Ok ik hoop hetquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg hem vast nog wel een keer. Hij zegt het vaak genoeg
Dan sla ik hem gelijk goed op
Zit hier geen filmpje bij?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Reken maar dat José kijkt maar of ze er iets mee kan...I dunno. Niemand mag de kindjes van God aanpakken, José heeft het gedaan en moet wrs haar woorden inslikken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe knippen/plakken ze dit nu weer? Oh wacht, Huub gaat tekeer tegen José en de heiligen luisteren mee op de achtergrond. Volgende shot is dat die rat zegt dat hij José het voordeel van de twijfel gunt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:01 schreef mazaru het volgende:
Hij wordt straks weer als een held in de uitzending neergezet.
Waarom kijken we eigenlijk nog? Dit is gewoon om te janken![]()
Waar blijft nou die redactie-eikel met zijn one-liners?
SUKKELSSSSSSSS
Klopt, het zou hem nog beter staan als de onderkant aan het plafond was bevestigd.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:06 schreef Marrije het volgende:
Iets positiefs over Brian. . .die kleur stropdas staat hem leuk
Dit maakt mijn avond weer een beetje goed. Mooi gebaar van de Hubisten, B en A zijn helemaal stil.quote:
Ben er wel wat laat mee, maar misschien zoeken ze nog een gastspeelster voor de laatste wekenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:46 schreef mazaru het volgende:
Die pijprat miste de knipoog en de lach van Palma
Logisch DOMBOOO
Van mij had je een knal voor je kop kunnen krijgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar gelukkig weet hij dit voor zichzelf te rechtvaardigen zegt die nu. want ze deed lelijk tegen zijn slet
LOL... is er toch nog iets positiefs te meldenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:06 schreef Marrije het volgende:
Iets positiefs over Brian. . .die kleur stropdas staat hem leuk
Damn, hebben ze overgebleven Wuppies ingekocht bij AH??quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:07 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Klopt, het zou hem nog beter staan als de onderkant aan het plafond was bevestigd.
100.000 wuppies met een persoonlijke spreuk aan hun kont.quote:
Volgende week zijn er mensen die van hun dubbele smurfen af willenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |