeer uitquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je wil niet geconfroteerd worden met andere mensen?
Nee. Zoals er bij staat, ik heb deze gewonnen bij een nederlandse site. Sivlerlit is een bekend merk hoor.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:25 schreef Qwea het volgende:
oeh, vet. Ehm, ik wil hem op het gras in Den Helder gaan gebruiken, is dat te doen met wat wind?
Er zit wel een gewichtje bij voor bij wind, maar het zal wel haast windstil moeten zijn wil je hem dan gebruiken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:25 schreef Qwea het volgende:
oeh, vet. Ehm, ik wil hem op het gras in Den Helder gaan gebruiken, is dat te doen met wat wind?
Ja ik heb hem zeker nogquote:
weet jij of er uberhaupt zulke heli's zijn die wel wat wind aankunnen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Er zit wel een gewichtje bij voor bij wind, maar het zal wel haast windstil moeten zijn wil je hem dan gebruiken.
[..]
Ja ik heb hem zeker nog
Je bood eerst 30 incl en daarna al 35 incl, dus laten we maar gewoon 30 incl doen
Ik ga je nu een pm-etje sturen en dan als ik je adres vanmiddag nog heb stuur ik hem rond 4 uur vanmiddag op.
Mits je betaald natuurlijk
edit: helaas is jouw PM box niet geactiveerd, Bdijk. Mail me maar aub even op ''david.blok <at> gmail <punt> com''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |