abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212326
In het om 5 uur beginnede programma bij rtl4 is Bianca te gast.
pi_212327
Ik weet niet of Nederland daar nou op zit te wachten
pi_212328
Bedankt, Tanjalies, ik wél
Enige kans om ex-bewoners nog enigszins te 'volgen' in hun wel en wee en recovery.
pi_212329
wat zegt ze wat doet ze wat zei ze?
pi_212330
Zojuist waren 2 jonegns van de Willem-fanclub aan het woord. Dat vrouwelijke presentator viel bijna van haar stoel af toen de jongens zeiden dat V. vals spel speelt. JOH

[Dit bericht is gewijzigd door Chef Klef (Datum 01 November 1999).]

Very funny, Scotty. Now beam down my clothes
  maandag 1 november 1999 @ 17:33:00 #6
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_212331
17.29 nog geen Bianca, wel 2 jongetjes van de Willem fanclub (ik geloof dat ze bij OOG-radio werken) met een interessante conspiracy theorie over nieuwe bewoonsters.

Volgens het jochie met de grootste flapkragen hebben de huidige bewoners afgelopen vrijdagnacht al kennisgemaakt met 2 nieuwe bewoonsters, één 23-jarige uit Friesland en een 43(?)-jarige astrologe. Nominatie van vanavond zou hierdoor doorgestoken kaart zijn.

Reactie van presentatrice: "Ik word hier even helemaal niet goed van. Ik bedoel, als het doorgestoken kaart zou zijn..."

Overigens is het niet mijn gewoonte om deze onbevestigde geruchten meteen te posten. Deze wilde ik jullie niet onthouden, vooral omdat de bron van de roddel het HMG-programma is.

Bemint eer ge bezint
pi_212332
Ik weet niet meer waar, maar de beschrijving van deze twee vrouwen heb ik al eerder gehoord(gelezen)
pi_212333
meer meer!
welk programma is het nou!
kan niet kijken, zit om mijn werk, vind het wel spannend!
pi_212334
Sexy jurkje heeft Bianca aan
pi_212335
Kritiek van Bianca:
- Alles was veel te saai
- Flauwe opdrachten

maandag 1 november 1999 @ 17:55:00 #11
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_212336
Bianca heeft percies het jurkje aan waar Ruud zo 'erotisch opgewonden' van wordt!!

Voor de rest weinig nieuws, behalve dat de microfoon wel vaker open heeft gestaan in het Big Bro huis (aldus Bianca).

Bemint eer ge bezint
  maandag 1 november 1999 @ 17:56:00 #12
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_212337
Die flapdrol(ben z'n naam even kwijt):

"Wat vind je er van dat het publiek je massaal heeft weggestemd?"

Haalt gelijk bij rechter.
  maandag 1 november 1999 @ 17:58:00 #13
896 Suzy
in Da House!
pi_212338
Jongens, ik benieuwd, wat zei ze nog meer?
Waarom weten wij dan van niets als de microfoon al vaker heeft open gestaan?

Dan moeten ze het er toch ook weleens over gehad hebben in het huis?

Communication is like a boomerang, the response you get depends on how you throw it!
  maandag 1 november 1999 @ 18:04:00 #14
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_212339
Suzy, het voorbeeld dat Bianca aanhaalde: geluid uit de regiekamer, iemand van Endemol die klaagde dat-ie in het weekend of 's avonds moest doorwerken of zoiets. Dus niks pijnlijks a la afgelopen zaterdag.

Niks interessants kortom (tenzij je ALLES wilt weten over Big Bro, zoals jij en ik en nog een paar mensen blijkbaar)

Bemint eer ge bezint
  maandag 1 november 1999 @ 18:04:00 #15
1365 The MarK
BigBadMotherFokker
pi_212340
Bianca kwam wel relaxed over vondik.

-----
bigbadmotherfokker

BigBadMotherFokker
  maandag 1 november 1999 @ 18:09:00 #16
896 Suzy
in Da House!
pi_212341
bedankt, Dr Love.
Ik wist niet dat het om zoiets onbenulligs ging, dacht weer dat ik iets gemist had.
En dat kan natuurlijk niet als je verslaafd bent aan BB.
Communication is like a boomerang, the response you get depends on how you throw it!
pi_212342
Als regelmatige volger van de streams kan ik je melden dat het daar duidelijk waarneembaar, een aantal malen te beluisteren is geweest. De bewoners, in de voorgekomen gevallen, riepen dan luidkeels dat de produktie te horen was.
  maandag 1 november 1999 @ 18:15:00 #18
896 Suzy
in Da House!
pi_212343
Ja, helaas kan ik op mijn werk de streams niet bekijken....
En lees daarom altijd HET forum, om nog een beetje bij te blijven.
Ben nog steeds aan het werk en baal dér van dat ik de uitzendingen van vanavond niet kan bekijken.
Hoelaat begint de 2 e uitzending eigenlijk?
pi_212344
Ik vond het wel aardig het optreden van Bianca, echt is ze in iedergeval wel. Als je op zaterdag gewoon bij de grootste boekenwinkel van R'dam (Donner) naar binnen stapt terwijl je bijna twee maanden met je gezicht op de buis bent geweest, vind ik dat van een complete nuchterheid getuigen. Wat vond mijn vriend Moor van het intervieuw???
life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get!
  maandag 1 november 1999 @ 18:24:00 #20
896 Suzy
in Da House!
pi_212345
ja, dat is toch logisch.
Mag je na 2 maanden op de TV te zijn geweest dan niet gewoon een boekje of sigaretje kopen????

Daar hoef je niet perse "echt "voor te zijn.

pi_212346
Ik weet het niet hoor... Een bezoekje brengen aan de drukste boekenwinkel in Rotterdam getuigt mijns inziens van een publiciteitsgeilheid (excusez le mot) waar ik akelig van word.
Geeft niet hoor.. maar doe nou niet net alsof het je niet kan schelen.
Brr... en dat noemt zich echt....
Life is hard and then you die
pi_212347
Ze hadden gelijk die jongens, de groep heeft foto's van de eventuele nieuwkomers te zien gekregen.
  maandag 1 november 1999 @ 19:29:00 #23
896 Suzy
in Da House!
pi_212348
Ok, dus het klopt ook dat ze al weten wie er komen, die 2 vrouwen waarvan 1 fries?

Of weten ze alleen dat er vanavond 2 nieuwe bewoners komen?

maandag 1 november 1999 @ 19:54:00 #24
272 R@b
No-nonsens
pi_212349
Interview met Bianca gemist ???

MP3 staat op de web-site inclusief een screenshot van Bianca in RTL-live

Het staat onder het item over Anouk http://home.multiweb.nl/~eldo/nl.actueel.big-brother/

interview duurt 9 minuten en de mp3 is 2.3MB groot (32kbs sample)

Rob uit
Alkmaar-zuid

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 1 november 1999 @ 20:23:00 #25
215 misterDre
Paint it black!
pi_212350
quote:
op 11-01-1999 om 05:38 PM schreef tanjalies het volgende:
Ik weet niet meer waar, maar de beschrijving van deze twee vrouwen heb ik al eerder gehoord(gelezen)

Van Harry - 31 Oktober 1999 @ 15:03. (19)

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo allemaal,
Volgens de laatste nieuwsbrief van BB-Nu gaat het gerucht dat gisteravond de twee nieuwe bewoonsters al kennis hebben gemaakt in het BB-huis.
1. Vrouw, 42 jaar, en interesse in de astrologie.
2. Vrouw, 23 jaar, van Friese afkomst.

Zou dit waar zijn ??
(De kijkers moesten morgen toch kiezen ??)

---------------------------------------------------------------------------------

Staat ook op FOK!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')