Ja hij heeft er hoogstens een uurtje of 2 gelegen, dus geen idee. Het maffe was ook dat hij zich niet verplaatst heeft. Deze had waarschijnlijk iets van: "oi, mijn poot! Help, mijn hart.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:09 schreef RacerDKB het volgende:
Naja als die 24 uur lang vast zit in een klem dan gaat ie vanzelf wel dood waarschijnlijk. Door honger en/of uitputting van het proberen weg te rennen.
Of hij kreeg een hartaanvalkan vast wel
Is al gebeurdquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:07 schreef Ceased2Be het volgende:
sadist, ruim dat beestje eens gewoon op...
Misschien stond hij er met één pootje op, en toen dat ding begon dicht te klappen probeerde hij nog tevergeefs weg te rennen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:28 schreef Lexie het volgende:
Ik vraag me af hoe hij dit heeft klaargespeeld, want zo te zien is hij helemaal niet aan het wipje gekomen dat de val laat dichtklappen.
Genaaid door een medemuis.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:28 schreef Lexie het volgende:
Ik vraag me af hoe hij dit heeft klaargespeeld, want zo te zien is hij helemaal niet aan het wipje gekomen dat de val laat dichtklappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |