De dweil heeft een schurft te pakken...Hoop dat het op zijn stembanden slaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:04 schreef SIRA het volgende:
Haleluja die huid van Ricardo !!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Nee. Niet op deze manier. Bovendien vind ik persoonlijk zulke opgepompte nep "waterballonetjes" al helemaal niks. 't staat allemaal net wat te strak en net wat te nep zeg maar..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoe noemde Huub dat ook alweer? "Haar beide kijkcijferkanonnen"
Dit is gewoon freaky.
Ik kan me niet voorstellen dat het nog onder sexy valt
Mannen mening gevraagd !
Is Amanda sexy?
Gadverdamme.................quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:07 schreef Borga het volgende:
[..]
De dweil heeft een schurft te pakken...Hoop dat het op zijn stembanden slaat.
Je kunt best wel veel uit de tekens van de dierenriem halen hoor !!!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:24 schreef SIRA het volgende:
hahha, daar kwam de sterrenbeeld vraag weer
wat boeit 't nou
die horoscopen/dierenriem shit geven altijd van die algemene dingen aan, daar is altijd wel iets kloppend inderdaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je kunt best wel veel uit de tekens van de dierenriem halen hoor !!!
Geef mij je geboortedatum en ik vertel je bijna volledig-kloppend wat
voor een type persoon je ben !!
U gaat iemand ontmoeten, geef geen geld uit aan een vreemde, pas op voor krokodillen. Kijk uit voor vrachtwagens als je op de fiets er naast staat voor het stoplicht te wachten.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:28 schreef SIRA het volgende:
[..]
die horoscopen/dierenriem shit geven altijd van die algemene dingen aan, daar is altijd wel iets kloppend inderdaad.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:30 schreef Borga het volgende:
[..]
U gaat iemand ontmoeten, geef geen geld uit aan een vreemde, pas op voor krokodillen. Kijk uit voor vrachtwagens als je op de fiets er naast staat voor het stoplicht te wachten.
Het gaat weer nergens over aan tafel in DGKquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:28 schreef SIRA het volgende:
[..]
die horoscopen/dierenriem shit geven altijd van die algemene dingen aan, daar is altijd wel iets kloppend inderdaad.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:33 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
OT: http://www.youtube.com/watch?v=3Dp2Zqk8vHw
Palma moet haar mondje even open doenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:58 schreef SIRA het volgende:
Huub gaat vanavond Palma bellen en oppert het idee om haar een week betaald verlof te geven.
Wat een briljant idee .. en ook helemaal niet gescript ofzo.
OT: http://www.youtube.com/watch?v=3Dp2Zqk8vHwquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je kunt best wel veel uit de tekens van de dierenriem halen hoor !!!
Geef mij je geboortedatum en ik vertel je bijna volledig-kloppend wat
voor een type persoon je ben !!
THANX !!!, ff koekeloerenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:33 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
OT: http://www.youtube.com/watch?v=3Dp2Zqk8vHw
Is het nu zelfs zo saai dat de redactie maar besluit op 2 streams stream-lock beelden te tonen ter vermaak?
LOLTVPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |