Thxquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:54 schreef Diaan73 het volgende:
Tong slaapt nog denk ik.
Jaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:03 schreef Diaan73 het volgende:
Jij weet wie het is?
Sinterklaas ziet er toch heel anders uit?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:57 schreef qonmann het volgende:
De titel van dit topic geeft een hint en meneer is van lang geleden
offtopic: Brother, volgens mij heb ik het verkeerde plaatje gestuurd van Playmobil, dit was toch die duurdere zag ik later....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sinterklaas ziet er toch heel anders uit?
Kindervriend was itronisch bedoeld ..hij is het juist nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
Okay, een kindervriend dus... Amerikaan?
Dan is het maar goed dat ik gister laat thuis was en de stad niet meer in ben geweest.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
offtopic: Brother, volgens mij heb ik het verkeerde plaatje gestuurd van Playmobil, dit was toch die duurdere zag ik later....![]()
Waar kijk je? Dan ga ik daar ook even kijken... dan kan ik het wel even zeggenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik gister laat thuis was en de stad niet meer in ben geweest.
-edit-
Ik zie net dat ze 3 eilanden in die serie hebben welke moet ik dan hebben?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waar kijk je? Dan ga ik daar ook even kijken... dan kan ik het wel even zeggen
ja hoor ..hij komt veel voor in oude films ..is altijd knorrig en haat kinderen..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waar kijk je? Dan ga ik daar ook even kijken... dan kan ik het wel even zeggen
Hmmm geen kindervriend dus.... wel Amerikaan? Was hij entertainer?
De 4139 heeft hij gisteren gekregen.. de rest heeft hij nog niet. Die wie ik bedoelde is het wel goedkoper dan in de winkel.. scheelt bijna 10 euro.quote:
Hmm lijkt me een akelige man. Een soort van Scrooge.Een van de grootste Amerikaanse komische figuren..... tja...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:36 schreef qonmann het volgende:
[..]
ja hoor ..hij komt veel voor in oude films ..is altijd knorrig en haat kinderen..
.een echte brombeer
Uit Wiki:
? as an American juggler, comedian, and actor. ? created one of the great American comic personas of the first half of the 20th century—a misanthrope who teetered on the edge of buffoonery but never quite fell in, an egotist blind to his own failings, a charming drunk; and a man who hated children, dogs, and women, unless they were the wrong sort of women..
O ja! Bijna vergeten. En het is nog wel zo'n bijzondere vrijdag...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:30 schreef Z het volgende:
Coucou.
Ik ga straks wel even kijken en zie wel waar ik mee thuiskomquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:45 schreef Diaan73 het volgende:
De 4139 heeft hij gisteren gekregen.. de rest heeft hij nog niet. Die wie ik bedoelde is het wel goedkoper dan in de winkel.. scheelt bijna 10 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |