about:configquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:58 schreef Juup© het volgende:
Hoe kan ik instellen dat als ik iets zoek via de zoekvenster (rechts bovenin) dat het opent in een nieuwe pagina?
Reeds gedaan. Internet Explorer werkt wel. Youtube werkt wel. Maar niet embedded. Andere flash-filmpjes werken wel. En ik zie dus wel een menu, met o.a. "about Flash 9" (en ook bij 10 Beta?). Maar het werkt niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:15 schreef mcDavid het volgende:
nieuwste versie van flash installeren?
Kan het zijn dat je extensies hebt die de boel vernachelen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Reeds gedaan. Internet Explorer werkt wel. Youtube werkt wel. Maar niet embedded. Andere flash-filmpjes werken wel. En ik zie dus wel een menu, met o.a. "about Flash 9" (en ook bij 10 Beta?). Maar het werkt niet.
Eeuwige dankquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:00 schreef Werewolf het volgende:
[..]
about:config
browser.search.openintab op true zetten
Je gaat toch niet eerst iets intypen, dan je toetsenbord loslaten om je muis te pakken, de muis de goeie kant op bewegen en middelklikken, als je ook gewoon enter kunt rammen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:17 schreef robbolo het volgende:
Als ik met de middelste muis knop op search druk opent het automatisch in een nieuw scherm.
alt-enterquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je gaat toch niet eerst iets intypen, dan je toetsenbord loslaten om je muis te pakken, de muis de goeie kant op bewegen en middelklikken, als je ook gewoon enter kunt rammen?
Ik gebruik toch alleen maar googlequote:Op maandag 6 oktober 2008 19:38 schreef Werewolf het volgende:
Ook nog een handige in deze kwestie is Context Search.
Hoef je niet eens je toetsenbord meer aan te raken voor een zoekopdracht![]()
Gewoon tekst op de website selecteren, rechtermuis erop en zoeken in welke zoekmachine dan ook in je verzamelde search engines.
Zonde! Wikipedia, youtube, Van Dale, en voor web-devvers w3schools en php.net zouden er echt verplicht in moeten staan!quote:
ik typ altijd wiki voor mijn query als ik een wiki zoekquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zonde! Wikipedia, youtube, Van Dale, en voor web-devvers w3schools en php.net zouden er echt verplicht in moeten staan!
1 |
Top tip. Dank je wel.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:00 schreef Werewolf het volgende:
[..]
about:config
browser.search.openintab op true zetten
Ik heb vista, maar het staat er niet (Appdata)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 05:33 schreef Sjowhan het volgende:
Je gehele profilefolder van Firefox kopieren. Je kan deze na herinstallatie terugzetten, en zo heb je geen verlies van de bovenstaande data. Eerst profiel laten aanmaken, en dan in het betreffende profielnaam de content terugzetten.
In vista staat deze map in C:\Users\<user>\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles
In XP staat deze map in C:\Documents and Settings\<user\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles
systeembestanden ook?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb vista, maar het staat er niet (Appdata)
[ afbeelding ]
ps: in roaming staat alleen "intel"
ps2: verborgen mappen en bestanden zijn zichtbaar.
Woepsquote:
Als ze op de addonsite van mozilla staan zijn ze denk ik wel te vertrouwen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:50 schreef KirkLazarus het volgende:
Hé mensen. Hoe betrouwbaar zijn die plugin's waarmee je Hotmail kunt toevoegen aan Thunderbird?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |