Is idd wel leukquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Personas for Fx
Leuke add-on om te gebruiken in plaats van een theme.
100% haal ik niet hier, maar idd soms vertraagd het even en dat is vervelend.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:49 schreef Black-Death het volgende:
Ik heb de nieuwste versie nuHopelijk is dat probleem weg dat iemand hier ook al beschreef, dat FF soms 100 procent cpu trekt waardoor de boel enorm vertraagt
Of download deze plugin https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/6227 werkt heerlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:37 schreef Werewolf het volgende:
En voor diegene die de Awesome bar ook Awfull vinden is hier een oplossing:
Ga naar about:config en pas het volgende aan:
set browser.urlbar.matchOnlyTyped to true
set browser.urlbar.maxRichResults to 0
set browser.urlbar.search.chunkSize to 0
de awesome bar?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:37 schreef Werewolf het volgende:
En voor diegene die de Awesome bar ook Awfull vinden is hier een oplossing:
Ga naar about:config en pas het volgende aan:
set browser.urlbar.matchOnlyTyped to true
set browser.urlbar.maxRichResults to 0
set browser.urlbar.search.chunkSize to 0
Dat ding dat uitklapt als je iets in je adresbalk typt. Die kijkt niet meer alleen naar de websitelinks, maar ook naar je bookmarks (en tags), je geschiedenis en titels van websites.quote:
Je kan die certificaten ook gewoon laten opslaanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:36 schreef Sjowhan het volgende:
Nu weer wat nieuws opgevallen; Firefox checkt nu (net zoals IE 7) de certificaten; mocht deze niet geldig zijn (bijvoorbeeld een self-made) zal de pagina niet getoond worden behalve je expliciet opgeeft dat de website/certificaat oké zijn.
Gewoon port 80 (HTTP)... Ga er maar vanuit dat die wel open staat.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:28 schreef crossover het volgende:
Welke poort gebuikt FF? En scheelt het in snelheid als ik die poort opengooi in m'n router, of staat het sowieso open?
Ik kon gewoon het EK zien in FF3, hoor. (wel met de echte FF3, want met de release candidate werkte het niet)... Ook geen bugs gehad, oid.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
FF3 en Silverlight is geen gelukkige combinatie.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:35 schreef Sjowhan het volgende:
Iemand al Easter-eggs gevonden?
Bijvoorbeeld:
about:mozilla
about:robots
En gevonden:quote:Op zondag 22 juni 2008 19:46 schreef Sjowhan het volgende:
Een puntje wat me opvalt bij Fx 3: het laden van de pagina's; het lijkt wel alsof Fx niet meer de cache gebruikt
Dit terwijl ik in de cachesetting ~500mB heb opgegeven, maar steeds worden de knoppen bij bv reeds bestaande topics steeds opnieuw geladen.
Enige setting waar ik overheen kijk? Heb zojuist wel de 'Tell me when a website asks to store data for offline use' uitgevinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |