Op deze cap afgaande lijkt het wel een leuke outfitquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:16 schreef beequeen het volgende:
Krijgt Amanda bonus punten om in haar blote tieten te lopen, meer punten dan voorheen bedoel ik.![]()
ze moeten stoppen met al die uitjes en bezoek.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het is gewoon zo saai omdat er geen tien spelers meer inzitten, en iedereen die er nu inzit al helemaal uitgekauwd is het afgelopen jaar. Gooi even vijf ECHT leuke gastspelers in de Kooi voor die laatste weken, Deborah
Mocht er weer een 'soap'/spel komen waarbij een producent naar mijn mening zo overduidelijk verzaakt, zal ik het zeker niet laten om een ontevreden avatar te maken!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:24 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat hupert z'n lijstje langer is
douche incident vele malen gezien
valt reuze mee
maar eeeuh exit flens he
doe je dat ook bij andere soaps zeuren om het vertrek van producenten als je het niet met het script eens bent ?
Precies, het raak kant nog wal....DGK dood = COS dood.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:30 schreef avonne het volgende:
Ik denk "de COS is dood. Ik vertrouw de COS niet.Ik zet éérst de streams aan."
Nou, stereo fohnen.
DGK is dood
neequote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:36 schreef avonne het volgende:
Is Brian nu met Amanda mee geweest?
Zou kunnen, misschien het eerste uur. Hij was onvindbaar en plotseling dook hij op.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:36 schreef avonne het volgende:
Is Brian nu met Amanda mee geweest?
Terror Jaap kan niet bij RTL,dat is veel te erg.We moeten het doen met sexpraat,wippen,een oversexste butler ,dat is netjesquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:42 schreef SIRA het volgende:
Wat doet Jaap (kon gewoon niet op z'n naam komen.. ..) nou de hele tijd achter die computer??
Ik wil terror Jaap terug en dan het liefst in combinatie met ZDNGMW, zooo lachen vond ik dat altijd.
De hele dag schaken komt je toch ook wel de neus uit en die zogenaamde plannen van 'm de hele tijd, daar komt ook niets van.
Hoe noemde Huub dat ook alweer? "Haar beide kijkcijferkanonnen"quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Op deze cap afgaande lijkt het wel een leuke outfit
Vind ik niet. Wil je ook weten waarom niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoe noemde Huub dat ook alweer? "Haar beide kijkcijferkanonnen"
Dit is gewoon freaky.
Ik kan me niet voorstellen dat het nog onder sexy valt
Mannen mening gevraagd !
Is Amanda sexy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |