ACH! wat zielig is ze toch...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Palma kan niet meer eten, niet meer slapen, zit de filmpjes steeds maar terug te kijken en is er stuk van.
Maar dat zijn wel dingen die ze gedaan heeft.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:35 schreef Varen het volgende:
Palma is er dus geraakt door dat ze door Amanda haar beschuldigd van dingen.
Dat bedoel ik dus.....de pimp met zijn snol.quote:
+ 1quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:39 schreef mazaru het volgende:
Teringdel en rat leggen alle schuld weer bij Palma.
Die ellendebakken zijn gewoon te stom om eens in de spiegel te kijken. Ik kots van die twee
En nu zegt ze weer dat ze altijd wel open staat voor een gesprek met haarquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:41 schreef mazaru het volgende:
Slet wil niet meer met Palma praten. Alleen nog maar goedemorgen en goedemiddag.
+2quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:39 schreef mazaru het volgende:
Teringdel en rat leggen alle schuld weer bij Palma.
Die ellendebakken zijn gewoon te stom om eens in de spiegel te kijken. Ik kots van die twee
Ik snap daar nou ook helemaal niets van. Daarom zal Huub dus ook nooit zeggen dat hij schijt aan Amanda en Brian heeft en dat Palma gewoon kan blijven.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:44 schreef rooie3 het volgende:
Snap het echt niet,nu pakt ze Amanda een keer aan en hoppa hele groep is tegen Palma.Moet je kijken hoe Amanda en Brian dubbel lagen toen ze elke keer Lieke pakte.Huub is echt gek dat hij het voor Amanda en Brian op neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |