abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 maart 2008 @ 13:04:09 #1
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_57519007
Muisjes hier in het studentenhuis, ik zie de laatste tijd steeds zo'n zwart vlekje voorbij schieten op de gang en laatst zat ie ook op mijn kamer. Tijd om dat beestje eens een lesje te leren en een voorbeeld te stellen voor z'n matties. Dus er werden vallen gekocht en gevuld met stukjes koek en pindakaas. Vannacht vonden we er eentje, zo stijf als een plank maar alleen gevangen aan zijn voet. Gaan die beestjes dan dood van de shock?

De muis in kwestie die nog even in de keuken hangt om de boodschap over te brengen aan zn makkers en natuurlijk een paar huisgenotes te laten gillen

vrijdag 21 maart 2008 @ 13:05:03 #2
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_57519022
Ik vind de woordjes "niet voorbij" erboven trouwens erg poetisch
pi_57519109
Naja als die 24 uur lang vast zit in een klem dan gaat ie vanzelf wel dood waarschijnlijk. Door honger en/of uitputting van het proberen weg te rennen.

Of hij kreeg een hartaanval kan vast wel
  vrijdag 21 maart 2008 @ 13:11:15 #4
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_57519131
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:09 schreef RacerDKB het volgende:
Naja als die 24 uur lang vast zit in een klem dan gaat ie vanzelf wel dood waarschijnlijk. Door honger en/of uitputting van het proberen weg te rennen.

Of hij kreeg een hartaanval kan vast wel
Ja hij heeft er hoogstens een uurtje of 2 gelegen, dus geen idee. Het maffe was ook dat hij zich niet verplaatst heeft. Deze had waarschijnlijk iets van: "oi, mijn poot! Help, mijn hart. "
pi_57520264
sadist, ruim dat beestje eens gewoon op...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 21 maart 2008 @ 14:20:16 #6
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_57520510
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 14:07 schreef Ceased2Be het volgende:
sadist, ruim dat beestje eens gewoon op...
Is al gebeurd
pi_57520715
Als zo'n beestje in shock raakt, gaat het daarna dood ja.

Edit: En uiteraard kunnen muizen in shock raken .
pi_57522232
Volgens mij kan dat wel ja!
Wij hadden een keer (jaaaren geleden) een muis in huis, en de kat, mijn moeder en ik erachteraan, moeder en ik met een emmer en de kat met scherpe nagels. Gegeven moment schoot die muis recht op me af, dus ik doe die emmer eroverheen, mooi, gevangen! Maar ik hoor geen protesterende muizenpootjes krabbelen...
Haal ik die emmer weg, ligt ie dood op de grond. Nee, ik had m niet geplet of vermorzeld. Hij lag daar gewoon. Dood. Die was zich letterlijk doodgeschrokken van die emmer...
Owwh wat voelde ik me toen een moordenaar
pi_57522934
Ik vraag me af hoe hij dit heeft klaargespeeld, want zo te zien is hij helemaal niet aan het wipje gekomen dat de val laat dichtklappen .
  vrijdag 21 maart 2008 @ 16:32:34 #10
140318 Thy...
Met puntjes
pi_57522985
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 16:28 schreef Lexie het volgende:
Ik vraag me af hoe hij dit heeft klaargespeeld, want zo te zien is hij helemaal niet aan het wipje gekomen dat de val laat dichtklappen .
Misschien stond hij er met één pootje op, en toen dat ding begon dicht te klappen probeerde hij nog tevergeefs weg te rennen.

R.I.P. klein muisje
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
pi_57523000
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 16:28 schreef Lexie het volgende:
Genaaid door een medemuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')