Pijp je vent gek, hij ramt je nu nog verrot onder de dekens...straks ramt hij je door dat kot in Almere.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:43 schreef mazaru het volgende:
Blij dat na 22 mei die rotkop niet meer op mijn monitor komt
[ afbeelding ]
Van mij mag die rammen zo hard als die kanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pijp je vent gek, hij ramt nu nog verrot onder de dekens...straks ramt hij je door dat kot in Almere.
Ja hij is echt verdwenenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet opgeslagen.
En bij Imagehost is die verdwenen.
Hij stond hier: [COS#3432] Trouwplannen en themafeesten
Huub had hier zoveel van kunnen profiteren.Gewoon palma helpen en alle energie word weggetrokken bij Brian en Amanda.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap daar nou ook helemaal niets van. Daarom zal Huub dus ook nooit zeggen dat hij schijt aan Amanda en Brian heeft en dat Palma gewoon kan blijven.
Echt een grote gemiste kans. Huub had hiermee Brian en Amanda alleen op een eiland kunnen zetten en dat hadden ze echt niet getrokken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub had hier zoveel van kunnen profiteren.Gewoon palma helpen en alle energie word weggetrokken bij Brian en Amanda.
Ik krijg hem vast nog wel een keer. Hij zegt het vaak genoegquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja hij is echt verdwenenjammer man......
Ik ook niet en hij komt er nog mee weg ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:52 schreef mazaru het volgende:
Rat kruipt weer in de martelaarspositie.
Ik heb hier gewoon niet eens meer woorden voor
Hij wordt straks weer als een held in de uitzending neergezet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet en hij komt er nog mee weg ook.
Reken maar dat José kijkt maar of ze er iets mee kan...I dunno. Niemand mag de kindjes van God aanpakken, José heeft het gedaan en moet wrs haar woorden inslikken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:56 schreef Lady-night het volgende:
Hoop dat Palma kijkt.....wat een sukkels......altijd maar zichzelf goed praten....ik wil de FILMPJES
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |