Als dat niet het geval was had ik waarschijnlijk wel iets meer problemen dan alleen waterige zuivel..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:45 schreef Underdoggy het volgende:
zit de stekker wel in het stopcontact?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:50 schreef Whatashockr het volgende:
Je bent een ransaap en drinkt stiekem uit het pak, daar komt het van.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:52 schreef OldJeller het volgende:
Als je het eenmaal geopend hebt is het ongeveer 2 à 3 dagen houdbaar. Hetzelfde geldt ook voor pakken drinken (sapjes e.d.).
Ja zeker kan dat, geloof mij maar daar komt het van!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:51 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat doe ik nou echt nooit.. haal hooguit met m'n vinger wat vla eraf als die er bij het sluiten nog een beetje uiloopt.. kan het daar ook aan liggen?
Ja zeker kan dat, geloof mij maar daar komt het van!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:51 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat doe ik nou echt nooit.. haal hooguit met m'n vinger wat vla eraf als die er bij het sluiten nog een beetje uiloopt.. kan het daar ook aan liggen?
Ja, dat ken ik.. als ik dan ergens anders ben en vraag hoe lang het pak al open is en zei duidelijk maken dat ze het niet weten, dat je dan van die verrassingen in je glas drinken krijgt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dan ga ik mezelf echt al jaren te buiten aan niet-meer-houdbare zuivel
![]()
Ik doe meestal zeker een week met zo'n pak..
Als er enzymen in je vla komt, dan wordt het inderdaad een slappe zooi...ff je pak door elkaar schudden helpt vaak al veel. Tis overigens gewoon nog goed te eten..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:51 schreef Maartel het volgende:
[..]
Precies, dus óf met een schone droge vinger de druppels wegvegen en het pak dichtdoen, óf uit elkaar gevallen vla of yoghurt (met toevoegingen die vatbaar zijn voor enzymen) voor lief nemen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:39 schreef dingdang het volgende:
[..]
Als er enzymen in je vla komt, dan wordt het inderdaad een slappe zooi...ff je pak door elkaar schudden helpt vaak al veel. Tis overigens gewoon nog goed te eten..
dat meen je niet....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:40 schreef Popples het volgende:kun je ze echt 3 dagen open hebben?
hier gaat het de ene dag open de andere dag opmaken of wegflikkeren.
hoelang kun je yoghurt dan open houden? ik vertrouw het heel snel niet.
ik heb een beetje te veel gezien bij schoonmoeder die een beetje heel erg laks is met dat soort dingen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:54 schreef Muck het volgende:
[..]
dat meen je niet....![]()
natuurlijk kun je het langer dan een dag open hebben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |