quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:56 schreef Heathen. het volgende:
Howard the duck.
En wat wou je daarmee zeggen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:45 schreef Mainport het volgende:
Jackass 2.5 is afgelopen december uitgekomen?
Is dat die sprookjesfilm met die zingende bad-guy? Die was briljantquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:47 schreef Terpentin07 het volgende:
Labyrinth, in mijn herinnering een super leuke film maar nu vond ik hem toch een beetje tegenvallen.Maar ja misschien nog een keer bekijken.
labyrinth is nog steeds helemaal top imo. Neverending story is wel een kutfilm, maar die heb ik nooit echt leuk gevonden eigenlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:47 schreef Terpentin07 het volgende:
Labyrinth, in mijn herinnering een super leuke film maar nu vond ik hem toch een beetje tegenvallen.Maar ja misschien nog een keer bekijken.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
V
In mijn hrinnering een waanzinnige scifi. Ik weet nog dat ik als klein ventje verschrikkelijk spannend wordt met die reptielen koppen enzo..
Ik kocht de dvd. MÉN wat een knullige specials!
Is dat de eerste serie of de tweede dan? Want de eerste was qua verhaalopbouw toch best aardig, effects waren vrij knullig idd maar ik zat net als jij destijds te rillen voor de tv. De tweede serie was al veel te clean vanaf het begin en bij de tweede helft daarvan ging dat echt helemaal over de kop, liepen de acteurs en masse weg.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
V
In mijn hrinnering een waanzinnige scifi. Ik weet nog dat ik als klein ventje verschrikkelijk spannend wordt met die reptielen koppen enzo..
Ik kocht de dvd. MÉN wat een knullige specials!
joanna kerns heeft nog een tijdje gefigureerd in Growing Pains en een paar tv-films gemaaktquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Is dat de eerste serie of de tweede dan? Want de eerste was qua verhaalopbouw toch best aardig, effects waren vrij knullig idd maar ik zat net als jij destijds te rillen voor de tv. De tweede serie was al veel te clean vanaf het begin en bij de tweede helft daarvan ging dat echt helemaal over de kop, liepen de acteurs en masse weg.
De acteurs uit de serie zijn allemaal niet echt wat geworden, op Robert Englund (Freddie Krueger) en Michael Ironside (teveel om op te noemen, notoire bad guy) na.
De eerste. En nee de verhaallijn viel me dus echt tegen. Het ging vel sneller dan in mijn herinnering.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Is dat de eerste serie of de tweede dan? Want de eerste was qua verhaalopbouw toch best aardig, effects waren vrij knullig idd maar ik zat net als jij destijds te rillen voor de tv. De tweede serie was al veel te clean vanaf het begin en bij de tweede helft daarvan ging dat echt helemaal over de kop, liepen de acteurs en masse weg.
De acteurs uit de serie zijn allemaal niet echt wat geworden, op Robert Englund (Freddie Krueger) en Michael Ironside (teveel om op te noemen, notoire bad guy) na.
Nou hij is net zo sterk zoals ik hem ooit zag. Nog even harstikke mooi.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:47 schreef Terpentin07 het volgende:
roseanne blijft ook leuk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:55 schreef Danny het volgende:
zag trouwens laatst ergens een who's the boss? aflevering en hoewel ik dat destijds geweldig vond ( alyssa milano ==) was het nu toch eigenlijk een erg gedateerde serie.
Een serie als Cheers daarentegen is tijdloos, zo blijkt.
Ja, dat dacht ik dus ook, dus had 'm toen een keer in een nonchalante bui besteld via internet. Nou, wat was ik blij met die aankoop.quote:
Laatst weer eens gezien en inderdaad is het een behoorlijke tegenvaller, maar ik kan wel begrijpen dat je als kind het wel mooi en spannend vindt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:32 schreef Caramel het volgende:
Never ending story vind ik zoooo tegenvallen he.
mijn kinderen vinden 'm geweldig iigquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook, dus had 'm toen een keer in een nonchalante bui besteld via internet. Nou, wat was ik blij met die aankoop.
[..]
Laatst weer eens gezien en inderdaad is het een behoorlijke tegenvaller, maar ik kan wel begrijpen dat je als kind het wel mooi en spannend vindt.
Jackass 1 was leuk toen ik klein was. Jackass 1 = Jackass 2 = Jackass 2,5.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat je afgelopen december dus nog klein was.
Ja en de fucking cliché kinderfilms die nu gemaakt worden zou ik ook leuk vinden als ik nog klein was. Zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Jackass 1 was leuk toen ik klein was. Jackass 1 = Jackass 2 = Jackass 2,5.
Daaruit volgt dat Jackass 2,5 ook leuk was toen ik klein was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |