[Dit bericht is gewijzigd door Chef Klef (Datum 01 November 1999).]
Volgens het jochie met de grootste flapkragen hebben de huidige bewoners afgelopen vrijdagnacht al kennisgemaakt met 2 nieuwe bewoonsters, één 23-jarige uit Friesland en een 43(?)-jarige astrologe. Nominatie van vanavond zou hierdoor doorgestoken kaart zijn.
Reactie van presentatrice: "Ik word hier even helemaal niet goed van. Ik bedoel, als het doorgestoken kaart zou zijn..."
Overigens is het niet mijn gewoonte om deze onbevestigde geruchten meteen te posten. Deze wilde ik jullie niet onthouden, vooral omdat de bron van de roddel het HMG-programma is.
Voor de rest weinig nieuws, behalve dat de microfoon wel vaker open heeft gestaan in het Big Bro huis (aldus Bianca).
"Wat vind je er van dat het publiek je massaal heeft weggestemd?"
Dan moeten ze het er toch ook weleens over gehad hebben in het huis?
Niks interessants kortom (tenzij je ALLES wilt weten over Big Bro, zoals jij en ik en nog een paar mensen blijkbaar)
Daar hoef je niet perse "echt "voor te zijn.
Of weten ze alleen dat er vanavond 2 nieuwe bewoners komen?
MP3 staat op de web-site inclusief een screenshot van Bianca in RTL-live
Het staat onder het item over Anouk http://home.multiweb.nl/~eldo/nl.actueel.big-brother/
interview duurt 9 minuten en de mp3 is 2.3MB groot (32kbs sample)
Rob uit
Alkmaar-zuid
quote:
op 11-01-1999 om 05:38 PM schreef tanjalies het volgende:
Ik weet niet meer waar, maar de beschrijving van deze twee vrouwen heb ik al eerder gehoord(gelezen)
Van Harry - 31 Oktober 1999 @ 15:03. (19)
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Volgens de laatste nieuwsbrief van BB-Nu gaat het gerucht dat gisteravond de twee nieuwe bewoonsters al kennis hebben gemaakt in het BB-huis.
1. Vrouw, 42 jaar, en interesse in de astrologie.
2. Vrouw, 23 jaar, van Friese afkomst.
Zou dit waar zijn ??
(De kijkers moesten morgen toch kiezen ??)
---------------------------------------------------------------------------------
Staat ook op FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |